Sabah yine aynı alarmla kalktım.Yıllardır beni cehenneme uyandıran alarm.yataktan kalktım ve küçük odama baktım.Çok zenginlik.Babamın bir şirketi var ve 3 abim var.
En büyük abim Aras Saygın. 23yaşında.Okulu bitirdi ve babamın yanında çalışıyor.Annemin ölümünden beni suçluyor ve bana kötü davranıyor.Bazen babamla işten gelince sinirli oluyor ve bu sinirini benden çıkartıyor.(döverek).Diğer abim Bulut Saygın.21 yaşında üniversitede son senesi.Üniversiteyi bitirince babamın yanında şirkette çalisiçak.Oda Aras abim gibi sıkıldıkça bulaşıyor bana.
En küçük ve üçüncü abim.Mete Saygın.18yaşında ve lisede.Diger abilerim gibi beni dövmüyor. Sadece onlardan korkup tersliyor.Ben dayak yedikten sonra ise bana yardım edip odama kadar çıkmama yardım ediyor.Abilerim ve babam görmedikçe.
Babam.Fırat Saygın.Abilerime beni kötüleyip hepimizi bu yaşa kadar getirdi.Beni hiç sevmedi.Benimle ders notu,sınav notu hakkında sadece konuşur ve eve ne zaman gelmem konusunda konuşur.Birde tek benim için olan kurallar.Başka hiç birşey hakkında konuşmaz.
Benim regl falan konularında yıllardır evimizde çalışan Aysel abla yardımcı olur.Bana anne gibi davranır.Yaralar için krem ,sargı bezi,ilaç falan getiriyor.Kıyafet gibi konularda Aysel abla yardım etti bana.
Annemde Leyla Saygın.Benim doğumda öldü.Bu yüzden abilerim ve babam bana kötü davranıyor.
Bunlardan bahsetmişken ağladığımı farkettim yataktan kalktım ve odamdan çıktım.Tuvalete doğru yol aldım.Elimi yüzümü yıkadım ve dişlerimi fırçaladim.Odama geri dönüyordum ki Aras abim odasından çıktı.Bana ters bir bakış atıp merdivenlere yöneldi.Odama gittim ve okul formamı giydim.Mete abimle aynı okuldaydım.Kolejde.Babam ben evden başka biyerde olunca kaçmamdan korkuyor ve Mete abimi beni dışarıda gözetsin diye uyarıyor ve aynı okula gönderiyor.Çünkü evdeyken kaçmaya çalıştım.
Saçımıda at kuyruğu yapıp aşağıya indim ve mutfağa doğru hızlı adımlarla yol alıyordum ki Babamın bana seslenmesini duydum.Bu arada ben Deniz Saygın 16 yaşındayım.Neyse konumuza dönelim.
(D deniz B ise babanın konuşması)
B:Deniiz.
Durdum ve babama doğru döndüm yanında abilerim de vardı ve oturuyorlardı.
D:Efendim.Yanlış birşey mi yaptım?
Bulut abimin "sen doğarken yanlış yaptın" diye mırıldandığını duydum.
B:Bugün matematik sınavın varmış.Yanlış yapmanı istemiyorum.Daha sonra hocanla konuşucam.Bu seferde kötü not alırsan o odandan dışarı adım atamazsın.
D:Tamam.dedim ve kısa kestim.
Mutfağa girdim.Aysel abla babamların yediği kahvaltıyı kaldırıyordu.Beni görünce gülümsedi ve günaydın dedi.Bende günaydın dedim ve ona yardım ettim.Aysel abla-Sen kahvaltını yapta okula geç kalma Deniz kızım ben toplarim,dedi.
Bende oturup tostumu yedim.
Çok geç olmadan evden çıktım.Okula doğru yürümeye başladım.Arkadaşla bölüm çok uzun oldu diğer bölüm hemen gelicek.Umarimki kitabı beğenirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
abilerim(şiddet)
ChickLitdoğumda annesini kaybeden Deniz ve abileri.Abileri hep onu suçladı ve ona şiddet uyguladı.Babası onu sevmedi fakat ona hiç vurmadı sadece aşağıladı.En sonunda ortaya çıkan gerçek ile bunların hepsi son buldu...