Bab 7

28 7 0
                                    

Mingyu: aku suka kau lah!!

Mingyu terkedu. Sambil meramas tengkuknya. Malu!

Begitu juga dengan Laura. Mukanya suda merah menceri.

Laura: err..err..😶
Mingyu: hrmm.. err😖

Mereka tergaru-garu lalu berlari kearah bertentangan.(Aksi macam cerita Goblin. Maygad so cute!)

Tinggalah Wonwoo terpinga-pinga.(macam grim ripper dalam babak yang sama😂)

Keesokan harinya, seperti biasa Laura habis kelas pada pukul 4pm dan memandu keretanya menuju mall untuk membeli Tlive.

Namun ada sesuatu yang aneh.

Laura: wah! Banyaknya haiwan! Bila masa pula Valley Cute Pet Shop ada buat festival kat sini!

Kelihatan ramai pengunjung mall sedang mengambil gambar bersama haiwan comel yang berada disitu.

Laura: wah! Besar gila patung arnab ni! Its so fluffy!!

Laura terus memeluk patung itu. Geram lalu ditepuk-tepuk  badan patung itu.

Tiba- tiba dia perasan sesuatu di rantai leher arnab tersebut.

Press my nose.

Tanpa membuang masa, Laura menurutkan saja. Selepas itu tangan kiri arnab itu terkeluar.

Pengunjung yang berada disekelilingnya sempat merakam adegan tersebut.

Twist my hand.

Kali ini juga Laura menurut.
Sangat mengejutkan apabila arnab itu melutut dan tertulis nota ditelapak tangan arnah itu tertulis.

WILL YOU MARRY ME, LAURA STARGAZER?💕

Disebelah tangan kanan arnab pula memegang sebentuk cincin.

Laura terkejut dan lebih mengejutkan lagi apabila dia mendengar suara orang di sebalik patung itu.

"Laura, saya nak minta maaf sebab saya tak menghargai awak selama ini. Saya sedar dan saya tahu semua salah saya kerana mensia-siakan awak."

Laura: Mingyu??

"Saya nak ucapkan terima kasih atas segala pertolongan awak dan budi baik baik awak kepada saya. Saya cuba hidup tanpa awak dalam tempoh 5 tahun ni. Tapi saya sedar, saya tak boleh! Saya tak boleh hidup tanpa awak. Laura, I'm sorry but I really love you. I can't live without you!"

🐰TBC🐰

✔| Siapa Stalker?Where stories live. Discover now