7.Bölüm🌙

105 9 60
                                    

Yeni bir bölümle sizlerleyim. Bu arada o sınırlı oylama şeysini kaldırdım yaa..
Zaten bölümler geç geliyor.Bence gerek yok yanii;)

Sizden minik bir ricam var ...
Satır arası yorumlarınızı esirgemeyin olur mu 🌙💛

Bu arada bu bölümü meryembetl621
Okurcuğuma Armağan ediyorum 💛
Yorumlarını esirgemeyen tatlış okurum seviliyorsun✌️💛

İyi okumalar AY IŞIĞI AİLESİ 🌙🖤...

Multi:Peri Çetin

Olayın şokundan yarım saat sonra çıkabilmiştim. Az önce Asrın evimdeydi ve beni tehdit etti. Elim hızla telefonuma gitti.
Sonra aklıma beni ailemle tehdit ettiği geldi. Yapamam, onlara haber veremem.

Telefonum çalmaya başladığında ekrana baktım.

Bulut kankimm✌️  ARIYOR....

Telefonu açtım. Bulut'un endişeli sesi doldurdu kulaklarımı. "Kanka nerdesenin iyi misin?"

"İyiyim, eve yeni geldim ."

"Tamam acele et kız seni bekliyoruz."dedi ve öpücük gönderip kapattı. Bir an önce hazırlanmam gerekiyor. Onlara da hiçbir şey belli etmemem lazım. Kendimi toparlayıp üstümü çıkardım ve dolabın karşısına geçtim. Elime beyaz yandan kolları sarkan sıfır kollumu ve kot şortumu aldım.

Onları giyince saçlarımı da arkadan topladım ve yandan iki tutam bıraktım.
Hazırım..

Elime küçük çantamı ve telefonumu alıp evden çıktım. Gece abimler beni alacağı için kendi arabamla gitmiycektim.
Kapının önünde  şoförümüz olan Selim abiyi görünce beni oraya bırakması için ricada bulundum.Onaylayınca hızla arabaya bindim ve adresi verdim.

Gidene kadar hiç konuşmamıştım.
Gelince Teşekkür edip Arabadan indim.
Tatlış bir villa vardı karşımda. Hemen bahçe kapısından girince karşımda Peri'yi gördüm. Hızla koşup boynuma atladı.

"Hoşgeldin kız."

Gülerek karşılık verdim ve eve geçtik.
Zaten direk karşımıza salon çıkıyordu .
Atakan ve Bulut bir koltukta oturmuş oyun oynuyordular. Bora ise etrafta gözükmüyor du. Çantamı koltuğun üstüne fırlatıp Bulut'un arkasına geçtim ve sesli bir şekilde kulağına çığlık attım. Refleks olarak küfür edince kahkalarla gülmeye başladım. Peri de aynı şekilde kahkaha atıyordu. Ellerimizi havada tokuşturduk.

"Lan Arya ödüm patlatı be!" Bulut hem söylenip hem gülüyordu.

"Amacımda oydu zaten ."dedim.

O sırada içeri Bora geldi. Elinde gördüğüm tatlı şeyle ona koştum.

"Yaaa ne şeker buu. Adı ne?" Bora'nın kucağında ki yavru köpek o kadar tatlıydı ki.

"Salep."

Ayy canım çekti şimdii. Ne şirin bir isim bu. (Yazar: Salep sevenler kendini belli etsin o zaman 😄)

Bora Salep'i kucağıma verince koltuğa oturup sevmeye başladım. Beyaz tüyleri yumuşacık tı. Birden fotoğraf sesi duyunca Bora'ya baktım. Elinde telefonuyla bana fotoğraf çekmişti. Fotoğrafı gösterdi.
Aslında güzel çıkmıştık.

"Bunu bana atar mısın?"

"Numaran yok bende."dedi.

" 05** *** ****."

Telefonum koltuğun üzerinde titreyince uzanıp onu aldım. "Tamam." Dedim .
WhatsApp 'dan mesaj geldi. Girdim ve fotoğrafa baktım. Cidden güzeldi.
"Teşekkür ederim."

AY Işığı...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin