Bu gün okula hangi şubedeyim diye bir gideyim dedim. Her okul gibi bizim okulda da duvarlar insanın ğstüne üstüne geliyordu. Annem müdür olduğu (başka bir okulda)için okuldaki bütün öğretmenlerle beni tanıştırmıştı. Müdürün odasına gittim çünkü orda yazılıymış . Kapıyı tıktıkladım sonra içeri girdim . Müdürün yanında bi çocuk vardı .Ben içeri girince yüzüme bile bakmadı bende bakmadım daha doğrusu. Daha sonra müdüre neden geldiğimi felanını filanını anlattım . Müdür de annemi çok iyi tanır o yüzden bana da çok iyi davranıyordu.
Şubeleri yarın okulun panosuna asacakşarmış bana demedi bu yüzden . Biz konuşurken çocuk telefonuyla ilgileniyorudu. İşim bitti ve odadan tam çıkıyordum ki gözlerimle gördüğüm şey nefesimi nerden aldığımı unutturdu bana.
Omg
Böyle bir çocuğun bizim okulda ne işi vardı . Ya da bi dakika şöyle demeliyim böyle bi çocuğun yaşadığım şehirde ne işi vardıy Çünkü genellikle burda apaçi tipler olur . Bi kaç saniye bakıştık sonra aklıma bi şey geldi bu çocuk bana niye baksın ki ben ve o mu asfggsa
Ben de bunu düşündükten sonra kapıyı kapattım ve gittim .
Ben acayip sakar birisidirim bu yüzden annemler elime bişey vermezler. Hala o çocuğu düşünürken birden yere düştüm . Toprlanıp kalkacaktım ki bir el gördüm . Allahım bu içerdeki çocuk mu nasıl yani acımıştır ya bana kesin yani diye düşündüm . Sonra tutum elini ve kalktım. Eli ne sert ne de yumuşaktı çok güzeldi . "Teşekkür ederim" dedim o da " önemli değil yarın da düşersen burda olucam" dedi ve gitti HA ? Pardon ne dedi şimdi bu çocuk nasıl yani burda mı okuyo yoksa öğretmen felan mi Allah korusun . Ama öğretmen olacak kadar büyük durmuyordu 11.sınıf gibi duruyordu.
Bunu dedikten sonra gitti. Ben de sabahtan beri bunu düşünüyorum acaba yarın beni görürse bişey der mi ya da yine mi düşsem adfhg kafamda deli sorular .