Op het einde is een riskant stukje!!
'Me..meneer Campbell.' stamelde de man.
'Kom hier, Skylar.' Hij hield zijn armen open en ik dook er meteen in voor bescherming. 'Ik blijf wel bij je tot Alec klaar is.' fluisterde hij. Ik knikte tegen zijn borst. Hoewel hij een shirt aan had kwam zijn tattoo eronderdoor.
'Meneer Orville, ik denk dat u de regels wel kent. Geen lastigvallen van andermans slaven of meisjes. En dit meisje is hier absoluut niet in u geïnteresseert. Ik denk niet dat Alec hier echt mee kan lachen.' Hij stak zijn hand op en wenkte Alec, die het eindelijk zag dat er iets mis was.
Met een bezorgd gezicht nam hij me over en trok me nog dichter tegen zich aan als Jake gedaan had. 'Wat is er hier gebeurd?' vroeg hij, meteen bezorgd.
'Meneer Orville hier was Skylar lastig aan het vallen.' zei Jake.
'Is dat zo?' hij keek naar mij en ik knikte heel snel.
'Skylar heeft hij je aangeraakt?'
'Enkel mijn arm.' mompelde ik. Alec keek even naar de rode plek waar hij mijn arm zo ongeveer fijn had geknepen en zijn gezicht werd een masker van pure woede. Zelfs ik werd er bang van. Gelukkig voor die man dat de vloer hier nog zacht is door een soort van mat, want als ik nog maar 1 schaafwonde gehad had zou Alec hem nog vermoorden.
'Jaques Orville, Uw lidmaatschap van deze club is bij deze ingetrokken.' zei Alec. 'U hebt een half uur om uw kleedkamer te ontruimen en hier te vertrekken, anders haal ik er de beveiliging bij.'
De man wist niet hoe snel hij hier weg moest.
'Gaat het, Princess?'
'Het gaat wel.' mompelde ik, nog steeds een beetje bekomend. Ik weet niet of het schrik of iets anders was, maar het was in ieder geval niets leuk.
'Sorry.. Is het goed dat ik het straks goed maak op de kermis? Wat denk je van smoutebollen?'
'Doe er een ritje in de botsauto's en een drankje bij en we hebben een deal.' zei ik.
'Eigenlijk zou ik dat afbieden niet mogen toestaan.'
'Komop, ik ben te schattig om nee tegen te zeggen.' zei ik.
'En je weet het nog ook.' bromde hij, waarna hij een kusje op mijn voorhoofd drukte. Serieus? Waarom nooit lippen? Wacht eens.. .
'Wil je verder rennen?' vroeg Alec.
Ik knikte. Sporten was mijn manier om alles uit mijn hoofd te krijgen. Daarom dat ik dat zo veel doe.
Ik stapte weer op de loopband, die automatisch stilgevallen was. Vast iets met druksensoren. Ik zette hem weer op en begon te rennen, maar nu geflankeerd door Alec en Jake. De ene rechts, de andere links.
Zo ging het wel een tijdje door, tot kwart voor 1.
Ik stretchte nog even.
'Kom je, Skylar.'
'Ben daar.' ik zette me snel recht en rende de 3 trapjes op, om dan naast Alec verder te lopen.
'Wat gaan we nu doen?' vroeg ik.
'Iets eten en daarna mag jij kiezen.'
'Tussen?' vroeg ik, een tikje wantrouwig.
'Hier blijven of ergens naartoe.'
'En wat is ergens?'
'Waar je heen wilt.'
'Mag naar Vertice?'
'Nogmaals, leuk geprobeerd.' zei hij.
'Waar eten we?'
'Hier.'
Ik knikte terwijl Alec de deur opende.
'Vergeet niet te douchen.'
'Euhm, met jou hier?'
'Ja, wat dacht je nu?'
Ik keek hem even aan en rende toen naar de douche, onderweg een handdoek en zeep oppikkend. 'Ik ga eerst.' Ik legde de sportkledij op de grond, waar het water niet kwam en zette de douche aan.
Ik had niet door dat Alec achter me stond tot hij me tegen de muur duwde en zijn lippen tegen de mijne belanden.
'Alec.' bracht ik uit. Zijn handen gleden lager op mijn rug.
'Even stil zijn. Ik hield het niet meer.' mompelde hij, waarna zijn lippen terug tegen de mijne belandden. Ik sloeg mijn armen maar rond zijn nek, tot hij de kus uiteindelijk verbrak.
'Zo te zien begin je het hier ook behoorlijk leuk te vinden, Princess. Zeker dat je nog naar huis wilt?' zei hij.
Hij had een even speels antwoord verwacht, maar ik werd heel stil.
'Wat is er, Princess?' Hij hief mijn kin een beetje op zodat ik wel in zijn ogen moest kijken.
'N..niks.'
'Beter liegen.'
Oké, hoe raak ik hieruit?
Ik besloot een wanhoopspoging te ondernemen en drukte mijn lippen op de zijne. Eerst was hij verbaasd, toen kuste hij mee, en toen duwde hij me van zich af.
'Weer. Bijna. Vertel op, Princess.'
'Mijnvaderenmoedergebruiktenmealseensoortslaafenvondenhetleukommeuitteschijtenenmeheelrottelatenvoelenenverkozenmijnbroersenzussenaltijdbovenmeenstondenaltijdklaaromgeweldtegebruikenalserietsmiswaszoalsmijnpuntenofalsikeentaakjenietgedaanhadofalswatdanooknogmaareenbeetjeslechtleek.'
Alec zei niets en trok me tegen zich aan. 'Het is een magere troost, maar bij ons moet je daar geen zorgen over maken.'
'Zegt degene die me gisteren nog met een stok sloeg.' Het leek echt al veel langer geleden.
'Je weet dat ik dat moest doen. Anders leer je het ook niet.' Ik keek naar beneden. Dit heb ik al eerder gehoord.
'Niet gaan wenen. Je bent veel mooier als je lacht.' zei Alec opeens, terwijl hij een traan wegveegde. Er verscheen inderdaad een waterig glimlachje op mijn gezicht.
'Daar is ie.. Kom, ik zal je helpen met wassen.' Hij nam een washandje en wat zeep en begon heel zorgvuldig, maar toch voorzichtig, mijn lichaam in te zepen.
'Skylar?' Hij hield stil op het onderste van mijn buik. Een simpel knikje van mij volstond om voorzichtig lager te gaan met zijn hand. Natuurlijk raakte hij me weer op enkele strategische plekken, maar al snel gaf hij het washandje aan mij.
Ik zeepte voorzichtig zijn lichaam in. Iets behoorlijk raar, maar het gaf me wel een handig excuus om zijn sixpack te bewonderen. Ik hield in, op dezelfde plek waar hij dat gedaan had. Dat was behoorlijk raar volgens mij.
'Doe dat nog eens, Princess?'
'Wat?' Hij nam mijn hand vast en deed dat nog eens. Holy.. ik zat hem net praktisch af te trekken en ik had het niet eens door. Ik kleurde helemaal rood en ging snel verder.
'Maak je geen zorgen daarover, Princess. Je mag het best vaker doen.' knipoogde hij. Ik werd nog roder.
'Komop, dan spoelen we ons af en dan gaan we eten, voor ik je hier nog enkele uren bezig houd.'
We spoelden ons kussend af en gingen -stiekem met een beetje tegenzin- de douche uit. Hoe ben ik zo snel verliefd geworden?
Alec kwam even naast me staan en trok me dicht tegen zich aan. 'Ik houd van je.'
JE LEEST
Kidnapped to be a slave
Ficção AdolescenteSkylar had een gewoon leven, tot ze besloot een reisje te maken naar Goldwell. Ze wordt ontvoerd om verkocht te worden als slaaf. Ze komt terecht in een huis met 5 jongens, niet bepaald iets wat Skylar verwacht had. Maar wat dan? Wordt het juist be...