Hetykén sétálnak egymás mellett, míg a diákok már mind a szobájukban voltak addig rájuk meg csak most vár a nehéz feladat. A takarítónő először mérlegelve nézett a két fiúra, akik elfordulva egymástól várták az instrukciókat. Miután tisztában voltak a feladataikkal hónuk alá vették a szükséges kellékeket, majd neki álltak munkájuknak.
Késő este végeztek az iskolával, kifulladva néztek egymásra, tartva a három métert egymás között.
Miután tiszteletteljesen elköszöntek az alkalmazottól, gyorsan szedték lábaikat lakrészük felé. Egy szó sem hagyta el ajkaikat, Taehyung érdekesnek találta, hogy Jeongguk is erre jön, de inkább nem tette szóvá.Az ajtón egyszerre akartak belépni, azonban a szürke hajú inkább hátrébb lépett, semmi ereje nem volt egy újabb konfliktushoz. Jeongguk fölényesen lépett be a házba, középső ujját szelíden felfedve.
— Seggfej ! - súgta maga elé Taehyung azonban szerencsétlenségére az előtte menő meghallotta.
Felbőszülve fordult vissza, testével hátrálásra bírva őt.
— Mit mondtál ?
— Én aztán semmit, az agyadra ment a sok vegyszer Jeon ! - forgatta meg szemeit, kelletlenül dőlve a falnak.
— Van egy csodás ötletem Kim ! - támaszkodott meg jobb kezével az oldalra kémlelő fiú feje mellé.
— Azután leszállsz rólam ? - kérdezte bizakodóan, kezdett nagyon elege lenni, hogy Jeongguk állandóan vele van elfoglalva.
— Le, de akkor igent kell mondanod ! - simított végig Taehyung erősen kiálló arcélén, mire a fiút kellemes melegség járta át.
— Mond mit akarsz ! - nyökögte elfojtott hangon, Jeon ujjai már nyakszirtjét masszírozták.
— Egy randi velem és, ha azok után sem esel belém, békén hagylak örökké ! - hajolt az enyhén reszkető fiú füléhez lágyan fújva a testrészre. - Mi a válaszod Kim ?
— Legyen, de nem értem mire lenne jó, ha szerelmes lennék beléd !
— Újabb pipa lenne egy név mellett - mondta, majd mintha mi sem történt volna szobája felé sietett, magára hagyva az összezavarodott fiút.
•••
Másnap reggel telefonja csipogására kelt, nehezen vette rá magát a felkelésre, de muszáj volt. Kivételesen örült, hogy nincs első két órája, így volt ideje tovább aludni, vagyis ez volt a célja azonban valaki ezt most keresztbe húzta.
Park Jimin : Szia Taehyung ! Mit szólsz egy közös reggelihez a suli kávézójában ?
Lágy mosollyal az arcán fogadta el a meghívást, sietősen mosakodott meg és öltözött fel, mielőbb szeretett volna legurítani egy jó erős feketét a gyomrába. Nem igazán van oda a kávéért, most mégis úgy érezte jól esne a lelkének egy.
Komótosan öltözött fel, majd mosakodásra bírta testét, de ezt a folyamatot most igazán nehezen végezte el. Végig Jeongguk járt a fejében, nem érti se a fiút, se magát.
Eddig nem vallotta magát melegnek, holott ott volt a szeme előtt ezer meg egy jel, mégsem vette észre.
Mostmár teljesen biztos volt benne, hogy a saját neme vonzza, azonban ezt szerette volna magának megtartani, esetleg Hoseoknak vallana színt.Jeongguk teljesen átvette az uralmat elméje felett, egyszerűen képtelenségnek tartotta, hogy ne gondoljon rá. A lágy mégis erős vonásai szemei előtt lebegtek, szálkás ám izmos testével egyetemben, miért ilyen rossz a belseje ?! Fújtatva aggatta magára kedvenc fekete vászon nadrágját, felülre egy bézs színű inget választott, két gombját szabadon hagyva. Ujjait ezüst gyűrűi díszítették, míg nyakában az anyjától kapott szintén azonos színű Chanel emblémával ellátott nemesfém lógott. Kissé megviselt sötét színű cipője, szeretettel várta, hogy végre lábait belecsúsztassa.
Lágyan fújta magára kedvenc márkás parfümjét, egyet hátra majd egyet előre lépve fürdött meg az illatban, kellemes légkört biztosítva maga körül.Miután késznek nyílvánította magát, táskáját vállára kapva nyitott ajtót, ahol egy nem várt személy várta.
Jeongguk lazán könyökölt baljával a fakereten, pimasz mosollya mérte végig a szürke hajút, aki hasonlóan tett.
A fiún fehér - kék csíkos, galléros felső feszült, fekete farmerébe ez mind betűrve mutatkozott meg. Férfias illata belengte a szobát, jobb kezét enyhén göndör hajába vezette.— Készen állsz életed legjobb élményére nyomi ? - nyalt végig ajkain, egy kacsintás kíséretében.
Oooo, hogy az a .... !
•••
Sziasztok !
Nos egy hosszabb kihagyás után, kaptatok egy ramaty részt, sajnálom csak vissza kell rázódnom.
Meghát ez kellett, hogy a későbbiekben kicsit másfelé tudjam vinni a szálakat.
Köszönöm az olvasást és, hogy ennyien írtatok az előző poszthoz !
Rajta vagyok, hogy jobbat írjak eskü !
Szégyellem magamat, de most ez van ! :/
A hibákért elnézést !
🖤 luv u !
19.07.12.
ESTÁS LEYENDO
Orvostanhallgatók • Taekook [nyaral]
Fanfic" - Miért nevetsz ? - kérdezte Taehyung értetlenül. - Mert hiába szidják le, az imidzséhez tartozik a késés ! - legyintett a fekete hajú felé. - Te ismered őt ? - Persze a legjobb barátom, de ha megfogadsz egy jó tanácsot, akkor távol tartod magad...