4.

1.5K 153 21
                                    

Idegesen tűrte el szürke hajszálait szeme elől, rosszul érezte magát egyedül. Hoseok az óra elején levált mellőle mondván, siet vissza, de dolga van. Taehuyng nem akart kihagyni órákat, ezért nehezen de bevonszolta magát Mr.Hong tanítására.
Ezen a tanórán a jogi alapfogalmakat tették helyre elméjükben. A félév végén aztán választaniuk kell, hogy melyik szakirányban szeretnének elhelyezkedni.

Jeongguk ekkor tépte fel az ajtót enyhén ráijesztve a tanárra és diáktársaira. Szúrós szemekkel nézett végig az osztályon, pillantása megállt Taehyungnál.
Ravasz mosolyt villantott, majd célirányosan megindult felé, mellette foglalt helyet, túl közel ülve hozzá. Taehyung feszülten várta Jeongguk lépéseit, tudta, hogy betartja amit mondott neki. Tönkre akarja tenni, és ő pontosan olyan ember aki ezt meg is teszi.

A fekete hajú egész órán csendesen jegyzetelt, néha-néha egy-egy végigméréssel illette Taehyungot. Ilyenkor ő zavartan takarta el a Jeongguk felé eső arcrészét. Nem értette a fiú pillantásainak okát, kellemetlenül feszengve ülte végig a hosszadalmasnak tűnő órát. Hálát adott az égnek amikor meghallotta a csengő hangját, fejében Hoseok megkeresését kezdte tervezni. Mélyen meghajolt tanára előtt, majd komótos léptekkel a szekrényéhez ment. A szekrény sor mellett éppen az illemhely foglalt helyet, Taehyung a könyvei elrakása után amiket a padról vett el azt célozta meg.

A piszoár elé állva kezdte el végezni kis dolgát amikor ajtócsapódás rázta meg a helyiséget.
Nem foglalkozott vele, nem gondolt rosszra.
Azonban amikor megfordult kézmosási szándékával Jeongguk fekete haja rögtön szemet szúrt neki.

Ott állt, összehúzott szemekkel meredve rá, hátát a fehér csempének döntve a két mosdó kagyló között.
Fekete bőrhatású nadrágja csábítóan feszült rá, kötelező iskolai inge mellkasa közepéig láttatni engedte felsőtestét. Taehyungnak nyelnie kellett, miért hozz ki belőle ilyeneket ez a fiú ?
Enyhén remegve lépett a kézmosóhoz, majd annak végeztével az ajtó felé sietett.

Természetesen ahogy gondolta, Jeongguk szinte azonnal elé ugrott. Ahogy ő előrébb lépett, Taehyung úgy hátrált. Sokáig viszont ezt nem játszhatták, mert Taehyung háta hamar egyesült a fallal. Halkan zihált a régi emlékek újra ellepték elméjét, szemeit összeszorította. Érezte ahogyan Jeongguk elé lép, mutató ujja végig szaladt Taehyung ívelt arcélén.

— Nyisd ki a szemed stréber ! - suttogta halkan, kissé erősen fogva a fiú állára, mire ő eleget tett kérésének.

— Mit akarsz Jeon ? - szedte össze magát, szemei idegeségtől égtek, teste megfeszült, hangját mélyebb tónusúra vette.

— Nem szeretem, ha a barátaim körül koslatnak ! - szorította össze Taehyung arcát, aki erre csücsöritő ajkakkal nézett fel rá.

Jeongguk mintha egy halk sóhajt engedett volna ki.

— Nem voltam egyik barátoddal sem ! - próbált kiszabadulni Taehyung, de Jeongguk jobb térdét a fiú lábai közé ilesztette. Taehuyng megdermedt, nem akarta elismerni, de valahol mélyen tetszett neki a helyzet. Jól esett érezni Jeongguk bódító illatát és feszes testét mely hozzá feszül.

— Ne hazudj nekem nyomi ! Láttam, hogy reggel Hoseokkal voltál !

— Az egy barátod volt Jeon ! Tanulj meg számolni ! - mondta ki nehezen a fiú kezei miatt.

— Ami késik nem múlik, tudom mi a terved nyomi ! A helyemre akarsz lépni ? - hajolt közel ajkával egyenesen Taehyung füle mellé. - Nem fog menni, itt én vagyok aki diktál !

— Egy senki vagy Jeon ! Ugyan olyan vagy mint akárki más !

Visszahajolt Taehyung elé észrevette, hogy Jeongguk szemei sötétebben csillognak, ajkán lassan nyalt végig. Sunyi mosollyal nézett Taehyungra, majd térdével a fiú ékességét ingerelte. Taehyung kissé begörnyedt, szemeit lehunyta, ajkán halk nyögés szaladt ki.

— Csak nem tetszik nyomi ? - szuszogta közéjük, nem hagyva abba a fiú piszkálását, Taehyung újabb és újabb hangokkal jelezte jó érzését. Feje előre bicsaklott amikor Jeongguk elengedte.
Hirtelen lépett el tőle, hajába túrva feszítette hátra kobakját. - Egy mocskos buzi vagy Kim Taehyung ! Akadj le Hoseokról amíg szépen mondom ! Tudok kegyetlenebb lenni, ne hozd ki belőlem ! Nyomorék ! - nézett végig a földre csúszott fiún, majd elhagyta a helyiséget.

Taehyung reszketve húzta fel térdeit, szemeiből megállíthatatlanul folytak a könnyek. Gyenge, ehhez az iskolához ő túlságosan is gyenge lelkű.
Miért pont vele történik mindez ? Annyi diák van még itt rajta kívül !







•••
Sziasztok !
Huh remélem annyira nem lett rossz, mint amennyire én annak érzem !
Viszont ennél jobbra nem tudom írni..sajnálom.
Elnézést a hibákért !
Köszönöm az olvasást !
🖤
19.04.13.

Orvostanhallgatók • Taekook [nyaral]Where stories live. Discover now