Yağız 11 yaşındaydı ve 8 yaşında bir kız kardeşi vardı adı Reyhandı.
Yağız 8 yaşındayken babası borçlarını ödeyemediği için kapıya dayanan adamlar annesi ve babasını gözünün önünde öldürmüştü bu yüzden Reyhanada bir şey olacak diye çok korkuyordu.Her sabah simit satmaya giderken Reyhanı da götüremezdi bu yüzden mağlesef evde kalıyordu Yağız saat 8:30 da evden çıkar simit satmaya giderdi.Kazandığı bir kaç lirayla kardeşinin ve kendisinin doyacağı bazı şeyler alırdı.Kendi az yerdi çünkü kardeşi küçük ve fazla yemesi gerekiyordu.yağız her sabah simit satmaya giderken kendi yaşıtındakilerin hepsinin okula gittiğini görüyordu kendide gitmek isterdi ama kazandığı bir kaç lirayla bu biraz imkansızdı ayrıca evde bakması gereken yağından 3 yaş küçük kız kardeşi vardı.Okula giden bazı çocukların kendiyle dalga geçtiklerine üzülüyordu fakat oradan uzaklaşıp gitmekten başka bir şey gelmiyordu elinden.Akşam saat 6:00-6:30 gibi eve geldiğinde kardeşinin küçük bebeklerle oyun oynadığını görüyordu.Evet üzülüyordu kardeşine yeni bir şey alamadığı kardeşiyle beraber okula gidemediği için ama simit parasından kazandığı bir kaç lirayla bu biraz imkansızdı.
"Hoşgeldin abicim"
"Hoşbuldum Reyhan"diye cevap verirdi.
"Abicim hadi gel oyun oynayalım"dedi.
Yağız kardeşini kuramıyor,ona yorgun olduğunu belli edip üzmek istemiyordu.
Her gün aynı şeyler oluyordu.Yağız her sabah simit satmaya gidiyor kardeşide evde oturuyor ve abisinin gelmesini bekliyordu...Oylamayı ve yorum yapmayı
Unutmayın lütfen 2.bölümde
Görüşmek üzere...😉