שיניתי חלק קטן בנבואה ממליצה לקרוא!
פוסידון
אני לא מאמין! האדס אמר משהו על זה שפרסי חזר לחיים!, הלכתי בהרהורים בחדר שלי באולימפוס.
משי
טוב, גמרנו את הפגישה והלכתי לחדר שלי ושל אפולו. לשים את התמונה שלקחתי לפני מאה שנים מהחדר הישן שלי באטלנטיס. שמתי את התמונה והסתכלתי עליה.
אפולו
הייתי קרוב למעלית כאשר פתאום היא נפתחה, ומי יצא ממנה? פרסי ג'קסון!.
"היי אפולו!, איפה משי?" הוא שאל. "היי! רגע, אני גם שליט האולימפוס, אתה צריך עזרה במה שהוא שגם אני יכול לעזור? כמו לירות בחץ וקשת? כי אתה יודע, אני כזה מדהים בחץ וקשת או בעיצוב הבגדים שלך." אמרתי לו. "אפולו אתה לא מבין, יש נבואה חדשה ומשי היחידה שיכולה לעזור לי." הוא אמר. "אוקי, היא בחדר שלנו. אני אלווה אותך גם כי אתה יודע, אני אל הנבואה." אמרתי לו. "אוקי שמש." הוא ענה בצחוק ואני רטנטי. זה הכינוי השנוא עליי, "אם ככה אקווה מן, נלך?" אמרתי לו. הוא צחק ואמר, "בסדר." הלכנו לחדר.
הגענו לחדר ונכנסנו.
פרסי
"היי אחות!" אמרתי לאחותי. היא היחידה שמאפשרת לי לקרוא לה ככה. "פרסי!!!" היא רצה אליי והתנפלה עליי בחיבוק. "את חונקת אותי!!!" אמרתי בקול חנוק. "אוי, סליחה!" היא אמרה והרפתה ממני. "מה קרה אחי?" היא שאלה, היא מהאחיות שישר ניגשות לעיניין. "שמעת על הנבואה החדשה?" שאלתי אותה. "בהחלט, לכן לא הופתעתי לראות אותך פה יותר משהתגעגעתי אלייך." היא אמרה.
"בן הים יצא למסע, חיו יגלה עכשיו מחדש. למסע יצא הזוג הישן חדש- ומלכת האלים אותם תכתיר. אך בן הים אזהרה על ראשך כי אם תמות- האחות האלה תמות וכל האלים יחוסלו."
היא אמרה את הנבואה והיא ואפולו ניגשו ישר לפיצוח.
"בן הים יצא למסע, חייו יגלה עכשיו מחדש." "בן הים זה אחי. משי אמרה "חייו יגלה עכשיו מחדש," קרה כבר, פרסי חזר לחיים." אפולו הוסיף. "למסע יצאו הזוג הישן חדש- מלכת האלים אותם תכתיר." "למסע יצא זוג חדש ישן ואני אכתיר אותו"
משי אמרה. "אך בן הים אזהרה על ראשך, כי אם תמות האחות האלה תמות וכל האלים יחוסלו." "פרסי אתה צריך להיות זהיר כי אם תמות גם משי תמות וכולנו נמות." אפולו הוסיף והם נתנו לי פתק עם הפירוש של הנבואה. "תודה אחות, ותודה גם לך אפולו ועכשיו אני אלך לי למחנה" אמרתי והלכתי מחוץ לחדר לכיוון המעלית. בדרך ראיתי את אבא שלי "פוסידון! אבא!" אמרתי. "פרסי! אויי ילד שלי כל כך התגעגתי אלייך!" הוא אמר לי וחיבק אותי. "פרסאוס." הוא אמר לי לאחר שהתנתקנו. "אתה יכול לבוא איתי רגע הוא שאל. "כן." אמרתי.
זה סוף הפרק להיום, מי אתם חושבים שהוא 'הזוג החדש ישן'?. לצערי לא היה לי בזמן האחרון זמן לעלות פרק. אם נהינתם אל תשכחו לתת 👍.
YOU ARE READING
סוף לאלים? כעבור 100 שנים
Fantasyכעבור 100 שנים... משהו משתנה ברגע שמשי חוזרת לאלים. #גמור#