Aznap reggel az Taehyung az órájára igyekezett, kissé késésben volt. Semmiképpen sem akart késlekedni, nem szerette volna, ha bárki is Jeonggukhoz hasonlítja. Amennyire tökéletes a fiú külseje annyira velejéig romlott a belseje. Taehyung furcsának tartotta, hogy sikerült ennyire elcsavarnia a fejét a fiúnak, hiszen sosem vonzódott a neméhez, mindigis lányok tetszettek neki.
Enyhén kifulladva ért a laborhoz, azonban minden diák kint várt az ajtó előtt. Érdeklődve nézett szét a tumultuson, mindenki a másiktól kérdezte a terem zártsága okát. Taehyung azonnal ismerős arc után kezdett kutatni, hamar meg is találta Hoseok mosolyogó ábrázatát. Átverekedve magát pár diákon szorosan bújt "barátja" mellé, utálta a tömeget.
— Mi történt ? - kérdezte halkan pár centire Hoseok fülétől, a fiú erre a tettre mintha kicsit megrázkódott volna.
— Elvileg elmarad a mai tanítás, mert beteg lett a tanárnő ! - mosolygott továbbra is enyhén arrébb húzódva.
— Oh, akkor megyek vissza tanulni ! - derült fel Taehyung, minimálisan amúgyis lemaradottnak érzete magát.
— Várj ! - kapott utána Hoseok. - Nincs kedved kiülni velem a kampuszra ? - kérdezte reménykedve, szerette volna jobban megismerni a fiút.
— De, szívesen ! - bólintott Taehyung. - Előtte elmegyünk a boltba ? Szeretnék venni valami innivalót, meg talán egy kis nassolnivaló se ártana ! - eresztett el egy lágy mosolyt.
Egymás mellett lépkedve igyekeztek az éppen kinyíló üzletbe. Hoseok felkapott egy kosarat, míg Taehyung a hűtők felé ment, ráérősen legeltette szemeit a kínálaton. Végül egy mangós üdítőt választott, rágcsálnivalónak pedig két chipset és kekszet vettek.
Négy eper töltelékes mochi is a kosárba került, a két fiú nevetve ejtette bele a kezükben lévő édességeket.
Egyikük sem akarta, hogy a másik észrevegye a mochit, azonban pont egyszerre emelték el őket.Miután közösen kifizették az árukat, hatalmas lépteikkel elindultak egy nyugodt helyet keresni.
Sikeresen le is telepedtek egy bokrosabb részen, ahol kevesen láttak rájuk, nem mintha bármi olyat akartak volna csinálni. Mégiscsak kellemesebben beszélget az ember így.— Hogy-hogy nem jött Jeongguk ? - kérdezte Taehyung, miközben éppen az egyik mochiját szabadította ki.
— Fogalmam sincs, nem vagyunk összenőve Tae ! - a fiú kissé meglepődve nézett Hoseokra, Emily becézte eddig egyedül, jól esett neki.
— Képtelen vagyok felfogni, hogy hogyan vagytok jóban ! - rázta meg fejét hitetlenkedve, nagyot kortyolt a kibontott hűsítő nedűjéből, a mangó kellemes íze hamar átjárta ízlelőbimbóit.
— Ez egy érdekes sztori.. - húzta el száját Hoseok, a levegő enyhén feszültebb lett.
— Bocsánat, nem akartam beleütni az orromat ! - szabadkozott egyből, azonban Hoseok jobb kezét, Taehyung baljára simította a fiú elhallgatott.
Hoseok apró szorítást mért a fiú testrészére, majd nagyot sóhajtott.— Szeretnék bízni benned ! Kérlek ne ítélj el és ez maradjon köztünk ! - nézett fel kérlelően a nagy barna szemekbe, Taehyung egyből bólintott, összekulcsolva kezét a vörösével, erőt adva ezzel neki.
— Nekem van egy féléves kapcsolatom, a neve Min Yoongi ! - mosolyodott el a fiú szerelme említésére. - Az ember azt hinné a barátai azért vannak, hogy segítsenek, ha nehézségbe ütközik, nos nem legalábbis Jeon Jeongguk nem ilyen ! Tudod én nagyon félős voltam, ha tetszett nekem valaki. Viszont mindigis nyíltan vállaltam, hogy meleg vagyok. Jeongguk volt az egyetlen aki elfogadott és mutatkozott velem a szüleimen kívül. Tényleg mindig mellettem volt és megvédett, ám amikor megtudta, hogy tetszik nekem Yoongi egyből barátkozni kezdett vele. Ezzel nem volt bajom, de sokszor előttem flörtölt vele, állandóan elhívta őt is, ha mentünk valahova. Egyszer említette, hogy tud valamit aminek nagyon fogok örülni. Elárulta, hogy Yoongi is hasonlóan érez irántam, ahogyan én iránta. Egyetlen egy bökkenő állt kettőnk közé....Jeongguk. Volt egy kérése amit teljesítettem, hogy őszinte legyek azért is tettem meg, mert valahol vonzott és Yoongival akartam lenni végre. - sóhajtott fájdalmasan a fiú, mintha egy apró könnycseppet is elejtett volna.
— Mi volt az Hobi ? - becézte ő is a fiút, rosszul érintette, hogy így látja a mosolygó barátját.
— Arra kért, hogy szexeljek vele ! Ha nem tettem volna meg, akkor elintézte volna, hogy Yoongi másé legyen ! Érted ? Nem akartam, de muszáj volt ! Miatta, miattam, miattunk ! - dőlt bele felhúzott térdeibe, halkan sírva próbálta feldolgozni múltját ami megannyi fájdalmat adott neki.
— Csss ! - simogatta a fiú rázkodó hátát. - Megértem a tetted Hobi ! Itt vagyok ! - bújt hozzá, barátja nyugtatása képpen. Igen, ez a vallomás után úgy érezte mondhatja ezt kettőjük kapcsolatára.
Egy hosszabb csend szünet után, Hoseok könnyeit törölgetve ült fel. Taehyung egy zsebkendőt nyújtott felé, amit ő készségesen elfogadott, bocsánatot kérve a kiakadásáért, Taehyung megértette őt, biztosította, hogy bármi is legyen mellette áll.
— Ezek szerint Yoongi nem tudja.. - emelte barnáit Hoseok sírástól felpuffadt arcára, nemleges fejrázást kapott válaszul. - Egyet viszont nem értek, Jeongguk meleg ?
— Nem, a lányok vonzzák azonban midenáron kiakarta próbálni fiúval és tudta, hogy úgysem fogok köpni senkinek sem ! - mondta enyhén hüppögve még a sírás hatása alatt volt.
— Miért vagy ezek után a barátja ? - kulcsolta össze ujjaikat újra, a fiú hamarabbi összeszedése érdekében.
— Mert rá mindig számíthattam, plusz ha nem tenném elmondaná Yoonginak és őt is elveszíteném !
— Undorító egy ember ! - mondta dühvel Taehyung, agya nem volt képes befogadni a kapott információkat, milyen legjobb barát képes ilyenre ?
— Gyere Hobi ! Kezdődik a második óra ! - adott a fiú arcára egy lágy puszit, mire az elpirulva kelt fel majd egy alapos porolás után útnak indultak.
— Tetszik a becenevem a szádból, honnan tudtad, hogy ez az ?
— Múltkor hallottam ahogyan Jeongguk így hív, és mivel te is becézel, gondoltam te sem bánod. Nekem is tetszik amit adtál nekem !
— Örülök Tae ! Köszönöm, hogy mellettem vagy !
•••
Sziasztok !
Egy majdnem ezer szavas fejezetet kaptatok tőlem, remélem tetszik !
Fogalmam sincsen, hogy-hogy tudtam ennyit írni.
Véleményeket nagyon-nagyon-nagyon szívesen veszek !!!!!!🥺
Nagyon örülnék nekik, mindig sok erőt adnak !
Köszönöm szépen az olvasást !
A hibákért elnézést, igyekszem javítani !
Jövő héten folytatás következik !
Legyetek jók, mindjárt itt a szünet !
🖤
19.04.11.////Holnap comeback!!!!Annyira várom !😍////
YOU ARE READING
Orvostanhallgatók • Taekook [nyaral]
Fanfiction" - Miért nevetsz ? - kérdezte Taehyung értetlenül. - Mert hiába szidják le, az imidzséhez tartozik a késés ! - legyintett a fekete hajú felé. - Te ismered őt ? - Persze a legjobb barátom, de ha megfogadsz egy jó tanácsot, akkor távol tartod magad...