POV Finn
Ik zie aan de andere kant van het lokaal Bran en Tobias met elkaar praten. Excuseer mij, maar sinds wanneer zijn zij vrienden dan? Ik wed dat Bran weer zielig heeft lopen doen. Ik richt me op de mensen die om me heen zitten.
"Kan ik niet met jou ruilen?" Vraag ik aan Jonas, die naast me zit en wijs op de kamer indeling. Hij zit met Tobias, dan kan ik hem een beetje in de gaten houden.
"Nee sorry man, ik wil graag met mijn eigen vrienden blijven" zegt hij hoofdschuddend. Ik zucht en kijk naar de deur die open gaat. Lieke komt binnen gelopen, met een gezicht alsof ze de koningin is. Zonder iets te zeggen loopt ze met haar neus in de lucht naar de tafel achter Bran. De gaat daar staan en gebaard met haar hand dat het meisje dat daar zit weg moet gaan. Verassend genoeg doet ze het ook nog echt. Nou eigenlijk is dat helemaal geen verassing, want iedereen weet inmiddels dat Lieke een manipulatieve bitch is. Met de nepste glimlach die ik ooit heb gezien gaat ze achter Bran zitten en legt haar hand op zijn schouder. Ik zie hoe hij zijn ogen tot spleetjes maakt en naar haar omkijkt. Hij staart haar even aan en draait dan zonder weer iets te zeggen om. Tobias glimlacht en stoot onopvallend even zijn schouder aan. Ik word opgeschrikt door een por in mijn zij.
"Je staart" fluistert Jonas in mijn oor. Ik slik en kijk snel naar de muur naast me. Iedereen om me heen voert gesprekken en ik luister mee zonder te luisteren. Ik hoor dat de docente begint te vertellen, maar ik krijg niks binnen. Met mijn gedachte zit ik bij onze laatste zoen. Hoe kon hij het uitmaken? Hoe kan hij verwachten dat het ooit nog goed komt?Pffff ik heb echt geen inspiratie. En geen tijd. Blijkbaar heb ik ineens mn hele vakantie volgepland??? Maar alright neem dit deel en draai je dan maar weer rustig om in je graf ofzo.
Ofnee wavht een vraagje
Hoe tf zijn jullie bij dit boek gekomen?
JE LEEST
Vlinders // BxB {herschrijvend}
Teen Fiction'Je bent niet gay toch?' Vraagt hij. Ik slik even en schud mijn hoofd. Niet gay. Mocht ik willen. "Niemand is gayer dan ik" ~ Jake Claver Boy x Boy