5.Bölüm🌙

64 8 5
                                    

Multi:Gamze Baysal ✌️

( bu bölümde gelicek;))

'Planın içine sıçtın Arya!'

****"

Sizce şuan ne yapıyorum. Kaçıyorum!
Cidden kaçıyorum.Asrın, abimi aradığımı öğrendikten sonra hızla adamlarına haber verdi. Sonra beni zorla bir arabaya bidirdi.
Güyâ abimden kaçırıyor beni. Asrın arabadan indiği zaman vakit kaybetmeden bende indim. Arabayı kilitlememiş salak.
Şuan da nefes nefese kalmış bir şekilde hiç bilmediğim bir mahalle de koşuyorum.
Sürekli dönüp arkama bakıyorum.Hâla peşimde değil. Demek ki fark etmedi.

Bir duvara tutundum ve nefesimi düzene sokmaya çalıştım. Neredeyse 10 - 20 dakikadır koşuyorum.Asrın peşimde gözükmüyor du.

Nefesim düzene girdikten sonra yürümeye başladım. Hiç bilmediğim bir sokaktaydım şuan. Ve ne yapmam gerektiğiyle ilgili hiç bir fikrim yok. Resmen bir çıkmazın içine girdim. Çıkamıyorum. Sadece kendimce çırpınıyorum.

Sokakta ilerlemeye devam ediyordum.
Taa ki biri koluma yapışana kadar.

Koluma tutana doğru döndüğümde tabi ki Asrın'ı gördüm. Adam resmen sülük gibi yapıştı  yakama.

'İmdaa-' Bağıramadım bile.

Koca elini ağzıma bastırdı. Ne kadar çırpınsam da kurtulamıyacağımı biliyordum.

'Demek kaçıyordun ha?!'dedi sinirle.

'Oğvooğt .' (evet) ağzım kapalı olduğu için sesim boğuk çıkmıştı.

'Ama bak buldum senii.'

'Bir daha böyle bir yaramazlık yaptığını görmiyim yoksa bu kadar sakin olmam.'

Uyarımıydı şimdi bu?

Ayy çok korktum. Haspam.

***

"Senden bıktım artık! Ne istiyorsun benden ya. Bırak yakamı."

"Senden birşey istemiyorum benim sorunum abin olacak o itle."

İt mi?

"Lan abim hakkında düzgün konuş seni Kokuşmuş Arizona kertenkelesi!"dediğimin farkına vardığım da direk susutum Direk.

Hızlı bir frenle Arabayı durdurdu.Sonra bakışlarını bana çevirip  boş boş baktı.
Ve birden kahkaha atarak gülmeye başladı.

Aha delirdi?!

"O ne biçim bir hakaret ya?! "

"Niye beğenemedin mi?"diye çıkmıştım.

"Beğendim hemde çok. Hatta bunu şeye yazcam ımm.. Instagram biyografime."

"Yazmayan?"

"Hee oldu,  yazdığımda hayranlarım beni engellesinler dimi?"

"Iyy senin nerene hayran olucaklar be!"

"Yakışıklılığıma"

Büyükçe bir göz devirdim tabi ki. Daha fazla uzatmadan arabayı çalıştırdı ve o lanet yola geri döndük.

****

"ARYAAA!"

Gözlerimi yavaşça açtım. Ablam karşımda duruyordu. Hızla sarıldı bana .Boş boş etrafa baktım. Abim birini arabanın tamponuna yaslamış yumrukluyor du.
Babam elinde su şişesiyle bana doğru koşuyordu .

Olayların şokundan hâla çıkamamıştım.
Hatırladığım tek şey en son koluma batan iğneydi.

"Ablacım beni duyuyor musun? " Ablama bakıp yavaşça kafamı salladım.

AY Işığı...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin