משי מצילה את המצב (כרגיל)

84 6 2
                                    

פרסי
משי עופפה כציפור דרור ובאה לעבר קיאונה. בעת שקיאונה הסתכלה עליי. "אז אחותך נטשה אותך, מתברר שהיא לא אחות מושלמת אחרי הכל." קיאונה אמרה בצחוק לועג. "גם בזה את טועה!" משי שבאותו זמן החזירה לעצמה את צורת השליטה והעיפה עלייה מעט מכוחותייה. "את לעולם לא תפגעי באף אחד ממשפחתי!" משי אמרה. "אבל דווקא ראיתי שכן!!" קיאונה אמרה בלעג והשיבה במתקפה של שלג. "אז את רוצה לשחק איתי בשלג? אין בעיה." משי אמרה באותו לעג כמו קיאונה והחזירה את השלג לכיוונה של קיאונה. "זה הכי טוב שלך? חשבתי שמלכת הכוחות יותר חזקה." קיאונה צחקה בלעג. לאחר מכן משי התרגזה ושלחה עלייה את מתקפת הכוחות שלה והשמידה אותה אחת ולתמיד. לאחר מכן משי פנתה אלי. כיוונה את ידייה לכלוב ,הפכה את הקרח למים והוציאה אותי. אלה מושלמת ובלי לדבר זימנה מעיל מהאוויר וכיסתה אותי בו. "אחי אתה בסדר?" היא שאלה "עכשיו יותר טוב." אמרתי.היא נתנה לי מעט אמברוסיה ופיצה. (הפיצה היא הדבר הכי טוב בסיפור הזה.) "עכשיו אחי נחזיר אותך למסע." היא הפכה את עצמה לפגסוסית ועליתי עלייה. היא שידרה אליי במחשבות "אני אלווה אתכם לכל אורך המסע אתה תעוף עליי ואולי גם אגם ליאו וקליפסו." "אוקי אחות." אמרתי לה. הגענו לאזור של אגם ליאו וקליפסו. כל הדרך משי זימזמה מנגינה יפייפיה.
זה סוף הפרק להיום, אם נהינתם אל תשכחו לתת 👍.
התחלתי פאנפיק חדש "הסיפור ההפוך *פאנפיק על פרסי ג'קסון" למי שרוצה לקרוא.
בנות פוסידון שולטות!

סוף לאלים? כעבור 100 שניםWhere stories live. Discover now