אגם
"פרס ספר להם על הנבואה החדשה יש לי תחושה שלא רק אנחנו משתתפים בה" אמרתי לפרסי כאשר הלכנו בחזרה לפטפט עם ליאו וקליפסו. "רעיון טוב" הוא ענה. הגענו לאגם ופרסי סיפר לליאו וקליפסו על הנבואה. "היחידה שמבינה מארבעתינו בנבואות זו אגם" פרסי אמר ונישק אותי. קצת הסמקתי ואמרתי "הזוג החדש ישן יצא למסע- הזוג החדש ישן הוא לא אחד אלא שניים, אני ופרסי, וקליפסו וליאו." אמרתי ועצרתי לרגע לשאוף אוויר והמשכתי "לפי החישובים שלי בגלל שקליפסו וליאו הכירו באוגיגיה ואז ליאו עזב אותה וחזר אליה הם נחשבים לזוג חדש ישן, אני ופרסי גם נחשבים לסוג חדש ישן משום שהכרנו לפני מאה שנים ולאחר שפרסי מת וחזר לחיים המשכנו להיות זוג. כלומר אנחנו זוג ישן אבל התחלנו מחדש." אמרתי ואז פרסי נישק אותי. "היית צריך לראות את אגם מול קרונוס היא הייתה חזקה כמו בטון מזויין." ליאו אמר לי. "משי אבל לא הרגה אותם במצודת אותריס?" פרסי שאל "אמא הרגה אותם אבל במהלך המאה שנים שהיא לא תפקדה ואתה מתת הייתה מלחמה נוספת של טיטאנים. אמא לא יודעת ממנה כלום משום שאף אל לא רצה להדאיג אותה יתר על המידה. במלחמה הזו ג'ייסון, אנבת', פייפר, פרנק והייזל מצאו את מותם לצערי. לא הצלחתי לעצור את קרונוס בזמן." אמרתי בעצב מסויים. פרסי חיבק אותי וליאו אמר "אבל הצלת את משי כי בעת שהיא ישנה קרונוס הצליח לחדור למרפאת האלים." הוא אמר בניסיון לנחם אותי. "אבל לא עצרתי אותו!" "הם יכלו עוד להיות בחיים עם לא הייתי מהססת!" אמרתי בכעס ומיד לאחר מכן התחלתי לבכות. פרסי חיבק אותי חזק ולחש לי "הכל בסדר אגם, אף אחד לא מושלם." לאט לאט הפסקתי לבכות. פרסי נישק אותי ואמר לי "אגם שלי הכל בסדר. את הגיבורה הכי חזקה והכי מדהימה שהכרתי." קליפסו הגיעה לידי והניחה עלי יד. לאחר מכן הלכנו לביתנים- קליפסו לביתן הכחול, פרסי הלך איתי לביתן של אמא וליאו הלך לביתן הפייסטוס. "את יודעת שבאופן עקרוני אני יכול לישון גם בביתן של אחותי." פרסי אמר, "ואני יכולה לישון גם בביתן אפולו ופוסידון." אמרתי לו. כי אמא שלי היא בת פוסידון אז אין לי בעיה לישון בביתן שלו.
זה הפרק להיום. אם נהינתם אל תשכחו לתת 👍.
YOU ARE READING
סוף לאלים? כעבור 100 שנים
Fantasyכעבור 100 שנים... משהו משתנה ברגע שמשי חוזרת לאלים. #גמור#