OKEY HARINI ANNIVESARY COUPLE KITORANG TAK SANGKA DAH TIGA TAHUN KITORANG COUPLE.
AWAK KALAU SAYA NAK AJAK AWAK BUAT SOMETHING BOLEH TAK?
(AKU DAH FIKIR LAIN DAH DIA NAK AJAK BUAT APA NI)
AWAK NAK BUAT APA?
JOM KAHWIN DENGAN SAYA AWAK!!!!!!
AWAK BETUL BETUL KE MAIN MAIN NI?
SAYA SERIUS AWAK, AWAK TAK NAK TAKPE!!!!
EH AWAK SAYA NAK , EH MALUNYA AKU PERGI CAKAP MACAM, TU
AKU NAMPAK ADAM DAH TERSENGIH MACAM KERANG BUSUK DAH.
OKAY NANTI SAYA BAWAK ROMBONGAN MEMINANG PERGI RUMAH MAMA AWAK OK.
OKAY AWAK!!!!
(OH LUPA NAK CAKAP RASHDAN DENGAN SARAH DAH NAK MASUK DUA ORANG ANAK DAH, AKU TAK SANGKA GILA YANG DIORANG CEPAT SANGAT ADA ANAK = JANGAN FIKIR LAIN YA!!!!!)
AWAK KALAU KITA KAHWIN NANTI AWAK BOLEH TAK JAGA SAYA DENGAN BAIK SAMPAI BILA BILA?
KENAPA CAKAP MACAM TU SAYANG, SAYA JANJI SAYA AKAN JAGA AWAK DAN BAKAL ANAK ANAK KITA SAMPAI BILA BILA , HANYA KEMATIAN YANG MEMISAHKAN KITA. OKEY SAYANG.
OKEY AWAK , SAYANG AWAK, THANKS.
SAMA SAMA SAYANG.
NANTI SAYA SET TARIKH TAU UNTUK HANTAR ROMBONGAN MEMINANG PERGI RUMAH MAMA AWAK OKAY , AWAK NAK HARI APA SAYA PERGI RUMAH MAMA AWAK, BENDA YANG BAIK TAK ELOK LENGAH LENGAHKAN.
NANTI SAYA TANYA MAMA SAYA DULU DAHLAH JOM BALIK. NANTI APA APA SAYA WHATSAPP AWAK OK.
OKAY SAYANG DAH JOM BALIK.
OKAY.
OH AWAK LAGI SATU ESOK SAYA NAK JUMPA ABANG AWAK TAU!
BUAT APA?
ADALAH HAL LELAKI.
OH OKEY.
SAMPAI JE KAT RUMAH AKU TERUS PERGI KAT MAMA TANYA TENTANG ROMBONGAN MEMINANG YANG ADAM NAK HANTAR TU.
MAMA , KALAU ORANG NAK KAHWIN BOLEH TAK?
HAH DENGAN SIAPA?
DENGAN ADAM LAH SIAPA LAGI!
OH BILA?
ADAM SURUH TANYA MAMA , DIA NAK SURUH MAMA SET KAN TARIKH ROMBONGAN MEMINANG YANG DIA NAK HANTAR TU!
OH YE KE MAMA RASA HUJUNG MINGGU NI BOLEH.
OKAY MAMA THANKS MAMA!!! ORANG NAK PERGI TEXT ADAM CAKAP HUJUNG MINGGU NI DIA BOLEH HANTAR ROMBONGAN MEMINANG.
OKAY SAYANG!!!
MASUK JE BILIK AKU TERUS TEXT ADAM CAKAP YANG HUJUNG MINGGU NI DAH BOLEH HANTAR ROMBONGAN MEMINANG, TETAPI ADAM CAKAP YANG DIA TAK BOLEH HUJUNG MINGGU NI , DIA HANTAR ROMBONGAN MEMINANG TU HUJUNG MINGGU DEPAN .
BARU AKU TERINGAT KENAPA DIA TAK HANTAR ROMBONGAN MEMINANG TU HUJUNG MINGGU NI , KITORANG ADA ROAD TRIP SATU MALAYSIA, KITORANG NI BIKERS, HARITU PUNYA ROAD TRIP KAT THAILAND JE TAK DAPAT PERGI , SEBAB DIORANG BUAT HARI KERJA. AKU NI DAH LAH KERJA, NAK TOLONG ALONG AND PAPA AKU URUSKAN TENDER DENGAN PROJEK TU LAGI .
HMM APA APA JELAH ASALKAN DIA HANTAR ROMBONGAN MEMINANG TU . YEAH DAH NAK KAHWIN......... YAHOO!!!!!
NEXT CHAPTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
YOU ARE READING
HANYA DIA SEORANG KEKASIHKU
RomanceBILA DAH SAKIT HATI SEMUA BENDA DAH TAK BOLEH NAK FIKIR DAH , TINGGAL RASA NAK BUNU DIRI JE , TAPI ADA SATU PERASAAN YANG DATANG MENYAPA APABIA SEMA BENDA YANG TERLUKA DATANG. TAPI APAKAH PERASAAN ITU , NANTIKANLAH DI HANYA DIA SEORANG KEKASIHKU.