Capitolul 9

271 19 7
                                    

-Zaaaaayn. Unde esti? Acel om prea frumos se ascunde si ma enerveaza doar pentru ca nu i-am dat din inghetata mea. Aparent sunt rau pentru ca imi pasa de gatul si sanatatea lui.
Imi ridic mainile in aer dandu-ma batut si ma asez pe un scaun. Simt ceva care ma apuca de picior si sar de pe scaun.
-Doamne Zayn! Vrei sa ma omori?
Il aud razand si ma uit la el incercand sa par suparat dar rad si eu in cele din urma.
-Nu logic ca nu vreau sa te omor...dar iubesc inghetata de vanilie...si pe tine.
-Mhmmm...si daca nu iti dau inghetata ma mai iubesti?
-Sunt aici acum deci...da. Stii Liam oare daca mananci inghetata de vanilie vei avea gust a inghetata de vanilie?
-Nu. Nu imi dau seama unde vrea sa ajunga dar privirea lui ma inspaimanta.
Se apropie de mine si isi pune mainile dupa gatul meu.
-Pot verifica? Tonul lui induce lucruri pe care as fi bucuros sa le incerc dar nu cand parintii lui s-ar putea intoarce in orice moment.
-Z-Zayn...nu e o idee buna...prea tarziu m-a intrerup printr-un sarut dar cand s-a mutat la gatul meu am incercat sa ii spun de parintii lui fara prea mult succes...p-parintii tai...ar...ah...Zayn. Imi desfacea nasturii de la camasa special alesa pentru intoarcerea alor lui.
-Mhm...continua sa vorbesri Liam...imi face placere sa te aud...zambetul lui satisfacut si privirea care imi indica dorinta nu faceau situatia mai usoara. Stii teoria mea despre gust nu e adevarata...dar cred ca am gasit ceva chiar mai bun decat inghetata. Spune dupa care traseaza o linie umeda pe abdomenul meu...imi infing degetele in parul lui dar din pacate aud usa deschizandu-se. Inima imi batea prea tare si gandurile mele impietrisera. Nu stiam ce sa fac. Zayn se uita la mine si imi face semn spre baie. Fug repede si ma incui acolo. Asta a fost aproape. Prea aproape...nu pot sa cred ca totusi am scapat...
Ies din baie si ii salut politicos pe sotii Malik. Totul merege bine asa ca eu si Zayn putem sta in camera lui cat timp ei vor pregati cina.
-Zayn ai noroc ca am scapat! Stii ce s-ar fi putut intampla daca ne vedeau asa?! Tip in soapta daca asta are sens.
-E numai vina ta!
-A mea? Ce am facut eu?
-Tu si frumusetea ta! Cu abdomenul ala perfect si parfumul tau!
Am inceput sa rad incet.
-Exact cum de am putut sa arat asa? E numai vina mea.
-Vezi? Am dreptate. Spune Zayn cu o atitudine superioara prefacandu-se ca isi da parul lung inexistent pe spate.
-Mereu ai. Ma uit la el si ii zambesc in timp ce imi tin fata in maini.
-Stiu. Imi raspunde si ma saruta. Ar fi fost totul aproape perfect daca nu am fi auzit o tava fiind scapata...stiam eu ca nu putem scapa asa usor...

=))))))))
Needitat.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Ziam Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum