Hmm...Liam pare ca a adormit...dar nu ma supar e asa dragut. Seamana cu un catelus. Dar totusi...de ce s-a apropiat asa atunci de mine? Si daca nu imi lasam capul in jos...ce se intampla? Oare m-ar fi sarutat? Nu. Nu cred. Dar totusi...parea ca vrea sa o faca. Adica nu mi-am ascuns capul pentru ca nu voiam sa o faca...ci pentru ca eram prea confuz si speriat. Dintr-un motiv pe care inca nu il cunosc nu m-ar deranja deloc daca m-ar saruta...
Ce tot spui acolo Zayn? Cel mai probabil totul e in capul tau si iar te atasezi de persoane fara sa te gandesti ca ele oricum nu te plac. In plus Liam va pleca cand vor veni ai mei si nu ma va mai baga in seama. Ma va barfi ca toti ceilalti si va spune ce copil rasfatat sunt...
In acelasi timp...de ce zambesc acum cand il privesc? De ce vreau sa ma pun si sa nu mai plec din bratele sale? De ce nu vreau sa il pierd? De ce imi pasa atat de mult ce crede despre mine? Nu inteleg. Nu am raspuns...
-Si eu zambeam la tine cat timp dormi? Ma cuprinde de talie si ma trage spre el iar acum sunt in bratele lui.
-Esti dragut...
-Si tu cand zambesti.
Nu cred ca inima mea poate sa bata mai tare de atat. Ii inhalez parfumul si totul e atat de perfect incat nu vreau sa imi mai dea drumul. Si eu care credeam ca va trebui sa imi petrec zilele in care sunt bolnav doar in pat plictisindu-ma...cat de mult m-am inselat.
-Ok acum ca filmul s-a terminat ce vrei sa facem Zayn? Se ridica si nu ma mai tine in brate. Ma ridic si il imbratisez...nu stiu de ce am facut asta...pur si simplu am simtit ca trebuie sa o fac. El este prima data surprims dar dupa ma imbratiseaza inapoi si ii pot vedea zambetul.
-Vreau sa imi faci un ceai si sa discutam.
-Cum doresti majestate. A facut o mica reverenta si inainte sa plece mi-a sarutat mana. Am fost lasat asa in camera. Ma simteam de parca tot corpul meu luase foc. Mana mea inca avea furnicaturi in locul acela...
-Hey Zayn. Te-a deranjat ce am facut? Spune intrand in camera.
-Nu. De ce m-ar fi deranjat? Ma poti trata asa mai des. Abea dupa ce am spus tot am realizat cum a sunat. Adica daca ma mai trateaza asa nu ma supar dar probabil pentru el a sunat foarte dubios.
-Mhm. Nu m-ar deranja sa o fac. Acum ochii lui imi scanau tot corpul. A lasat ceaiul pe masa si s-a indreptat cu aceasi privire inspre mine. M-a cuprins de talie cu o mana si m-a tras spre el doar ca sa se apropie de urechea mea.
-Si cum mai exact vrei sa te tratez Zayn?
Nu stiam ce sa raspund. Adica intr-un fel stiam ce vreau dar nu stiam daca eu chiar o vreau. In plus nu pot sa ii spun ce vreau cu adevarat dar totusi il vad cum se apropie acum de fata mea pana cand ii simt respiratia deasupra buzelor mele.
-Deci Zayn? Cum?
Ma ridic pe varfuri si fac ultimul pas pe care el nu cred ca l-ar fi facut...Si o sa inchei aici acest capitol pentru ca sunt o draguta. ;)) Urmatorul va veni curand deci nu e o problema. Pe nici unul nu il deranjeaza sa fie aproape de celalalt...dar Zayn incepe sa vrea asta. =))))
App asa il trezeste Liam pe Zayn:
CITEȘTI
Ziam
FanfictionZayn- 15 ani aproape 16. Provine dintr-o familie care e destul de ocupata cu munca dar nu il deranjeaza prea mult. Liam- 18 ani. Locuieste doar cu mama sa si este in cautare de un loc de munca. Liam este angajat sa aiba grija de Zayn si de casa fa...