11:33

115 20 0
                                    

"Merhaba, Ayrılık Yardım Hattı'na hoşgeldiniz! Nasıl-"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Merhaba, Ayrılık Yardım Hattı'na hoşgeldiniz! Nasıl-"

"Vay be, demek cumartesi sabahları da buradasın? Cidden hiç kendi hayatın yokmuş."

"Kesinlikle. Bekarım, lise öğrencisiyim ve herkesten nefret ediyorum... hayır be."

"Herkesten nefret ediyor olamazsın! Peki ya annenden de mi?"

"Evet, ondan da nefret ediyorum. Kişisel bir şey değil, gerçekten. Sadece..."

"Tüm bu 'ben aşka inanmıyorum' oyunu mu bu da?"

"Neden rol yapayım ki? Kesinlikle aşka inanmıyorum. Yani, arkadaşlık sevgisine ya da aile sevgisine inanıyorum ama tüm bu romantik 'ölüm bizi ayırıncaya dek' saçmalığına inanmak mı? Hiç bana göre değil. İnsanların neden bunu istediğini anlıyorum ama ben o tip kızlardan değilim. Seks mükemmel bir şey, tek gecelik ilişkiler daha da mükemmel olmasını sağlıyor ama tüm bu ilişki şeyleri boktan. İlişkinin pek de iyi gitmediğini düşünürsek, senin daha iyi bilmen gerekiyor bunu, Bay Aldatıldım."

"Hey. Benimki sadece bir örnek. Tamam mı? Hala bir gün beni, benim onu sevdiğim kadar sevecek ve sadık kalacak biriyle tanışacağıma inanıyorum. Çok güzel ve zeki biri olacak. Dünyayı birlikte fethedeceğiz, evleneceğiz ve çocuklarımız olacak, mutlu son."

"Öfff, az kalsın kusmuğumda boğulacaktım. Söylediğimi anladığını umuyorum."

"Ah, hadi ama, Serena! En azından aşkı sevemez misin?"

"Şu an çeneni kapatmak için sana tamı tamına yüz dolar veririm, Benjamin Franklin."

"Benjamin Franklin mi? İsmim Theo."

"Evet ben isimleri hatırlamakta pek iyi değilimdir, sebebini bilmiyorum ama bu yaşlı ve saygıdeğer insanı küçümsediğine göre Franklin demeye devam edeceğim. Evet, Franklin'i sevdim."

"Franklin?"

"Neden? 'Sikkafalı' dememi mi tercih ederdin? Elimde Franklin'den daha da kötü ve oldukça rahatsız edici takma isimlerin olduğu bir liste var."

"Uh, Franklin iyi bence."

"Ben de öyle düşünmüştüm."

Breakup Helpline [2.2]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin