מפרשים נבואה, באוויר!

69 6 0
                                    

פרסי
לאחר שמשי גמרה להגיד את הנבואה היא ואגם התחילו לפרש אותה.
"הזוג הוא לא זוג אלה שניים- כבר גלינו את זה, הזוגות הם, קליפסו וליאו, אני ואגם." אמרתי "האלה תעזור לכם בינתיים- אני אעזור לכם בינתיים." אחותי אמרה. "חצויים יעזרו להצילה אך, רק האלה את הרוע משמידה- אנחנו נעזור לציל את האולימפוס אבל, רק משי תשמיד את טיפון והרוע." קליפסו אמרה. "אחות, יש לך רעיון לרעים הפעם שאת עומדת להילחם בהם?" שאלתי אותה. "יכול להיות שניקס וילדייה האפלים." היא אמרה לאחר שהיססה מעט. "הפרמידה שנעלמה - הפרמידה הימית המשפחתית, שלנו ילדיי פוסידון נעלמה." משי אמרה.
"אולימפייה שנחטפה- כל אליי האולימפוס נעלמו מלבדי." היא אמרה בעצב.
"המלאך הנותר להציל מרע- המלאך היא רייה, האמא של הטיטאנים. היא טיטאנית טובה." קליפסו אמרה. "רק האלה המלכה נותרה- רק אמא נשארה מכל האלים." אגם אמרה. "הים המוות והברק נחטפו כך גם האהבה הפטיש השמש והמלחמה- פה ישנה רשימה של חלק מאלי האולימפוס." אגם אמרה. "האלים נחטפו האם תגיעו לעיר ללא אל בזמן?- עיר ללא אל זו אלסקה, אף אל בין אלי האולימפוס מלבדי לא שולט עלייה." אחותי אמרה. "ביום הנותר האלים יושמדו אם לא תגיעו למצואם במחבוא- אם לא נגיע היום למצוא את האלים הם יושמדו" אמרתי.
פתאום זטס- אחיה של קיאונה הגיע ומשי השמידה אותו.
זה סוף הפרק להיום, אם נהינתם אל תשכחו לתת 👍. בנות פוסידון שולטות!

סוף לאלים? כעבור 100 שניםWhere stories live. Discover now