HARINI KORANG NAK TAHU TAK HARI APA ?
MAJLIS AKAD NIKAH DAN PERSANDINGAN NURIN INSYIRAH DATO SALLEH DENGAN ADAM FARIS DATO RAZLAN.
WOW I'M VERY VERY HAPPY NOW AND NOW.
AKU TENGAH BERSIAP UNTUK MAJLIS AKAD NIKAH. WARNA YANG KITORANG PILIH UNTUK MAJLIS AKAD NIKAH NI WARNA PUTIH GADING.
TENGAH BERSIAP AKU DENGAR PHONE AKU BERBUNYI TANDA NOTIFICATION ADA MASUK , PASTU AKU DENGAR SARAH CAKAP YANG CINTA HATI AKU WHATSAPP.
CINTA HATI TU ADAM LAH. SIAPA LAGI.
AND LAGI SATU AKU PUNYA PENGAPIT SARAH AND PENGAPIT ADAM RASHDANLAH SAPA LAGI , AKU TAK TAHU MACAM MANA RASHDAN DENGAN ADAM BOLEH RAPAT GILA SEMENJAK KITORANG BERTUNANG NI.
TAPI AKU TAK KISAH MENGERATKAN HUBUNGAN SILATURRAHIM TU KAN DAPAT PAHALA AND BIARLAH DIORANG NAK IKAT IKATAN PERSAHABATAN DIORANG BERDUA , LELAKI KAN BUKAN PEREMPUAN .
AKU PANGGIL SARAH APABILA ORANG SUDAH TIDAK RAMAI SEPERTI TADI, AKU INGIN BERTANYA TENTANG HAL RUMAH TANGGA KEPADA DIA .
SARAH AKU NAK CAKAP DENGAN KAU SIKIT NI.
APA DIA ?
KAU MACAM MANA HA MALAM PERTAMA KAU?
HAA APA KAU NI , TANYA SOALAN YANG PELIK MACAM TU?
MANA ADA SOALAN PELIK , AKU NERVOUS LAH WEI, TOLONGLAH WEI!!!
ISH SABARLAH , YANG KAU NAK TAKUT SANGAT NI KENAPA?
MANA ADA , CUMA NERVOUS JE!!!
KAU TAK YAH LAH NERVOUS , KALAU KAU NERVOUS NANTI , MESTI DIA BAHAN KAU PUNYA !
EH TAKKANLAH DIA BAIK TAU , KAU JE YANG TAK TAU.
EH AKU NAK CAKAP NI , APA KATA KAU PAKAI BAJU YANG SEXY SIKIT MALAM NI , GODA LAH DIA.
ISH GILA KE APA!
ALA KAU CAKAP AKU GILA NANTI KAU BUAT JUGAK, APA LAH DIA NI!
YE LAH YELAH, ASYIK AKU JE YANG SALAH .
SAYANG!!!!!! AKU DENGAR ADAM PANGGIL AKU, ADAM DENGAN RASHDAN DATANG SEKALI DEKAT KITORANG BERDUA.
YA NAK APA?, AKU TANYA ADAM BALIK.
SAJE PANGGIL, SALAH KE?
EH TAK SAJE TANYA!
WEI KORANG KITORANG DAH NAK BALIK DAH NI!, RASHDAN BERKATA .
WEI ASAL AWAL SANGAT, AKU CAKAP KEPADA RASHDAN.
AWAL KAU KATA KAN DAH MALAM NI, KITORANG DARIPADA PAGI KOT BERKEPIT DENGAN KORANG BERDUA , TAK PUAS LAGI KE? LAGIPUN KITORANG TAK NAK KACAU PENGANTIN BARU NI.
AKU NAMPAK DIORANG BERTIGA DAH TERSENGIH MACAM KERANG BUSUK , LAGI LAGI KAT SEBELAH AKU NI HAA , SENYUMAN DIA TU BUAT AKU TAK CUKUP OKSIGEN TAHU TAK.
WEI ADAM AKU DENGAR KAU KENA BALIK RUMAH MAMA KAU MALAM NI, BETUL KE?
ISH NONSENSE , TAKKANLAH ,MAKNANYA AKU TAK BOLEH TIDUR DENGAN SAYANG AKU LAH MALAM NI?
ISH AWAK NI , TU MAMA AWAK DAH PANGGIL DAH TU , BYE!!!
AWAK!!!!!!
ADAM , MAMA ADAM MELAUNG LAGI MEMANGGIL ANAK TERUNANYA YANG DAH JADI SUAMI ORANG.
YA MAMA,
HARINI ADAM BALIK RUMAH MAMA TAU.
MAMA DAH HALAL NI,
ISH JANGAN NAK MENGADA BALIK MAMA KATA !!!!!
ADAM BUAT MUKA SEDIH KAT AKU , AKU SENYUM JE.
TAPI SEDIH JUGA , DAH KAHWIN TAPI TAK BOLEH TIDUR SEKALI.
AKU DENGAR MAMA CAKAP NGAN ADAM.
MAMA MAIN MAIN JE LAH PERGILAH TIDUR DENGAN SAYANG ADAM MALAM NI, JANGAN NAKAL NAKAL , MAMA BERKATA SAMBIL TERSENGIH KEPADAKU.
AKU YANG DENGAR TERUS TERKEDU APABILA ADAM MEMANDANG DENGAN SENYUMAN MANIS DIA TU.
MAMA NAK OKSIGEN MAMA.
NEXT CHAPTERRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!! AHAKS MALAM PERTAMA BABE.
YOU ARE READING
HANYA DIA SEORANG KEKASIHKU
RomanceBILA DAH SAKIT HATI SEMUA BENDA DAH TAK BOLEH NAK FIKIR DAH , TINGGAL RASA NAK BUNU DIRI JE , TAPI ADA SATU PERASAAN YANG DATANG MENYAPA APABIA SEMA BENDA YANG TERLUKA DATANG. TAPI APAKAH PERASAAN ITU , NANTIKANLAH DI HANYA DIA SEORANG KEKASIHKU.