Yürüyüş

51 0 1
                                    

Sonra eve gittim. Karasız kaldım yani evet olur desemiydim ki ? Neyse ya demedim işte . Eve geldiğimde o kadar yorgundum ki uyumuşum.

Uykuya aşık bir insanım . En iyi yeteneğim uyumaktır . Uykuyu sevmeyen insan mı olurmuş ?

İki gün geçti . Hala konuşmadık ama görüyorum arada bir .

Sınıfta tek takılan biriyim . İnsan en yakın arkadaşından çok güzel bir kazık yiyince tadını unutamıyor. Bu yüzden daha çok müzik dinliyorum .Kızlar felan yanıma geliyor erkeklerin de tip tip bakması var bir de.

Okul çıkışında yine her zaman olduğu gibi okulun çıkış kapısında kulaklıklarımı takıyordum bir ses " Beren!" diye bağırdı. Bu tanıdık bir sesti . Arkama döndüm ve beklenen kişiyi gördüm. Nerden öğrendi acaba ismini ?

"Efendim?" dedim. Yanıma geldi "Yürüyelim mi ?" dedi bu sefer tamam dedim .

- İki gündür yoksun nerelerdeydin ?

+ Aynıydı. Okuldaydım yine. Beni mi aradın ?

- Hıı yoo yani bakındım nerdesin diye

Hala aklımda iki soru vardı bu çocuk benim ismimi nerden öğrendi ve ben neden onun ismini bilmiyordum

+İsmimi nerden öğrendin ?

- Arkadaşlarına sormuştum seni araken

Demekki beni bulmaya çalışmış . Yani bu kadar yakışıklı bir çocuğun beni araması garip :D anormal hatta :D

+ Bana da sorabilirdin ama olsun öğrenmiş oldun

- Peki ya sen merak etmiyor musun benim adımı ?

(Tabiki ediyorum saçmalama hatta soyadını twitter şifreni tumblr şifreni tc kimlik numaranı bile merak ediyorum )

+ Evet

- Ben Toprak . Yeniden memnun oldum tanıştığımıza

Oha adına bak çocuğun bildiğin coolluk akıyo . Ya hayır zaten çok yakışıklısın bu kadar güzel isime ne gerek var ? Ahmet ,Can ,Sarp ... neyine yetmiyor ?

Epey bi yürüdük ve daha iyi tanışma fırsatı bulduk. 11.sınıftaymış zaten büyük gösteriyodu ama benim gibi çömez birine ne bu ilgi ? hala anlamış değilim . O gün onu ilk gördüğümde kayıdını yaptırmış . Okul müdürü amcasıymış , İzmir den gelmişler. (İzmir e zaten aşığım ) Sınıfı pek sevmemiş o da benim gibi tenefüslerde müzik dinliyormuş felan fıstık .

Evimin yakınlarındayken ona "istersen gidebilirsin yani evin uzaksa " dedim "yo hayır muhabbetimizi bölmek istemiyorum gayet güzel . Daha sonra....." dedi ve anlatmaya başladı.

Ne anlattığı hakkında hiç bi fikrim yok . Konuşurken yüzüne dikkat ettim . Kemikli bir yüz tipi vardı . Bence de zaten böyle yüz tipleri daha güzel oluyor erkeklerde. Gözleri çok güzeldi . Tamam mavi felan değildi ama çok güzel bir yeşildi yani yeşilmi anlamadım ama ela da olabilir.

Evime bırakırken "Yürüyüş için çok teşekkür ederim . Okulda ki insanlardan farklısın . Yani seni tanığıma göre . Yarın görüşürüz" dedi ve gitti .

Sadece benHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin