13:32 (Avustralya Saati)

13 2 0
                                    

Theo'nun düşüncesine göre Serena hiç de hayal ettiği kıza benzemiyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Theo'nun düşüncesine göre Serena hiç de hayal ettiği kıza benzemiyor. Hatta ne ile karşılaşacağını bile bilmiyordu - piercingli, kalıcı yaptırdığı yumruk dövmesi olan, mavi ve yeşil çizgili, koyu saçlı bir kız. Serena'yı başka bir dünyadan gelmiş uzun boylu ve kıvrımlı vücut hatları olan, sizi hiç tereddüt etmeden hamura çevirebilecek tipteki kızlar gibi görünen biri olarak hayal ediyordu.

Ama kız... çok güzel görünüyordu.

Dalgalı, altın sarısı saçları ve gevşek topuzundan dökülen kıvırcık buklelerin küçük kısımları kısılmış yeşil gözlerine düşüyordu. Yüzü bronzlaşmış ve çilli, güneş yüzünden soyulduğu için kızaran burnu, Misfits tişörtü ve Ripcurl şortuyla köşeye çekilmiş halde duruyordu. Soyulmuş siyah ojeli ayakları çıplaktı ve çocuğu ilk gördüğünde kafası karışmış bir şekilde gözlerini kırpıştıran bir ifade takınıyordu.

Kıyafetleri dışında oldukça sıradan beyaz tenli bir kıza benziyordu. Sanki kız, bir zamanlar çocuğa çıkması için öneride bulunduğu Valley kızlarına* benziyordu... ama aynı zamanda tam da zıttıydı. 

"Serena?" Ona tekrar ismiyle hitap etmek iyi hissettiriyordu. Özellikle de şimdi ismi yüzüyle birlikte tamamlandığında.

Serena şaşkınlıkla yüzünü buruşturdu. "Sen de kims-"

"Benim, Theo."

Asla bu kadar uzun sürmüş olamazdı ama Yüce İsa aşkına sanki bu iğneleyici ses tonunu yıllardır duymuyor gibi hissediyordu.

"Şey-"

"Franklin."

Serena'nın gözleri büyüdü. "Hasiktir."

Çocuk güldü. Kızın gözleri tahmin ettiğinden çok daha fazla büyümüştü. "Evet."

"Sen nasıl-"

"Eva."

Buraya nasıl geldiğini anlatması için sadece tek bir kelimeye ihtiyacı vardı. Ancak yine de çözülmemiş o kadar çok şey vardı ki gözleri kenetlendikçe aralarında çok büyük bir gerilim oluyordu.

"Şey," Kız bir ona bir de onu uzaktan sessizlik içinde seyreden oda arkadaşına baktı. "Bak- Ben... bunun iyi bir zaman olup olmadığını bilmiyorum."

"Galiba -galiba ben seni seviyor olabilirim."






*Valley kızları: Los Angeles ve California topluluklarından gelen orta sınıf-üst sınıf kategorisindeki genç kızlar.

Breakup Helpline [2.2]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin