Yağız çok korkuyor ya Şule yağızı kabul etmezse ya Şule Yağızı sevmiyorsa ya terslerse onu o zaman daha nasıl bakıcak şulenin yüzme reyhanın dediğine göre Şule yağızı seviyormuş ama sadece hissediyor acaba gerçekten öyle mi diye düşünmüyor değil yağız...
"Bence söylemeliyim ilk defa birine bu kadar aşığım ilk defa birini bu kadar seviyorum"
Yağız ne olursa olsun artık söylemeye kararlı elinde sonunda söylüycekti ama bu kadar erken olduğunu tahmin etmemişti.
**********
"Oooo hoşgeldiniz Şule hanım"
"Hoşbuldum amca-"
"Nerdey din dün gece kimde kaldın"
"Dün mü şeyde ya sen tanıma-"
Amcası bağırarak konuşur ve şuleyi azarlar.
"Ağzında geveleme Şule söyle adam akıllı söyle dün gece nerdeydin"
"Neden bağırıyorsun bana derdin ne amca bakıyorum da başıma baba kesildin"
"Kes sesini Şule babanım ben senin zaten"
"Ne?"
"Yani baban kadar değerim var baban öldüğün den beri sana ben bakıyorum ben kendine gel saçma saçma konuşma"
"Haa anladım ben seni amca tamam sana yük oluyorum ben giderim burdan merak etme daha da fazla yük olmam"
Şulenin amcası şuleye el kaldırır Şule olduğu yerde dona kalır amcası ona tokat atıcaktı resmen amcası elini indirir şuleye sarılmak için ama Şule bir adım geriler ve ağlıyarak odasına çıkar.
Yarım saat sonra
Şule elindeki valizle aşağı indi o sırada amcası şulenin arkasından bağırdı.
"Nereye gidiyorsun"
"Umrumda mı"
"Saçma sapan konuşma Şule tabiki de umrumda."
"Belli oluyor ya o yüzden el kaldırdın dimi o yüzden vurucaktın"
"Ama vurmadım"
"Ama el kaldırdın hem sen kim oluyorsun da bana el kaldırıyorum bana babam bile vurmamışken sen kimsin ya kimsin"
"Şule ağızını topar-"
"Toparlamıycam hiç bişi yapmıycam ben burdan gidicem sende arkamdan aynen şuan baktığın gibi bakıcaksın"
"Şule! O kapıdan çıkarsan daha buraya giremezsin"
Şule adamın yüzüne son bakışını atar ve o evden çıkar arabasına doğru yürür arabaya binince kendini daha fazla tutamaz ve ağlamaya başlar.
########
"Abicim kapıya bakarmısın"
"Geldim geldim"
"Şule!"
Şule elindeki valizi bırakır ve yağıza sarılır.
"Bir süre burda kalabilir miyim"
"Ta-tabiki de kötü bişiymi oldu"
"Amcamla kavga ettim sonra da evi terk ettim o eve bidaha gitmek istemiyorum ve kalacak yerim kalmadı aklıma bitek burası geldi"
"İçeri gelkapıda kaldın"
Şule tamam anlamında başını salladı içeri geçti birlikte salona doğru ilerlerken yukardan reyhan yukardan bağırdı"