Serena bilgisayar ekranının tüm enerjisini çektiğini hissettiği sırada kahvesi de damarlarındaki dolaşımına başlamıştı.
Gözlerini ovalayıp açık tutmaya zorladı kendini. Tanrım. Son zamanlarda sebebini bilmiyordu ama çok yorgun hissediyordu. Daha önce uykusuzluktan hiç böyle etkilenmemişti. Üç saat uyuduğu zamanlara bile kendini bir kaya kadar dinç hissederdi. Ne kadar yorgun hissederse hissetsin ince esprileri hep hazırcevaba dönüşürdü.
"Kendine gel, Serena," diye söylendi kendi kendine. "Bu dönemi de atlatmak istiyorsan uyanık kalmalısın."
Dün geceden beri üzerinde çalıştığı ödevin son paragrafının sonunu getirirken parmakları klavye üzerinde gezindi. Bazı sebeplerden ötürü ilham perisi yanına uğramıyordu -bir şey yazdığı zaman önce içinden okuyor sonra yazdıkları aptalca gelip hepsini siliyordu. Tekrar ve tekrar. Ta ki tatmin olana kadar - ama bu zamana kadar şans yanına bile uğramamıştı.
Ve verilen kelime sınırını da geçmesi lazımdı... perşembeye kadar. Bu iki gün demekti. Hayatımı sikeyim, diye içinden geçirdi Serena sinirle parmaklarını saçları arasından geçirirken. İki gün içinde A alması gereken bir ödevi vardı yoksa bursa veda etmesi gerekecekti.
Aniden onu daldığı düşüncelerden sıyıran kapı zili tüm dairede yankılanarak keskin ve net bir şekilde sessizliği bozdu.
"MICHAELA!" diye bağırdı Serena, "KAPIYA BAK."
"Neden ben bakıyorum?" diye cevap verdi odasından Black Veiled Brieds tişörtü ve şortuyla çıkan ev arkadaşı Michaela. Senenin başlarında, Serena, Michaela'nın o kusursuz sesini her duyduğunda heyecanlanıyordu çünkü kızın oldukça ağır bir Avustralya aksanı vardı. Şimdiyse bir şekilde alışmıştı. "Sen daha yakınsın."
"Meşgulüm. Geleceğimi düşünüp ağlıyorum."
Michaela gözlerini devirip dudaklarını şapırdatarak "Otuzbirci Amerikalılar." diye mırıldandı. Ardından kapı tarafındaki koridora doğru ilerledi.
Serena, Michaela'nın şaşkınlık dolu sesini duyduğunda yazdığı makaleye devam etmek üzere dalgın bir şekilde bilgisayarına dönmek üzereydi.
"Um, Serena?"
"Ne?"
"Bu senin için."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Breakup Helpline [2.2]
Kurzgeschichten❝Merhaba, Ayrılık Yardım Hattı, kırık kalplerinizin gereksinimlerinizi karşılamak için tasarlanmış ve üretilmiştir. Nasıl yardımcı olabilirim?❞ ❝Kız arkadaşım... beni aldatıyor. En yakın arkadaşımla.❞ ❝Um..uh, bir dakika..oh, siktir! Bu cevap kağıt...