8.Bölüm 🌙

56 6 99
                                    


Dikkatimi dağıtmak için arka sıradaki kızların sesine dikkat kesildim. Kendi aralarında konuşuyordular fakat biraz sesliydiler.

' Ya bu nasıl bir hoca! Efsane kızım.'

'Ne hocası be! Resmen göktaşı mübarek.'

Bulut birden arkasını dönüp kızlara baktı.
Damağı şaklatarak "Aşk olsun Esra! Ne yani beni yakışıklı bulmuyorsun da bu hoca bozuntusunu mu buluyorsun?" Diye sordu.

Konuşan sarı saçlı kız Bulut'a bakıp göz devirdi. Niye bilmiyorum ama bu yaptığı beni sinirlendirmişti.

"Bana bak o gözlerine hakim ol." Diye çıkıştım Esra'ya.

"Aa sanane be! Göz benim değil mi?"

"Sensin sanane, mal." Mal ne ya? Valla bu aralar pek iyi değilim.

"Kızım bana bak yırtarım o ağzını!!" Kız bir den bağırınca tüm sınıf bize döndü. Tabi ki sinirlerim tavan yapmadı. Saçmalama yın canım..

"Hee yırtarsın." Kıza doğru orta parmak kaldırıp " Nahh yırtarsın!" Dedim.

Esra masanın üstünden saçlarıma yapışıp çekmeye başladı. Bende ayağı kalkıp onunkilere yapıştım. Canım yandıkça canını yakıyordum. O sırada sınıf bizi ayırmaya çalışıyor du. Birden kolumu tutan kişiyle durdum. Asrın bana ters ters bakıyordu. "Arya çık dışarı!"

Asrın' ın kolumu bırakmasıyla sınıftan çıktım. Arkamdan Asrın'a çıkışan Bora , Bulut ve Peri'yi duyabiliyordum.
Sınıfın kapısının önünde bekliyordum.
Asrın'da yanıma geldi ve tekrar kolundan tutup bir odaya götürdü o sırada kolumu kurtarıp ters ters ona baktım. Sanırım bu oda ona aitti.

Karşıma geçip konuşmaya başladı.

"Arya manyak mısın sen?"

"Sanane."

"Benle düzgün konuş istersen."

"Neden öğretmenimsin diye mi? Kusura bakma ama öğretmenliğin beni hiç ilgilendirmiyor."

Derin bir nefes alıp verdi.

"Arya ailenin kaderi elimde . Dikkat etmen gerekiyor."

" Beni ailemle tehdit etmeyi kes!"

Biraz daha yaklaştı ve tam da dibime girdi. Ama geri adım atmadım.

"Sen benim karanlık tuzağımda ki küçük bir yemsin biliyorsun değil mi?"

"Ben ne seni o tuzağında ki yemim, ne de bu okulda her canın istediğin de tehdit edebileceğin bir öğrencinim. "

"Sana zarar vermek istemiyorum bu yüzden sınıfa git." Sinirleniyor gibiydi.

"Kesinlikle bana zarar vermek istemiyorsun kesinlikle."

"Arya, uzatma."

Tam o sırada içeri bir kız girdi. Bende geri bir adım attım. Yanlış anlaşılabilir di.
Kız bir bana bir Asrın'a bakıyordu.
"Asr- yani hocam çıkabilir miyim artık?"
Bir an önce buradan çıkmam lazım.
Yoksa sinirden kriz geçiricektim.

Asrın başını sallayınca oyalanma dan çıktım ordan.

***

"Arya, sen takma o hoca bozuntusunu.
Sanırım onda algılama sorunu var.
Çünkü haklı olan sendin kavgayı da o Esra malı başlattı."

Peri'nin söylediklerine karşı elimi 'boşverr'
dercesine salladım. "Artık çokta umrumda değil o Esra . Aslında hiç umrumda olmadı orası neyse de. "

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 31, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AY Işığı...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin