Harry ztěžkle lapnul po dechu a svalil se Louimu do náruče. Oba se přihlouple usmívali jeden na druhého a drželi se za ruce. Poslední hodinu se jen líbali a culili se na sebe.
Oběma bylo jasné, že jejich přátelství už přátelstvím není.
V tu chvíli nemohli a ani nechtěli myslet na to, co bude dál. Budou se sice muset vypořádat s Ginger a hlavně s tím, že po skončení prázdnin už se asi v životě neuvidí, ale pro tenhle moment jim stačilo, že jsou spolu a že můžou dát najevo tomu druhému, co k němu cítí.
"Myslel jsem, že se nedočkám." prolomil ticho Louis. Harry se na něj podíval a usmál se. Ani nevěděl, co by měl říct. Bál se, aby se z něj nevypadla nějaká hloupost, a aby tím jen nezkazil atmosféru.
Takhle v objetí spolu vydrželi ještě hodinu, než Harrymu došlo, že musí domů. Rozloučili se a Harry rychle odešel.
******
Ginger se na Louise zkoumavě dívala. "Jak to myslíš?"
"Tak jak to říkám. Jsi moc milà holka, ale nic k tobě necítím. Je tu prostě někdo jiný, koho mám opravdu hodně rád."
Zabubnovala svými prsty na desku stolu. "Takže se se mnou rozcházíš?"
Louis přikývl a sledoval její reakci. Zvedla se, obešla stůl k Louisovi a než stihl zareagovat, její dlaň přistála na jeho tvàři.
Zalapal po dechu a nevěřícně se na Ginger podíval. "To bylo za co?"
"Za to,žes mi popletl hlavu." odsekla a energickými kroky odešla. Louis si povzdychl. Doufal, že tohle všechno proběhne v klidu. S Ginger se jasně dohodli na tom, že je to jen letní románek, který nic moc neznamenà. Takže nechápal, proč z toho udělala takové drama.
******
"Představ si to, Harry!" vrazila k němu do pokoje, bez zaklepání. Harry zděšeně vzhlédl od svéknihy. "Co se děje, Ginger?"
"Ten idiot Louis má někoho jiného!" stěžovala si a posadila se vedle něj na postel. "To by mě zajímalo koho."
Harry se jen smutně pousmál a naslouchal tomu, jak si Ginger stěžuje a uráží jeho přítele. Chtěl jí říct pravdu, opravdu chtěl, ale ještě nebyl připraven. Bál se nejen její reakce, ale vlastně reakce úplně všech. Byl si celkem jistý, že jeho přátelství s Ginger už nebude dál pokračovat, a to ho velmi mrzelo.
"Harry, posloucháš mě vůbec?" žďuchla do něj a on sebou trhl.
"Jistě."
"Fajn. Takže určitě souhlasíš. To je bezvadné."
Harry tiše zaklel a přemýšlel, do čeho se to zase zapletl.
Naštěstí mu to Ginger vysvětlila: chystá se ho vytáhnout ven, do sousedního města, kde její známá pořádá večírek. Bude tam spousta lidí se spoustou alkoholu, to je přesně to, co Ginger potřebuje a Harry se určitě nějak přizpůsobí.
***
"Ginger tobě to ale sluší!" slyšel Harry svou tetu. Podíval se na sebe do zrcadla. Černé skinny jeans daly ještě víc vyniknout jeho štíhlým, až lehce dívčím nohám, bílé triko s V výstřihem odhalovalo jeho klíční kosti, na kterých se sem tam objevovala malá rudá znaménka, která mu tam udělal Louis. Už jen ta samotná vzpomínka ho donutila se zeširoka usmát.
"Jsi připraven?" nakoukla dovnitř Ginger. Na sobě měla bílé přiléhavé minišaty s boty na velmi vysokém podpatku. Vlasy jí volné padaly na ramena. Opravdu jí to slušelo, ale zároveň vypadala tak trochu levně.
"Jasně. Už jdu."
Zaklapl za sebou dveře a společně se svou kamarádkou nasedl do nějakého auta. Za volantem seděla dívka kolem dvaceti a přívětivě se na Harryho usmála. "Ahoj, ty jsi určitě Harry. Jmenuju se Camille."
Harry ji zdvořile pozdravil a chtěl si sednout na zadní sedadlo, ale Ginger ho vyhnala k sedadlu spolujezdce. Vedle Camille si připadal nesvůj a pod jejím intenzivním zkoumavým pohledem si připadal hrozně maličký.
Tohle bude dlouhá noc.
***
*AN* Hola! :) hned ze začátku se chci omluvit za svoji příšernou neschopnost updateovat. Jak je to dlouho od poslední kapitoly? Tři týdny? Stydím se za sebe -.- ale už jsem si vytvořila něco jako rozvrh, takže Payphone budu updateovat každý pátek a neděli a hodlám to dodržovat! /prozatím.../
Anyway... Názor na tuhle kapitolku? Na Ginger? Na Camille? /na tu postavu jsem hrozně hrdá a bude se tu objevovat ještě velmi často, muhaha / názor na cokoliv :D ? Goal pro další kapitolu [40votes+10comments] :) -A.
ČTEŠ
Payphone [Larry Stylinson AU cz]
FanfictionDva chlapci, jedna vesnice, jedna telefonní budka, žádná možnost pro pořádný sociální život. Přitažlivost mezi Harrym a Louim nelze popřít. {DOKONČENO} [©Call_Me_A_Pumpkin]