NehirYceda 'a ithafen
Bölüm Şarkısı :Bir Melek Vardı-Model
Herkes bize bakıyordu. Bir anda durmuştu hayat. Güvenlik görevlileri gelip adamı dışarı çıkartmışlardı.Ateş
'' Ne bakıyorsunuz amınakoyim dönsenize önünüze '' diyince müzik tekrar çalmaya başlamış ve konuşmalar kaldığı yerden devam etmişti. Bizimkiler benim yanıma gelmeden Ateş e teşekkür etmem lazımdı.
'' Ateş şey teşekkür ederim. Ne diyebilirim bilmiyorum. Canın acıyor mu? Özür dilerim. Kusura bakma benim yüzümden.''
Ateş '' Kısa kes sarı '' diyip mekanı terk ederken bizimkiler yanıma gelmişlerdi. Onları bi kaç ufak cümleyle geçiştirmiştim ve mekanı terk etmiştik. Nehir ve Berke yle vedalaşıp bize almaya gelen Hakan Abiye selam verdik. '' Çocuklar kötü gözüküyorsunuz bir şeyler mi oldu?''
'' Yok bea Hakan Abi ne olacak boşver'' dedim çünkü Hakan Abi duyarsa hem sinirlenir hem üzülürdü. Alez ve Melis de bana katıldıklarını belirten mırıltılar çıkardılar.' 'Hakan Abi Model'den bir şeyler açar mısınnn'' isteğimi reddetmedi ve Bir Melek Vardı açtı. Melis i evine bıraktıktan sonra eve geçtik ve hemen kendimi yatağa attım. Aklıma daha 1saat bile olmamış olan olaylar geldi. Ateş beni korumuştu evet ama kim onun yerinde olsa öyle yapardı. Fakat o mekanda ne işi vardı. Acaba bugün Güneş le konuşurken bahsettiği mekan bu muydu? Neyse yaa diyerek kafamı yastığa koydum. Çünkü erkekleri umursamazdım. Kendi çıkarları için yapmayacakları şey yoktu. Ve aşk diye bir şey de yoktu. Olsa da bana öyle bi şey hayatta gelmezdi. İstemezdim de.'' Küçük Hanım, herkes sofraya oturdu sizi bekliyor. Küçük Hanım Ender Bey çağırıyor. ''
'' Yav ne neğ yine noldu? Noluyor yine Melike Teyze yav. Ne çabuk sabah oldu. ''
'' Evet güzel kızım sabah oldu. Ve seni bekliyorlar. Ben çıkıyorum bir şey istersen seslen''
' 'Sağ olasın Melike Teyze.' '
İçime kısa kollu giyip üstüme bahçıvan tulumumu geçirdim. Saçlarımı tarayıp kahvaltıya indiğim de. Annem, babam, Alez bana sinirli sinirli bakıyorlardı.''Niye öyle bakıyorsunuz ya. Geldim işte. Hem kaç kez söyledim beni beklemeyin diye yiyin işte siz''
'' Küçük Hanım lütfen biraz güzel konuşun. Ayrıca kaç kez söyleyeceğim bilmiyorum. Bu sofrada herkes oturmadan yemek yenmeyecek. Bu sen, anne veya Küçük Bey için de geçerli. ''.
'' Peki Ender Bey özür dilerim. '' deyip sofraya oturdum. Babam, annem, bu evde çalışan çoğu kişi bana Küçük Hanım, Alez e de Küçük Bey derlerdi. Alez in küçük bi tarafı yoktu aslında ama olsun. Bizim evde asla ama asla Alez 'in evlatlık olduğu söz konusu geçmezdiOkula giderken farklı yollardan gitmiştik.''Dur Hakan Abi dur bi. ''
'' Kız korkuttun beni. Ne oldu yine ''
Evet bu köşk o köşktü. Bayıldığımda Ateş'in beni getirdiği yerdi. Veya değilse bile çok benziyordu. Sokakta çok fazla ev yoktu aslında sokakta ev yoktu hepsi köşktü. Ve uzun bir sokak boyunca Sadece bir kaç köşk vardı..''Tamam yok bir şey abi devam edelim''.O köşkün iç rengi de siyahtı dışı da bi insan bu kadar siyahta boğulmaz mıydı be. Okula kadar sadece müzik dinlemiştik.''Kızım nerde kaldınız tüm okul seni konuşuyor.Bu ara sana da günaydın Alez.
Dünkü olaylar hemen yayılmış ama Ateş i daha kimse görmemiş.Ayrıca çetedeki bi kaç kişi de bugün okula gelmedi.Güneş delirmiş durumda.''
'' Melis bunlardan hiç birini sana sormadım canım kuzenim. Bunlar umrumda bile değil. Güneş bok yesin.''Alez başka bir tarafa bakarken Melis e göz kırptım ve''yoksa senin şu yakışıklı bulduğun çocuk da mı gelmedi? '' dedim. Alez sinirle dönerek. '' Kim? '' diye kaşlarını çattı. '' Şaka şaka mal''.Bugün böyle saçma bir şekilde geçmişti.Günün önemli tek olayı aşırı yakışıklı bi çocuğun bir tenefüste okula girip çıkmasıydı.Eve dönerken yine Hakan Abi köşkün ordan geçmişti. Alez ortalıkta pek yoktu.Sadece arabada gördüm. Davranışları bi garipti, farklıydı. Melis desen bugün neredeyse hiç görmemiştim. Aşırı saçmaydı ama Açelya da ortalıkta yoktu. Anasını satiyim noluyordu?
Akşam eve geldiğimde amcam bizdeydi. Annem babam amcam herkes delirmiş gibiydi.
'' Noluyor burda? ''.
'' Kızım çok şükür geldiniz. Melis sizinle mi? ''
'' Hayır Melis i en son okulda gördüm ve onun üstünden bi kaç saat geçti amca Noluyor?''
''Melis kayıp telefonlarımızı açmıyor kızım bir de sen ara.Poliselere haber verdik ama kayıp için 24saat geçmesi gerekiyormuş. Bütün korumalara haber verdik herkes onu arıyor.' '
' 'O zaman biz niye evdeyiz söylesenize' ' diye bağırmaya başlayan kişi Alez' Di.'' Lanet olsun o aptal şoför ne diyor?''.
''Melis yürümek istemiş ve şoför de buna izin vermiş Alez' 'İçimden kendi kendime nasıl olurdu da Melis i yalnız bıraktığımı sorguluyordum. Hepimiz deliye dönmüş bi halde bi kaç araba halinde arıyorduk..*
Melis'in ağzından
Alez ve Açelya yı öpüşürken görünce sinirlerim tepeme çıkmıştı. Sağı solu tekmeleyerek yürüyordum. Yavaştan akşam oluyordu. Lanet olsun nereye gittiğimi bilmiyordum. Çünkü çok az yürürdüm. Telefonumu kaybetmiştim hangi cehennemdeydi bilmiyordum.
Eve doğru yürümek istemiştim. Biliyordum evimiz okula çok yakındı. Ama şuan nerde olduğumu bile bilmiyordum sanırım yanlış sokaktan sapmış ve hep yanlış ilerlemiştim.
''Şşşt güzellik,sana diyorum lan baksana''arkamdan ayyaş bir adamın sesini duyduğumda adımlarımı hızlandırdım.''Baksana bana. Bakta gözlerim bayram etsin. '' Bunu duyunca koşmaya başladım ama nafile. Etek giyicek günü bulan aklıma sıçıyım. Adam elimden tuttu. Serçte tutmaya devam ediyordu. '' İmdaaaat''avazım çıkana kadar bağırdım ve sonrası.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İki Dünya
ChickLitAşktan nefret eden bir kız aşka bu kadar aşık olabilir miydi?Aşka inanmayan bir erkek tek derdi basketbol ve kızlar olan bir erkek nasıl olur da aşık olur? Su ve Ateş'in iki farklı insanın iki ayrı dünyasının birleşmesiyle oluşan bu hikayeyi eğer i...