2.Bölüm

11.3K 393 4
                                    

Okula geldim ve sınıfına doğru yol aldım.Merdivenlerden çıkarken okulun sürtüğü Sude yi ve kankası Selin le karşılaştım.Bu kızın bana doğuştan garezi vardı kesin beni nerede görse bulaşıyor.Bana küçümseyici bir bakış artarak
(S Sude, diğeri bizim kız)

S:ooo bizim ezikte burdaymış.Ben de dövücek birileri arıyordum.

-Sude rahat dur.Git başkasına bulaş.

S:Sen kaşınıyorsun ama.Sen benimle böyle konuşamazsın ezik,dedi.

-Sen azından senin gibi sürtük değilim,diye mırıldandım.

Merdivenleri çıkmaya devam edicekken kolundan tuttu ve kulağıma yaklaşıp
"Dediğini duymadım sanma"kolumu sıkmaya başladı Sude ve "Seninle sonra görüşücez"dedi.Ben daha çok sinirlendim ve "İnkar etmiyorsun ozaman sürtüksün"dedim.
Kolumu sertçe bıraktı ve sinirle gitti.Salak kafam sussam ne olurdu sanki.Of of.Sıfa girdim ve sırama oturdum.Aklıma babamın sözleri geldi.Matematik test kitabımı çıkardım ve sınava çalışmaya başladım.Eger düşük alırsam bu sınavda babam ağzıma sıçardı.Yediğim dayaklar çok fazlaydı.Birkaç soru çözdükten sonra hocamız sınıfa giriş yaptı.Derse başladık.Dersin tam ortasında içeriye Sude ile Selin girdi.Sinsice bakış atıp yerlerine geçtiler.Allah bilir ne planlıyor.
Böyle böyle dördüncü derse geldik.son iki ders matematik ve sınav var.Bütün tenefüslerde oturup çalışmıştım.Yüksek not istiyorum.Zil çaldı ve tenefüste yine çalıştım.Tenefüsün bitmesine beş dakika kalmıştı bende kalkıp tuvalete gittim. Tuvalete girdim içerisi boştu.Elimi yüzümü yıkayıp peçete ile kuruttum.Zil çaldı .Kapıya doğru gidiyordum ki içeriye Sude girdi,tekti.
İç ses:Boku yedin Deniz.
İç sesime lanet ettim.Haklıydı.

D deniz
S Sude

D: Sude bırak gideyim sınav var
S:Ne o korktun mu?Yoksa annemi kızar?
Annen diyince gözlerim doldu.
D:Bildiğin halde bunu yapma Sude.
S:Ne yapmıştım ki?
Onunda annesi yoktu neden yapıyrdu?
D:Seninde annen yok yapma şunu biliyorsun ne kadar zor olduğunu.
Gözümden yaş akmıştı.Yıllarca bunun için dayak yiyip eziyet çekmiş birisiydim.Annesini görmemiş,kokusunu almamış birisi.
S:Kapa çeneni ezik bugün çok fazla oldun.
D:Seninde annen yok seni terk etti sende sürtüğün teki oldun.Herkese karışıyorsun.Annem hakkında böyle söylemeye hakkın yok.Asıl sen kapa o pis çeneni.Annen olsa senden nefret ederdi.
Ağhhh lanet olsun neden çeneni kapatıyorum.Sqlağım salağım.Sinirlenince çeneni tutamıyorum...
S:seni oruspu.dedi ve saçıma yapıştı bir anda.
D:Sude aaaah. Bırak saçımı.aahhh.Bağırmamla içeriye Selin ve bir kız daha girdi.
S: Selin tutun şunu dedi.
Selin ve diğer kız beni tutarken Sude elindeki çakıyla bekliyordu.
D:Sude özür dilerim.Ne olur dur dedim.
S: kolunu uzat.dedi bana.
D: Hayır yapma bak bir daha demicem,saçmaladım.ağlıyordum,sınavda gitti zaten evdede dayak yicektim.Yerimde debelendim.
D:Yapma.
Selin kolumu öne doğru uzattı.Sude elindeki çakıyı koluma değdirince hareketlerimi yavaşlattım.Sude bir çizik atınca çığlığı bastım.Diğer yanımda beni tutan kız ağzımı kapattı.Bağırışım boğuk çıkarken ağlamam şiddetlendi.
S:Demek annem beni terk etti,derken birtanae daha çizik attı.Yine boğuk bir çığlığın daha duyuldu.
S:Demek sürtük oldum ve yine bir çizik ve yine boğuk çığlığım.Bağıra bağıra ağlıyorum.Neden kimse gelmiyor yardıma.Ağlamam ve bağırmak devam ederken artık gücüm kalmadı ve yer çoktüm.Selin hala beni tutuyordu.
Selin:Elif ağzını kapat şunun,ben tutarım, dedi.İsminin Elif olduğunu öğrendiğim kız ağzımı çantasından çıkardığı fularla bağladı.
S:Annem benden nefret ederdi,öylemi!diyerek üçüncü çizdiği attı.Bağırdım fakat sesim çıkmadı.Hep böyleydi zaten.Sude çakıyı cebine koydu.Ağzımdaki fuları çıkarıp yere attı.Hıçkırarak ağlıyordum.
S:Bir daha hakkımda böyle şeyler söyleme!diye bağırdı.Arkadaşlarıyla çıkamadığım kapıdan o çıktı ve gitti.Tuvalette olmaya aldırmadan yere yatıp ağladım.Kolumdan yere yayılan kanı izleyerek ağladım.

abilerim(şiddet)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin