Malam telah pun tiba, Jimin memakai pakaian serba hitam untuk mencari 'makanan' terakhirnya.
"Aku akan buat kau sekeluarga berjumpa dengan keluarga aku di alam sana". Ujar Jimin sendirian.
....
Night club.
Yerin sedang lagi meminum seteguk air arak. Kepalanya mula pening pantas dia bangun dan keluar dari situ. Jalannya terhuyang-hayang,dia melanggar sesiapa sahaja yang berada di depannya. Dia yang hampir terjatuh itu disambut seseorang.
"Ermm...terima kasih". Ucap Yerin dan berdiri tegak.
" Sudah lama tak jumpa kan?". Soal Jimin sinis.
Mata Yerin membulat dan berkira-kira untuk lari,tapi sayang Jimin lagi pantas darinya. Jimin menyembur sesuati cecair di wajah Yerin menyebabkan Yerin jatuh pengsan,pantas Jimin mengendongnya.
....
Di sebuah bangunan lama kelihatan Jimin sedang mengasah pisau. Jari-jarinya di penuhi dengan cecair merah atau dikenali sebagai darah. Bunyi asahan itu mampu menakutkan sesiapa yang mendengarnya.
"Tolong lepaskan saya" Ujar Yerin yang diikat di kerusi.
Badan Yerin dipenuhi darah kerana di toreh oleh Jimin sebaik sahaja dia menyedarkan diri dari pengsannya. Jimin tersenyum sehingga menampakkan barisan giginya. Jimin berjalan ke arah Yerin dengan senyuman sinis.
"Mana boleh lepaskan kau macam tu je...aku tak puas lagi bermain dengan kau" Ujar Jimin.
"Saya minta maaf...tolonglah lepaskan saya" Rayu Yerin.
Jimin menarik rambut Yerin dengan kuat membuatkan Yerin mendongak memandang ke arahnya.
"Baru nak merayu bila jadi macam ni?...dulu aku merayu sampai melutut kat kau..kat parents kau ada kau peduli ke sial?" Tengking Jimin.
Yerin hanya menangis.
"Kau tahu?...bunyi tangisan,kesakitan itu semua irama yang merdu bagi aku". Ujar Jimin kemudian dia melepaskan rambut Yerin.
Dia melangkah ke arah besi yang dipanaskan. Dia mencapai salah satu besi yang telah merah membara. Dia melangkah ke arah Yerin semula.
" Tolong..tolong jangan".
"Jangan takut...tak sakit pun" Ujarnya.
Dia terus mencucukkan besi itu di peha Yerin.
"Arghhhhh" Yerin mengerang kesakitan.
Jimin sekadar ketawa.
"Itu balasan kau..kerana kau beri penipuan yang indah pada ku". Ujar Jimin.
Yerin terus menerus meraung kesakitan. Jimin pula sekadar memandang Yerin kosong. Jimin melepaskan besi itu dari peha Yerin.
" Oppss,daging kau hampir masak, oklah tu dari mak kau sampai masak dagingnya". Ujar Jimin.
Yerin memandang Jimin.
"Jadi kaulah yang bunuh mama dengan papa aku?". Marah Yerin.
Jimin menayangkan wajah yang tidak berapa bersalah itu dan mengganguk.
" Kau memang binatanglah Jimin!". Maki Yerin.
Jimin tersenyum.
"Tch..kau yang buat aku jadi macam ni". Ujar Jimin.
Jimin mendekatkan wajahnya pada Yerin dan berkata sesuatu.
" Chill lah kau akan temankan keluarga kau lepas ni". Ujar Jimin.
Yerin meludah ke arah Jimin. Jimin menggigit bibir bawahnya dan berdiri tegak lalu menampar kuat pipi Yerin sehingga membuatkan telapak tangannya berdenyut. Jimin mencapai sebatang kayu yang telah ditajamkan tadi terus sahaja dia mencucuk ke jantung Yerin.
Darah mula mengalir keluar dari mulut Yerin dan tamatlah riwayat Yerin di situ. Satu senyuman puas di berikan oleh Jimin.