8.Bölüm(Reyhan eve dönüyor)

22 3 0
                                    

Reyhandan devam ediyorum

Reyhan gerçekten çok korkmaya başlamıştır ama bunu onların yanında belli etmemeye çalışıcak güçsüz olduğunu göstermiycek evet şuanda annesinin ve babasının katili karşısında duruyor ama onun elleri kolları bağlı sadece duyduklarının etkisinde abisinin ona yalan söylediği aklına geldikçe daha da ağlıyor du çünkü tek güvendiği kişi oydu hala da abisi aslında onu burdan kurtaracak olan kişi yine abisi bu yalanı benim iyiliğim için söylediğini biliyorum yinede bütün gerçekleri onun ağzından diliycem...

"Eee reyhancığım abini arıyalım mı?"

Reyhan adama sinirle bakar...

"Bu bakışını evet cevabı olarak alıyorum"

Dıt dıt dıt...

"Alo yağızcığım"

"Ne var lan şerefsiz"

"Aaa sen telefonları hep böyle mi açarsın insanlara"

"Adı üstünde insanlara sen kendini insandan mı sayıyosun"

"Yeter bu kadar geveze-"

"Abi liman da biyerde bir depo var onun ordayız yardım et lütfen"

"Kes sesini"

Silah sesi duyulur 

Dıt dıt dıt

"Aloo ordamısın cvp ver lan cevap ver eğer ona bişiy olursa seni yaşatmam lan şerefsiz yaşatmam"

Gözlerinin yaşını siler ve polise gider kardeşinin tarif ettiği yere giderler bütün depolara tek tek bakarlar son olarak limanın taa en dibinde ki depoya bakıcaklardı ki silah sesleri duyulur hemen oraya giderler yerde yatan iki polis ve ve hala çatışmaya devam eden 3-4 tane adam Yağız dayanamayıp arkayı dolanır adamların gittiğini görür hemen içeri girer...

"Reyhan nerdesin kardeşim Reyhan"

Reyhan dan cevap gelmeyince Yağız daha da korkar bağıra bağıra depo yu gezer reyhanı yerde yatılı baygın bir şekilde hem sevinir hemde daha da korkar reyhanın yanına koşar dizinin üstüne çöker ve reyhanın ellerini ayaklarını açarak reyhanın kafasını dizlerine koyar.

"Reyhan lütfen uyan kardeşim lütfen benim yanımda bitek sen varsın benim ailem sensin uyan reyhannn"

Reyhan uyanmayınca Yağız bağırarak ağlamaya devam eder o sırada bir ses duyulur...

"Abi!"

"Reyhan yaşıyosun canım kardeşim bir daha asla seni yanlız bırakmıycam seni çok seviyorum canım kardeşim"

"Abim"

"Tamam sen konuşma şimdi sonra konuşuruz kalk hadi eve gidip dinlenelim hadi canım kalk"

Reyhan kafasını sallayarak onaylar yaklaşık yarım saat sonra eve giderler Reyhan duşunu aldıktan sonra dinlemeye giderken giderken de abisine...

"Seninle biraz dinlendikten sonra konuşmam gereken bişiy var onu konuşunmam lazım"

"Annemin ve babamın ölümünü diyorsan sen sormadan ben anlatırım artık seninde bilmene gerek var"

"Peki tamam biraz dinleniyim ondan sonra yemek yerken konuşuruz"

"Tamam sen gitde dinlen"

3 saat sonra

"Neden erken kalktın"

"Erken mi 3 saat uyumuşum"

"Bayağa uykusuz kaldın ama git biraz daha uyu"

İNTİKAM ATEŞİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin