BAB 2 : HATI BERBUNGA SETELAH SEKIAN LAMA PARAH

1.6K 10 0
                                    


OKEY SEKARANG NI AKU TENGAH OTW NAK PERGI SHOPPING DENGAN SARAH, RASHDAN DAH ADA DEKAT SANA , HARINI KITORANG NAK KELUAR OUTING SAMPAI MALAM.

AKU PUN SAMPAI DEKAT PAVILION AKU PARK KERETA KITORANG BERDUA PUN TURUN, SAMPAI JE DEKAT SHUSHI KING KITORANG NAMPAK RASHDAN.KITORANG PUN APA LAGI MACAM BERUKLAHHH ,SARAH TAKLAH AKU JERR SEBAB DAH LAMA TAK JUMPA DIA. RASHDAN DUDUK TEPI SARAH AKU DEPAN SARAH, KITORANG APA LAGI MAKAN LAH APA YANG ADE DEKAT ATAS BELT TU.AKU AMBIL AKU PUNYA FAVOURITE IAITU BABY OCTOPUS OHH SO RAW!!!!

SEBENARNYA AKU NAK CERITA NGAN KORANG SOMETHING NI!

APA DIA , RASHDAN DAN SARAH BERKATA SERENTAK.

ADA JODOHLAH DIORANG NI CAKAP PUN SERENTAK KAN, KATAKU DALAM HATI.

SEBENARNYA KAN SEMALAM SEPATUTNYA KITA KELUAR OUTING NI, TAPI TAK JADI SEBAB AKU ADA HAL KAN, HAL ITU LAH YANG AKU NAK CERITA KAT KORANG,

APA DIA HALNYA ITU?

AKU KELUAR DENGAN SEORANG NI AKU RASA KORANG KENAL KOT!

SIAPA????

BETUL NI NAK TAHU????

CAKAPLAH CEPAT CERITA PANAS NI NURIN CEPATLAH?? KATA RASHDAN (TAK RETI SABARLAH MAMAT NI)

OKAYLAH AKU CERITA DULU DIA NGAN AKU BUAT APA SEMALAM,BARU AKU BAGITAU NAMA DIA OKAY, FIRSTLY KITORANG KELUAR DIA AMIK AKU SEMALAM KAT RUMAH, KORANG KAN DAH KELUAR BERDUA SEMALAM , MANA NAK PERASAN KALAU KORANG DAH KELUAR DATE BERDUA KAN. KITORANG BERDUA LEPAK DEKAT MIDVALLEY, BILA DAH NAK BALIK TU AKU NAK KELUAR KERETA DAH TAPI DIA PANGGIL AKU , KORANG TAHU TAK DIA CAKAP APA DEKAT AKU , DIA CAKAP DIA SUKA AKU SEJAK KITA FIRST DAY DEKAT UNI LAGI , BILA AKU KIRA KIRA BALIK KITA DEKAT UNI DAH DUA TAHUN LEBIH DAH, AKU RASA TERHARU GILA , SEKARANG BARU DIA CAKAP YANG DIA SUKA AKU , THE END .

WHATTTT!!!!!!! SARAH JERIT SERENTAK DENGAN RASHDAN.

KAU KATA NAK BAGITAU NAMA DIA , CEPATLAH BAGI TAHU, KATA SARAH LAGI.

NAMA DIA ADAM FARIS BIN RAZLAN. KORANG KENALKAN. AKU DENGAR DIA NI ANAK DATO JUGAK MACAM AKU

SERIUSLAH NURIN DENGAN DIA , YANG HOT TU,

EH AWAK JANGAN NAK MELEBIH EH , SAYA LAGI HOT TAU , MARAH RASHDAN

TU PUN NAK CEMBURU, KATA SARAH LAGI.

KORANG RASA DIA OKEY TAK UNTUK AKU?

CUBA TRY TANYA ABANG KAU NURIN,

AAH CUBA TANYA ABANG KAU TU ZUHAYYR AFFAN, KAU TANYA PENDAPAT DIA, KATA RASHDAN.

OKEY JUGAK TU, NANTI AKU TANYA.

KORANG RASA NI JALAN YANG TERBAIK TAK UNTUK AKU ?

KAU DAH PERNAH SEDIH NURIN DENGAN SEORANG LELAKI, KITORANG NAK YANG TERBAIK UNTUK KAU, KITORANG NAK TENGOK KAWAN KITORANG NI GEMBIRA AND HAPPY SELALU TAK MACAM DULU LEBIH SETAHUN JUGA KAU NAK OKAY BALIK SEBABKAN DIA.

BTW KALAU KORANG NAK TAHU DIA TU SAPA, AKU PERNAH COUPLE DENGAN DIA LEBIH DUA TAHUN DAH , LAST LAST AKU DAPAT KAD KAHWIN DARIPADA DIA , YANG DIA NAK KAHWIN DENGAN ORANG LAIN, NAMA DIA DANIAL.

SUMPAH SAKIT GILA HATI AKU WAKTU TU KAU BAYANGKAN DIA BAIK GILA KUT DENGAN AKU ENDING JADI MACAM NI MEMANG SIAL DOH.

NEXT CHAPTERRR!!!!!!!

HANYA DIA SEORANG KEKASIHKUWhere stories live. Discover now