Tanımamazlıktan gelemezdim, ayıp olurdu. Bende "selam :) önemli değil istediğin zaman söyleyebilrsin "dedim.
İyi mi ettim yoksa kötü mü bilemedim . Mesaj bekledim yani en azından "tamam" olurdu . Atmadı.
Okula gittim yine her zamanki gibi çok iğrençti. Hocalar ,öğrenciler . Hepsi gülüyo ama kimi bi taraflarıyla kimi yalandan. Neyse ki bitti de nesef aldım. Bu gün hiç Toprağı görmedim . Çıkışta da beklemedim. Yürürken geçti yanımdan böyle dün hiç bir şey olmamış gibi . E çocuk sen bana bişey diyecektin ya ?
Neyse . Yürüdüm yine eve kadar. Eve gelince telefonuma baktım kaydetmiştim numarasını .Whatsappta açıktı . Tam tamına 15 dakika sadece baktım. Sonra ortak bi arkadaşımız vardı biliyodu Toprağı "15 dakikadır bakıyorum bi yazmadı ya" dedim .
"Beren Toprak başkasından hoşlanıyomuş ." dedi.
Film koptu bende tabi. Tamam cool bir çocuk herkes onu sever felan ama yani bu kadar şey dedi şimdi de bişey olmamış gibi. Umutlandığımdan değil ama ne bileyim değişik oldum. Arkadaşıma bişey demedim. Daha sonra öğrendim ki Toprak demiş sen dermisin diye ben diyemem felan diye.
Haa tam mutluyduk zaten hemen bir bokluk olması lazım demi?
Bir kaç gün geçti aradan . Bu arada şunu demeliyim ki Dünyanın en iyi kuzenine sahipmişim de haberim yokmuş. İkisi de bu olaylardan sonra çok yanımdaydılar. İkisi de bunun aslında öyle çok büyütülecek bi mesele olmadığını anlattı. Konuştuk. Sanırım bu konuda diğer insanlardan şanslıyım.
Yaklaşık bir hafta geçti. Okulda görmedim Toprağı bi kere bizim sınıfa geldi . Baktı ,baktı baktı. Gitti sonra.
Bir insanı sen ne kadar düşünürsen o da seni düşürmüş yani öyle biliyorum ve inanırım buna da . Toprakla konuştuğumuz zamanlar düşünürdüm sonra mesaj atardı.
Sabah uyandım telefonuma bi bildirim geldi" Toprak ...... sizin etiketlenmiş olduğunuz fotoğrafı beğendi" diye . Baktım kimmiş felan diye
HIII NEEEE MERVE Mİ ?
Neyse dedim beren dur bi diğer fotoğraflarına bakayım. Hepsini beğenmiş. Toprağın profiline girdim Merve hepsini beğenmiş. Hani olur ya karışıklı mı ne diyolar ondan olumuştur çünkü Merveden beklerim yazmıştır.
Whatsappa girdim öyle durumlarına bakıyordum inşanların . İkisinin de durumları aynı. Elim ayağım titriyodu o an işte. Nasıl ya ? Ciddi mi ?
Şuan bakıyorum da hala aynı , aynı zamanda açıklar , aynı zamanda kapalılar.
Çok kötü oluyo insan hele böyle insan Merve gibi bi insana mı tercih edildim ? O kızla kendimi asla kıyaslayamam . Çünkü benzeyen bir tarafımız bile yok. O ayrı bi kişilik(?) ben ayrı. Ama nasıl oldu hala aklım ermiyor belki de yoktur öyle bir şey ama bu kadarı da tesadüf mü ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece ben
Literatura KobiecaBir bakın derim ne de olsa benim hayatım belki ilginizi çeker