"Ne istiyorsun, Franklin?"
"Üçüncü evre hala bir işe yaramıyor."
"İkinci evrede nasıl bu kadar uzun takılıp kaldın ki? Kimse kit-katları bu kadar uzun sürede yiyemez."
"Galiba rekor kırdım."
"Tanrım, Franklin. Berbatsın. Tamam, şimdi üçüncü evreye gidebilmen için götüne tekmeyi basacağım."
"Um, acı içinde gitmeyi tercih etmem."
"Mecazi anlamda bahsetmiştim, gerizekalı. Ama eğer gerçekten yapsaydım, çok çok dikkat etmen gerekirdi, anladın mı? Artık benim seviyeme çık, dostum."
"...her neyse. 'Üçüncü evreye gidebilmem için götüme tekmeyi basma'dan önce nasıl bir plan yapacaksın?"
"Pekala, şimdi benim bir erkek olduğumu farz et. Bira dostun olduğumu. Senin...uh... yancın! Kardeşin! Şey gibi, uh, ikimiz çok iyi dostmuşuz ve birkaç kızla konuşmak için bara gitmişiz, içimişiz ve futbol izlemişiz gibi!"
"Sen nasıl erkeklerle takılıyorsun? 40 yaşındakilerle mi?"
"Ne? Erkekler böyle yapmaz mı?"
"Ben liseliyim! Bara gidemem. Ayrıca biz bu şekilde konuşamayız."
"Tamam, o zaman arkadaşın olduğumu far-"
"Damien?"
"Evet, her neyse. Seni burada hazırlamaya çalışıyorum. Klişe senaryolardan mı olsun istiyorsun?"
"Uh, bir ev partisine gitsek, ne dersin? Ama o da orada olur. Bu onun sahnesi."
"Anlat biraz. Ben...um... kimd-"
"Damien?"
"Evet, şu seni becermeye çalışan çocuk mu?"
"Bilemiyorum? Tanrım, bu çok garip."
"Evet, hasiktir. Şimdi söyle bakalım, flörtün nasıl olmalı?"
"Yanına gidip selam desem? Sana söylemiştim. Ben sıradan bir insanım."
"Sıradan seks insanı mı? Kahretsin, tüm karizman çizildi, adamım."
"Hayır, yani ben saçlarını savuran ya da kızların pantolonlarını çıkarmak için klişe espiriler yapan insanlardan değilim. Onlarla konuşmak ve istiyorlarsa yapmak isterim. Ve ayrıca Tiffany'yle seks yapmamı da aklımdan çıkaramıyorum. Dün seviştik ve hiçbir halta yaramadı. Her seferinde düş-"
"Bunu benimle paylaşman mükemmel bir şey ama kaç kere seks yaptığınla ilgili detayları dinlememe gerek yok çünkü bunu düşünebilecek kadar hayal gücüm var, inan bana. Bu arada cidden, eski sevgilinin adı Tiffany miydi? Kulağa çok basit gelmiyor mu sence de?"
"Senin adın da Serena."
"Evet, annemin neden böyle bir şey koyduğu bilmiyorum ama ben değiştirmeyi düşünüyorum. Clint Eastwood falan gibi işte."
"Çok garipsin."
"Alışsan iyi olur, Franklin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Breakup Helpline [2.2]
Short Story❝Merhaba, Ayrılık Yardım Hattı, kırık kalplerinizin gereksinimlerinizi karşılamak için tasarlanmış ve üretilmiştir. Nasıl yardımcı olabilirim?❞ ❝Kız arkadaşım... beni aldatıyor. En yakın arkadaşımla.❞ ❝Um..uh, bir dakika..oh, siktir! Bu cevap kağıt...