ADAM TERSENYUM, NAK TERGELAK TAPI DIA TAHANKAN. DIA NAMPAK NURIN SEPERTI CACING KEPANASAN BILA TERPANDANG DIA SAAT ISTERINYA ITU MASUK KE DALAM KAMAR BERADU MEREKA.
ERRR, NURIN TERKEDU.
RASA MACAM NAK KELUAR BILIK BALIK TAPI NANTI APA ADAM CAKAP PULA. NAMPAK SANGAT YANG DIA NERVOUS. HATI INI DAH DITETAPKAN PANDANG TEMPAT LAIN , TAPI MATA NI NAK JUGA TENGOK DEKAT ORANG TU , MATA TAK BERKEDIP PULAK TU.
NURIN, ADAM BERJALAN MENDEKATI NURIN YANG KAKU DI HADAPAN BILIK TIDUR MEREKA.
DIA HANYA BERTUALA SEPARAS PUSAT HINGGA LUTUT. BAHAGIAN ATAS TUBUHNYA TERDEDAH. TUBUH DIA BUKANLAH MACAM LELAKI BINA BADAN , TETAPI BOLEH TARIK MATA ISTERINYA ITU UNTUK MEMANDANGNYA SAMPAI TAK BERKEDIP.
BILA ADAM SAMPAI DEPAN NURIN , NURIN LETAK TANGANNYA DI ATAS DADA ADAM.
DADA ADAM MACAM MODEL MODEL LELAKI YANG DILIHAT DALAM MAJALAH. TEGAP DAN PEJAL. PERUT ADAM WALAUPUN TAK NAMPAK MACAM CENGKERANG KURA KURA TAPI KETAKNYA MASIH ADA.
YANG PALING AKU SUKA PART DEKAT LENGAN DIA. KETARA URAT URAT YANG TIMBUL KAT SITU.
CANTIK. MANIS. LEMBUT, ADAM BERBISIK DEKAT TELINGA AKU.DIA CIUM PIPI AKU.
AKU PEJAM MATA. DEBARAN DI DADA HANYA ALLAH JE YANG TAHU. TANGAN AKU MENGGIGIL.
WANGI , ADAM SEMAKIN GALAK.
ADAM BUKAK TUDUNG YANG TERSARUNG KAT KEPALA AKU. TUDUNG TU TERCAMPAK KE BAWAH.
ADAM MELINGKARKAN TANGANNYA DIPINGGANGKU , DIA TARIK BADAN AKU RAPAT DEKAT DENGAN DIA.
SA.....YA .....SAY....YA , TERGAGAP DIA BILA BERCAKAP TAPI TAK SEMPAT NAK HABISKAN AYAT. BIBIR ADAM SELAMAT MENDARAT PADA BIBIR AKU . LAMA WEI.
COMEL, ADAM BERKATA SELEPAS MELEPASKAN BIBIR AKU.
ADAM SUKA MELIHAT REAKSI NURIN YANG TERPEJAM MATANYA TADI.
NALURI LELAKI NYA BERGETAR, TAPI DIA PERLU MENGAWALNYA , TANGGUNGJAWAB KEPADA YANG MAHA ESA PERLU DITUNAIKAN DAHULU.
GERAM, ADAM BERKATA.
DIA LEPASKAN PELUKAN DAN BERLALU MASUK KEDALAM BILIK AIR.
NURIN YANG TERKEDU , DUDUK DI BIRAI KATIL. NURIN MEMEGANG BIBIRNYA YANG BARU DISENTUH OLEH LELAKI YANG SUDAH MENJADI SUAMINYA , YA ALLAH MALUNYA.
SELESAI SOLAT ISYAK, NURIN MEMANDANG ADAM DENGAN PANDANGAN MENGUSIK.
KENAPA? , TANYA ADAM.
TAK ADA APA APA , SENYUMAN MASIH TIDAK LEKANG DARI BIBIR NURIN.
BAIK AWAK CAKAP. KALAU TAK JANGAN HARAP SAYA BAGI AWAK KELUAR DARI BILIK NI. ADAM BERJALAN MENDEKATI NURIN.
ERRR, NURIN BERUNDUR.
NURIN CUBA UNTUK MENDEKATI PINTU BILIK , TAPI DIA TERSILAP LANGKAH BELAKANG BADANNYA BUKAN PINTU TAPI DINDING. CRAP! TAK ADA RUANG UNTUK DIA MELARIKAN DIRI.
NOPE , UNTIL YOU TELL ME WHAT'S SO FUNNY ,? , ADAM BESARKAN MATA KAT AKU.
TANGAN ADAM SUDAH MELEKAP DI KANAN DAN KIRI NURIN. MENGEPUNG SI ISTERI YANG SUDAH TERSANDAR PADA DINDING BILIK.
NURIN MENGETAP SEPARUH BIBIRNYA. TAK SEDAR AKSINYA ITU MEMBUAT ADAM SEMAKIN TERGODA. SEBENARNYA DIA TAK TAHU NAK BUAT REAKSI APA DEPAN ADAM.
NAK MENJERIT NANTI MAMA PAPA NGAN ALONG DIA SERBU BILIK, LAGILAH MALU.
ADAM MERENUNG MATA AKU DALAM DALAM. TUBUHNYA SENGAJA DIRAPATKAN PADA TUBUH NURIN HINGGA TIADA UDARA YANG DAPAT MELEPASI MEREKA BERDUA PADA SAAT ITU.
AWAK JANGANLAH, NURIN MENOLAK MANJA BADAN ADAM DARI TERUS RAPAT KE BADANYA.
THEN TELL ME , ADAM BERBISIK.
KAIN PELEKAT, NURIN MEMANDANG KE BAWAH.
WHAT ? WHY ? ADAM MENYELAK KAIN YANG DIPAKAINYA ITU , TAKUT DIA PAKAI TERBALIK ATAU DIA SALAH PAKAI , TETAPI ELOK JE.
THAT IS SOOOOO NOT LIKE YOU!!!!!!!!!! NURIN KENYIT MATA.
TAKKANLAH SAYA NAK PAKAI BOXER JUMPA KEKASIH HATI SAYA NI., KENALAH SOPAN , ADAM MENJAWAB DENGAN NADA SERIUS.
SEKSI , SPONTAN NURIN BERKATA . LEPASTU CEPAT CEPAT DIA TEKUP MULUTNYA.
DOUBLE CRAP!, KENAPALAH MULUT DIA NI GATAL SANGAT , ITU TANDANYA NAK MENGGODA , TENGOK TU ADAM DAH PANDANG SEMACAM DEKAT AKU .
AWAK TENGAH MENGGODA SAYA KE NURIN , WRONG TIMING NANTI KANG JANGAN SALAH KAN SAYA , KALAU AWAK NAMPAK BAHAGIAN YANG LAGI SEKSI DARIPADA NI.
ISH DAHLAH NANTI SAYA PUN NAK TUNJUK BAHAGIAN YANG PALING SEKSI LAGI DARIPADA AWAK , SAYA PAKAI NIGHTGOWN WARNA MERAH. TETAPI BELUM SEMPAT DIA NAK KELUAR BILIK , ADAM MENCEMPUNGNYA BAWAK KE ATAS KATIL.
AWAK BARU PUKUL BERAPA, NANTI DIORANG CAKAP APA PULA.
TAKPE DIORANG FAHAM.
LEHER AKU MENJADI SASARAN BIBIR ADAM , AKU RASA TERBUAI DENGAN BELAIAN KASIH YANG DIBENTANG OLEH ADAM . SENTUHAN LEMBUT TANGAN ADAM MEMBUAT AKU TERBUAI LAGI .
NEXT CHAPTERR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
YOU ARE READING
HANYA DIA SEORANG KEKASIHKU
RomansaBILA DAH SAKIT HATI SEMUA BENDA DAH TAK BOLEH NAK FIKIR DAH , TINGGAL RASA NAK BUNU DIRI JE , TAPI ADA SATU PERASAAN YANG DATANG MENYAPA APABIA SEMA BENDA YANG TERLUKA DATANG. TAPI APAKAH PERASAAN ITU , NANTIKANLAH DI HANYA DIA SEORANG KEKASIHKU.