Op het einde een groot stuk, wat waarschijnlijk ook nog eens vreselijk geschreven is, en f*cking awkward was om te schrijven ook XD.
'Bedankt.' Ik at met een beetje heel veel plezier de eerste hap van mijn wafel, waardoor mijn hele gezicht onder de slagroom kwam te zitten én ik mijn mond bijna verbrandde. Niet dat ik me aan 1 van die 2 dingen stoorde. Dat hoorde erbij. Ik had moeten wachten tot we aan de parkings waren, dus was ik heel blij om te mogen eten.
'Euhm, Skylar..' Alec gebaarde naar mijn gezicht.
'Wat?'
'Misschien moet je je gezicht een beetje ontzien?'
'Had me geen slagroom gegeven.' zei ik schouderophalend, waarna ik een -zo mogelijk- nog grotere hap nam.
'Goed, Dave, je hebt toch servietten genomen, hè?' vroeg Alec zogezegd wanhopig.
'Ik ben er behoorlijk zeker van dat je het er zo wel af krijgt.' zei hij.
'Pestkop.' mompelde hij, waarna hij een kusje op mijn mondhoek drukte, en dus ook wat slagroom meenemend.
'Hey! Je steelt mijn slagroom!' zei ik verontwaardigd.
'Ik heb het gekocht, dus het is mijn slagroom.' zei hij.
'Aan mij gegeven, is gegeven dus het is mijn slagroom.'
'En jij bent van mij, dus via-via is het nog steeds van mij.' Ik zuchtte.
'Goed, dezelfde verdeling van auto's als daarstraks.' zei Elijah.
Ik wou de voordeur opendoen.
'Dacht het niet, Skylar, jij gaat naast Lisa zitten.' zei Dave.
'Maar daarstraks zat ik naast Alec.'
'Ik ben hoger in rang, vanachter.'
Ik ging mokkend vanachter zitten.
'Neem een hap van je wafel.' zei Alec. Ik deed braaf wat hij zei en de auto reed uit zijn parkeervak.
De terugweg ging een beetje sneller als de heenweg, gezien we nu vlak voor de file waren.
'Goed, ik ga Lisa een korte rondleiding geven.' kondigde Dave aan, waarna hij haar uit de auto trok. Alec deed iets gelijkaardigs, maar trok mij dan weer naar de zetel.
'Fifa?'
'Wil jij ook in het "vernederd door Skylar"-clubje?' vroeg ik.
'Je zou niet durven.' zei hij.
'Watch me.'
Ik maakte hem 3 keer in. 3-1, 5-0 en 4-2.
'Ik neem hier wraak voor, dat weet je toch?'
'En hoe ga je dat doen dan?' vroeg ik. Ik had de woorden amper uitgesproken of hij zat over me gebogen, 1 been aan iedere kant van me, mijn handen boven me vastgepint. Ah, dat gaat hij doen.
'Nog veel te zeggen, Princess?'
'Euhm. Ik.. euh.. Jij.. euh.. winnen?'
'Je bent schattig.'
Het volgende moment zaten we in een behoorlijk passionele zoen verwikkeld.
'Oké, Alec, als je haar gaan ontmaagden, doe dat dan boven.' zei Collin al grappend.
'Ja, sommige mensen willen eten.' zei Jake.
Alec ging van me af en gaf me een veelzeggende knipoog.
Ik liep naar de bar en ging op mijn plekje zitten. Ik kreeg wat frietjes en een curryworst. Niet meteen het meest gezonde, maar zondigen mag wel eens voor 1 dag.
Nu gingen we met ons allen in de zetel zitten.
'Goed, misschien is het tijd dat we die 2 meisjes maar eens echt leren kennen.' stelde Dave voor.
'Het enige wat jou interesseert is welk standje ze het leukst vinden.' grapte Collin. Lisa en ik verschoten van kleur en werden zo rood als een pot overrijpe tomatensaus.
'Heel grappig, Collin.' zeiden Alec en Dave tegelijk.
'Ik wil de eerste vraag stellen.' zei Jake, die trouwens in de andere kant zat, tussen Alec en Dave en Spike op zijn schoot had. Ik probeerde af en toe Spike te aaien, dus gaf Jake Spike door.
'Klinkt goed.' zei ik. Iedereen zei iets gelijkaardigs.
'Wat wou je als kind worden? Ik zeg piloot.' vroeg hij, kijkend naar Alec.
'Acteur.'
'Politieagent.' bekende Collin, wat ons allemaal even deed lachen. Verkeerde kant van de wet, gast.
'Baas van een groot bedrijf.' Natuurlijk Elijah.
'Topsporter, dokter, wat mijn ouders wouden dat ik werd.' bekende ik.
'Lerares.' zei Lisa.
'Bakker.' zei Dave als laatste.
'Goed, mijn beurt.' zei Alec.
'Wat is je grootste angst?'
'Moet dat echt?' vroegen Lisa en ik tegelijk. Dat is nogal makkelijk tegen ons te gebruiken.
'Maak je geen zorgen, en we moeten het allemaal eerlijk zeggen.' zei hij. 'Naalden bij mij.'
We gingen het lijntje weer af. Claustrofobie-hoogtes-mensen die veel voor me betekenen kwijt raken- slangen- pleinvrees en spinnen. Het was behoorlijk moeilijk om mijn gezicht recht te houden, en ik trok het niet meer toen Alec bekende hoe vaak ze al een plastieken spin in Jakes bed gelegd hadden, maar goed.
Collin vroeg nog eens voor de sier iedereens leeftijd -varieërend van 16 (Lisa) tot 21 (Elijah). Elijah vroeg naar ons favoriete dier, en ik kon het niet laten, en vroeg al grappend waarom iedereen zichzelf zo mooi voelde. De meeste jongens antwoordden met iets in de richting van 'omdat ik het gewoon ben.'
Lisa's vraag was dan weer wel iets interessant: waarom doet iedereen hier wat hij doet. Mijn antwoord was simpel, omdat ik wel moest, maar dat van de jongens was interessanter. Uit vrije wil, tot bijna gedwongen worden door zijn/haar ouders.
We deden zo nog 2 rondjes, maar toen besloten Lisa en Dave -of eigenlijk Dave- dat het tijd was om te gaan slapen, en Alec besloot dat we dat voorbeeld maar moesten gaan volgen. Ik keek op de klok, half 10, nog tijd genoeg, maar toch een goed idee. We liepen naar boven en deden de deur achter ons goed toe. Nu drong het pas goed tot me door. Over enkele minuten was ik geen maagd meer.
'Ben je er klaar voor?'
'Ben je dat ooit?'
'Het moet niet als je niet wilt..' zei hij.
'Nee. Ik wil het doen.' zei ik. Ik haalde diep adem. 'Ik had alleen verwacht dat het anders ging zijn.'
'Hoe bedoel je?'
'Niet in deze situatie, in een vreemd land, met iemand die ik nog maar een week ken.' zei ik.
'Maak je geen zorgen.' Hij drukte zijn lippen zachtjes op de mijne. Zijn handen gleden onder mijn jurk en hij deed die voorzichtig uit. Ik trok zijn shirt over zijn hoofd en we landden op het bed.
'Het gaat zo goed voelen.' fluisterde hij, waarna hij zijn lippen weer vastplakte op de mijne en zijn handen naar het sluitinkje van mijn bh. Iets wat dus verbazingwekkend snel open was door zijn geoefende handen.
Oké. Maak je geen zorgen over je lichaam, dit komt allemaal goed, Skylar.
JE LEEST
Kidnapped to be a slave
Teen FictionSkylar had een gewoon leven, tot ze besloot een reisje te maken naar Goldwell. Ze wordt ontvoerd om verkocht te worden als slaaf. Ze komt terecht in een huis met 5 jongens, niet bepaald iets wat Skylar verwacht had. Maar wat dan? Wordt het juist be...