3. Bölüm🌙

74 11 31
                                    

Multi:Arya Aytaç

Gözlerimi hafif araladım.

Etraf karanlıktı. Büyük ihtimalle daha sabah olmamıştır. Gözüm duvarda ki saate ilişti.04:12.

Yatakta biraz daha yayılıp uyumaya çalıştım. Bir o tarafa bir bu tarafa döndüm.
Yok. Uyuyamıyorum.Tuvaletim de geldi zaten.

Yataktan sessizce kalkıp üstümü düzelttim.Penguenli tişörtüm ve filli eşofmanım.Birde dağılmış topuzum.
Mükemellim...

Sessiz adımlarla kapıya doğru ilerledim.
İnşallah açıktır...Kapının kulpunu indirdim.

Yes bee(!)

Açık. Kapıyı açıp uzun ve karanlık koridora baktım.Gel de tuvaleti bul. Sadece ayak parmak uçlarıma basarak uzun koridor da ilerlemeye başladım. Bir sürü kapı var burada. Mecbur gözüme kestirdiklerime bakıcam.

İlk deneme..

Beyaz ahşap bir kapı. Kulpunu yavaşça indirip içeri baktım. Kırmızı gece lambası nın aydınlattığı bir oda. Tam karşıda bir yatak .Yatağa baktığımda bir kadın vardı.
Dağınık bir biçimde uyuyordu. Kapıyı geri kapattım.

Burası değil.

Sıradaki kapı,yine beyaz ahşap bir kapı.
Kulpunu indirip içeri baktım. Çalışma odasına benziyordu. Bir sürü dosya bir masa, sandalye ve bir tane koltuk. Burası da değil. Kapıyı kapattım.

Ve karşıda ki diğer beyaz kapıya geldik.
Yavaşça açıp içeri baktım. Direk karşıda kocaman bir yatak, uyayan bir kadın ve adam.

O adam. Şu beni kaçıran adam.

İkiside uyuyordu. Adam kadına sırtını dönmüş ve kadında adamın beline sarılmış.

Galiba evliler.

Ayıp banada! Evli adamların odasını gözetliyorum. Kapıyı kapatıp geri çekildim.
Son bir kapı kalmıştı.

Bu kapı kahverengi bir kapıydı.

Yavaşça açıp içeri baktım. Tuvalet(!)
Sonunda. Hızlıca girip işimi hallettim.
Ellerimi yıkayıp kuruladım ve kaldığım odaya geri döndüm.Kapımı kapatıp yatağa girdim.Uykum biraz da olsa gelmişti.
Battaniye yi üzerime çekip saate baktım.

04:57

Gözlerimi kapadım ve uykunun beni almasını bekledim.

***

Başımın zonklamasıyla uyandım.
Acayip ağrıyordu. Yatakta doğrulup parmaklarımla masaj yapmaya başladım.
Geçmiyor..

Saate baktığımda 11:23 olduğunu gördüm.
Ayağı kalkıp odanın içinde volta atmaya başladım.

Neredeyse yarım saat boyunca odanın içinde dönüp durdum. Biraz da olsa geçmişti ağrım. Yatağa oturup biraz dinlendim.O sırada kapı açıldı ve içeri dün bana yemek getiren sarışın kız girdi.
Bu sefer elinde kıyafetler vardı.Yavaş adımlarla gelip yanıma koydu.

'Bunları giyip aşağı inicekmişsiniz.'

'Neden?'

'Asrın beyin emiri.'

Asrın bey mi, o kim?

'Asrın bey kim?'

'Dün sizin yanınızda ki adam,Asrın bey.'

Başımı 'tamam' anlamında salladım ve odadan çıkışını izledim.

Demek adı Asrın...

Yatağın üzerinde ki kıyafetlere bakış attım.
Siyah dar kot, mor sweatshirt ve beyaz ayakkabılar.

AY Işığı...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin