NAMA AKU NURIN INSYIRAH BINTI DATO SALLEH , ORANG PANGGIL AKU NURIN. AKU ADA DUA ORANG SAHABAT IAITU SARAH DAN RASHDAN. KAMI KAWAN SEJAK DARI SEKOLAH MENENGAH . SEKARANG KAMI BERTIGA SEDANG BELAJAR DI TAYLOR UNIVERSITY. KITORANG HUJUNG TAHUN NI DAH NAK GRADUATE DAH ...... YAHOOOO.EH TERLEBIH EXCITED PULA. OKAY DAH LAH TU CUKUP LAH SAMPAI SINI JE AKU PUNYA PENGENALAN DIRI SENDIRI.
HARI INI KITORANG BERTIGA ADE KELAS TAPI RASHDAN TAK DAPAT DATANG SEBAB DIA KENA BAWAK MAK DIA PERGI MEDICAL CHECK UP, TAKPELAH , HARINI GIRLS DAY OUT HAHAHA , KALAU RASHDAN DENGAR NI MESTI DIA MARAH AKU BAWAK LARI MAKWE DIA. BY THE WAY SARAH NI MAKWE RASHDAN , AKU HMMMM. INSHAALAH KALAU SAMPAI MASA AKU BAGITAU SAPE AKU PUNYA HMMM.
OKAY SEKARANG NI KITORANG DAH MASUK KELAS DAH KITORANG AMBIL COST YANG SAMA SO SENANG LAH KITORANG PERGI KELAS SAMA SAMA, SELALUNYA RASHDAN JADI DRIVER KITORANG. MATI AKU KALAU RASHDAN TAU.
OKAY SEKARANG NI AKU NAK CAKAP PASAL SARAH PULAK , OKEY NOW DIA NI SEORANG YANG CANTIK , LAWA YANG PALING AKU SUKA DIA NI COMEL. PATUTLAH RASHDAN SUKA DIA HEHEEHE . DIA NI CATEGORY MIX JUGA LAH MAK DIA CINA ISLAM SO DIA CAM CINA SIKIT LAH TAPI COMEL K , DENGAR TU COMEL.. PANDAI SPEAKING TAU. AKU PANDAI BAHASA DIA PANDAI LANGUAGE OM PUTEH. HA ELOKLAH LAH TU DIA AJAR AKU , AKU AJAR DIA.
NOW RASHDAN PULAK, DIA PERNAH JADI CRUSH AKU DALAM DIAM TAPI AKU TAK SANGKA PULAK YANG DIA JADI KAWAN BAIK AKU SEKARANG. AKU TAK KISAH PUN SEBAB CINTA MONYET JE PUN KAN.TAPI AKU PROUD LAH KAT DIA KADANG KADANG AKU MENANGIS DIORANG BERDUA PUJUK AKU TU MEMANG POWERLAH. DIORRANG TAKKAN TINGGAL AKU SEORANG SEORANG JE. AKU BALIK KEPADA RASHDAN DIA ORANG YANG PAKAI CERMIN MATA . TINGGI LAH JUGAK LIKE A NORMAL PERSON. SO WHATS NEXT?????? CERITALAHHHH APA LAGI
TO THE NEXT CHAPTER.........
YOU ARE READING
HANYA DIA SEORANG KEKASIHKU
RomanceBILA DAH SAKIT HATI SEMUA BENDA DAH TAK BOLEH NAK FIKIR DAH , TINGGAL RASA NAK BUNU DIRI JE , TAPI ADA SATU PERASAAN YANG DATANG MENYAPA APABIA SEMA BENDA YANG TERLUKA DATANG. TAPI APAKAH PERASAAN ITU , NANTIKANLAH DI HANYA DIA SEORANG KEKASIHKU.