ליאו, פרסי וקליפסו נפגשים

138 9 3
                                    

פרסי
אז ככה, לאחר שהלכנו לאגם ראינו את ליאו וקליפסו הולכים לכיוון האגם. אני ואגם הסתכלנו אחד על השנייה בפרצוף ממזרי. "אני יודעת מה אתה רוצה לעשות. אין לי בעיה." אגם אמרה לי. התחבאנו, וברגע שקליפסו וליאו הגיעו לאגם אני ואגם זימנו מלא מים ותקפנו אותם. שניינו התגלגלנו על הריצפה מרוב צחוק. ליאו וקליפסו היו ספוגים (הערת הכותבת: ליאו וקליפסו קיבלו אל מוות מאפולו לאחר שהם סיפרו מה קרה עם קליפסו כאשר הם היו באוגיגיה.) במים. הם צחקו גם ואז אני ואגם יצאנו מהשיחים. ליאו היה הראשון שזיהה אותי. "פרסי! אקווה מן זה באמת אתה!" הוא אמר רץ אליי וחיבק אותי. לאחר מכן הוא חזר אל קליפסו ושילח אליי כדור אש קטן. משום שאני חסין חלקית לאש אז האש לא שרפה אותי. "מהיותי בן פוסידון אני חסין לאש חלקית" אמרתי לליאו. "כי המים הם ההפך המוחלט לאש." אמרתי לו. ליאו ואני צחקנו. "מאיפה הבאת את המילים הגבוהות האלו?" ליאו שאל. "אין לי מושג." עניתי לו. "אז עכשיו אתה גם נסיך בנוסף לכל?" ליאו שאל וציחקק. ראיתי שהוא הסתכל על הגלימה "לא בדיוק, קיבלתי אותה מאבא זו גלימת ים." עניתי לו וצחקתי. גם קליפסו קצת צחקה. הלכנו לכיוון ביתן פוסידון ופתחתי את הדלת. המקום היה מאוד שונה מהפעם האחרונה שישנתי בו. היו שם עשרה חניכים וכולם הסתכלו עליי. "מי אתה?" החצויי הגדול שביינהם שאל אותי. "קוראים לי פרסי ג'קסון. אני חצויי בן פוסידון ומתתי לפני מאה שנים, לא ידוע לי מה קרה אבל לפני כמה זמן בשאול פתאום הרוח שלי הפכה לממשית. לאחר מכן הגעתי לכאן משום שחזרתי לחיים." אמרתי. "פרסי ג'קסון הגדול? אחינו החזק מכולם?" הקטנה שבהם אמרה. "הוא החצויי הכי חזק בכל הזמנים!" אגם אמרה. מיד לאחר מכן כל אחד בא אליי בתורו ואמר לי את שמו. לגדול שבהם קוראים, אודי ולקטנה קוראים ים. לאחר שגמרנו להכיר הם הראו לי, שאף אחד לא השתמש לי במיטה. "טייסון נמצא פה?" שאלתי. "הקיקלופ הלך לגור בארמון של אבא." ים אמרה.
אז זה סוף הפרק. להיום אגב, הזוג הישן חדש הוא לא רק זוג אחד אלה שניים: קליאו(קליפסו & ליאו) והשיפ של אגם ופרסי נקרא אגסי. אם נהינתם אל תשכחו לתת 👍.

סוף לאלים? כעבור 100 שניםWhere stories live. Discover now