2.Bölüm

89 3 0
                                    

15 yıl sonra...

O gün üzerinden 15 yıl geçmişti. Kendi ismim adıma bir şirtek kurmuş saygın bir iş adamı olmuştum bana o hayatı verenlerden intikam almak için adım adım ilerliyordum.

Odadan hızla çıkmam ile serap hızla ayağa kalktı.
"Öğleden sonraki toplantıları iptal et. Ben daha gelemem sende işini halledip çok"dedim ve cevabını dinlemeden çıktım ordan. Reyhan'ın gelmesine 3 ay kalmıştı her ne kadar onu burdan uzak tutmak istesemde olmuyordu koca kız olmuştu zapt etmek zordu gerçekten bazen o kadar ısrar ediyordu ki kıramıyordum ama buraya gelince de başının belada olacağını da biliyordum en azından yurtdışın dayken aklım kalmıyordu.
Reyhan geldiğinde geldiğinde onu hemen göndermem gerekir yoksa o manyak adam kardeşime zarar verebilirdi.Eve gidip bir an önce dinlenmek istiyordum malum yarın çok iş var.

Sabah...
(Telefon çalar)
"Alo kardeşlerin bir tanesi"
"Canım abicim benim napıyosun iyimisin?"
"İyiyim canım duş alıp işe gidicem sen napıyorsunuz?"
"Bende iyiyim bir an önce oraya gelmek istiyorum seni çok özledim."
"Bende seni çok özledim ama sen orda kalsan ben senin yanına gelsem."
"Ha-hayır bişey olmadı şimdi bilettir uçaktır yolculuktur filan yorulma diye dedim."
"Eminmisin?"
"Evet eminim"
"Tamam o zaman ben kapatıyorum sende banyoya gir."
"Tamam canım dikkat et kendine"
"Tamam abicim görüşürüz."
"Görüşürüz."
Bende banyoya giriyim sonradanda kıyafetimi girip şirkete gitmeliyim bugün yeni bir ortak geliyor sonuçta.

İNTİKAM ATEŞİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin