ALHAMDULILLAH , PERKAHWINAN KITORANG DAH MASUK TIGA BULAN DAH . TAK SANGKA CEPAT MASA BERLALU.
SAYANG!!!
YE ABANG , KENAPA?
MANA T SHIRT PUTIH ABANG .?
MANA SAYANG TAHU
, ABANG LETAK DEKAT MANA.?
ABANG LETAK ATAS KATIL TADI , TENGAH ADAM BERCAKAP TIBA TIBA DIA DIAM , AKU PUN PELIK ASAL DIA DIAM TETIBA NI ?
AKU TANYALAH DIA , ABANG NI DAH KENAPA?
PUAS ABANG CARI BAJU PUTIH ABANG , SAYANG YANG PAKAI RUPANYA!!!
AKU PUN BARU TERSEDAR YANG AKU PAKAI BAJU SUAMI AKU , AKU PUN TERSENGIH JE , SORRY ABANG .
AH TAKDE SORRY SORRY , SORRY NAIK LORI , SEKARANG NI BUKAK BAJU NI SEKARANG!!!
ABANG TAKKAN SEKARANG , PINJAM PUN TAK BOLEH KE?
TAK BOLEH , BUKA SEKARANG .
AKU PUN MASUK BILIK , NAK BUKAK BAJU , TIBA TIBA ADAM TOLAK AKU , AKU TERUS TERLENTANG ATAS KATIL ,.
ABANG TAK NAK PERGI KERJALAH HARI NI.
LAA KENAPA PULAK?
ABANG NAK TOLONG KITA BERDUA DAPAT PAHALA. NAK ABANG TOLONG BUKAK KAN BAJU SAYANG TAK?
ABANG JANGAN NAK MENGADA EH !!! DAH ORANG NAK BUKAK BAJU NI.
EHH MANA BOLEH, MALAM TADI ABANG TAK DAPAT LAYANAN SAYANG , SO PAGI NI KENA LAH BAGI !!!
ABANG NI , ORANG PENATLAH.
DOSA TAU TAK LAYAN SUAMI .
AKU PUN KETAP BIBIR , AKU BANGUN NAK LARI , TAPI TAK SEMPAT, SEBAB DIA PELUK AKU DARI BELAKANG , PASTU DIA CIUM LEHER AKU RAKUSNYA.
ABANG GELILAH!!! AKU TEPIS MUKA DIA YANG ADA DEKAT LEHER AKU.
SAYANG TAK NAK KE KITA DAPAT BABY,?
SAYANG NAK TAPI ABANG NI TAK KENA DENGAN MASA LAH , LAGIPUN PAGI NI.
TAK KISAH LAH PAGI KE TENGAH HARI KE ABANG NAK JUGAK, LAGIPUN DAPAT PAHALA LAH SAYANG.
DIA TERUS TOLAK AKU ATAS KATIL, APA LAGI DIA TERUS TINDIH BADAN AKU , AND KITORANG PUN JALANKAN LAH TUGAS KITORANG UNTUK DAPAT BABY , HEHEHEHE , DALAM AKU TAKNAK SEBENARNYA KAU SUKA ,
AHAKS.
SUAMI AKU NI KAN NASIB BAIK LAH SOLAT ASAR AKU SEMPAT BUAT KALAU TIDAK MAHU KENA QADA SOLAT , EMPAT ROUND TU , DIA TAK NAK LEPASKAN AKU PUNYA PASAL , HABIS SAKIT PINGGANG AKU, APA DIA TAK PENAT KE.
DIA SIAP MINTAK MALAM NANTI PUN DIA NAK , TAHULAH NAK BABY TAPI SAKIT TAHU TAK , MEMANGLAH SEDAP TAPI PENAT .
AKU NAMPAK DIA KELUAR BILIK AIR , DIA TERSENGIH JE. AKU MINTAK DIA TOLONG URUTKAN BADAN AKU .
DIA PUN URUTKAN JE SAMBIL TU DIA MEMBEBEL , NAK DAPAT BBAY KENA LAH USAHA KERAS , EMPTA ROUND TU SAYANG , ABANG NI LELAKI SEJATI TAU , MESTI SAYANG ADA ISI NANTI , SAYANG TUNGGU JE LAH.
YE LAH TAULAH ABANG NI LELAKI SEJATI TAPI TAK RETI SABAR TAHU TAK, SAKIT!!!
MANA SAKIT MEH ABNAG TENGOK SIKIT , DIA DAH NAK BUKAK SELUAR AKU, TAPI AKU TEPIS.
DAH LAH MALAM NANTI ABANG NAK LAGI , ISH ABANG NI.
OF COURSE LAH ABANG NAK LAGI , SEDAP TAU , LAYANAN SAYANG NI FIRST CLASS TAU.
HAHAHAHAHAHAHAHHAHA, DIA GELAKKAN AKU .
TAPI AKU SUKA SEBENARNYA , MENGIKATKAN LAGI KASIH KITORANG BERDUA NI.
YA ALLAH KAU TETAPKAN LAH HATI AKU NI HANYA UNTUK DIA SEORANG SAHAJA.
AMEEN
NEXT CHAPTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
YOU ARE READING
HANYA DIA SEORANG KEKASIHKU
RomanceBILA DAH SAKIT HATI SEMUA BENDA DAH TAK BOLEH NAK FIKIR DAH , TINGGAL RASA NAK BUNU DIRI JE , TAPI ADA SATU PERASAAN YANG DATANG MENYAPA APABIA SEMA BENDA YANG TERLUKA DATANG. TAPI APAKAH PERASAAN ITU , NANTIKANLAH DI HANYA DIA SEORANG KEKASIHKU.