*Imi pare rau pentru ce urmeaza*
Au trecut doua zile de cand l-am vazut pe Liam ultima data...imi este dor de el dar oricum vacanta incepe in cateva saptamani deci il voi vedea aproape in fiecare zi atunci...
Acum ma pregatesc pentru o excursie impreuna cu mine si verisoara mea care a aflat accidental de mine si Liam. E absolut adorabila dar uneori poate deveni prea insistenta si obositoare. Merg cu unchiul si matusa mea in masina pentru ca Aisha a insistat ca nu poate sta fara mine. Nu intelegeti gresit, o iubesc, dar uneori poate sa danseze pe nervii mei.
Calatoria noastra a inceput. Eu incercam sa ascult muzica in casti si Aisha ma batea la cap sa ne jucam ceva. O sa leg fetita asta. Oricum pentru a evita orice alta interactiune cu ea m-am prefacut ca dorm. Atunci am simtit cum si-a pus capul pe bratul meu si a adormit si ea. Prefacutul a devenit realitate si nu m-am mai trezit decat cand un sunet asurzitor mi-a facut urechile sa tauie. Mi-am deschis ochii si m-am uitat in jur. Am avut nevoie doar de cateva clipe sa imi dau seama ce se intamplase...masina nu mai era pe autostrada.
-Unchiule...matusa...cineva treaz? Durerea de cap ma impiedica sa vorbesc. Eram foarte ametit si sangele imi inconjura fata. Am incercat sa ma ridic putin doar pentru a ma aseza la loc ingrozit. Unchiul si matusa mea erau plini de lichidul rosu. Imi era frica iar durerea de cap nu ajuta. Voiam sa vomit dar nu puteam.
-Z-Zayn...vocea Aishei se aude incet.
-Aisha... Lacrimile imi strabateau fata fara sa le pot stapani. Inca o tineam in brate...
-Zayn ma doare...spune si isi freaca spatele capului.
-Va fi bine. Iti promit. Va fi bine, da?
-Stiu ca va fi...doar sunt cu tine... Tot ce imi spunea durea atat de tare...
O ating in acelasi loc doar pentru a simti caldura sangelui ei pe mana mea. In momentul acela regretam tot. Tot ce i-am spus. Ca nu m-am jucat cu ea si ca nu am reusit sa ii acord mai multa atentie...aceea putea fi ultima data cand vorbeam cu ea...incercam sa nu ma gandesc la ce e mai rau dar nu era prea usor...
-Aisha imi pare rau...te iubesc. Nu am mai auzit vocea ei firava raspunzandu-mi cu "eu te iubesc" sau "e ok" cum facea mereu...
-Aisha...mai incerc o data dar nu primesc nici un raspuns...avea ochii inchisi si corpul nemiscat...AISHA. Aisha...te rog nu. Te rog stai cu mine. Aisha imi pare rau....imi pare asa rau...tot ce puteam face era sa plang. Telefonul meu era spart iar celelalte nu le puteam gasi. Nu puteam iesi din masina pentru ca piciorul meu era blocat iar capul meu sangera din ce in ce mai mult. Ameteala era atat de puternica incat nu mai puteam vedea nimic. Totul devenise intunecat si am lesinat cu verisoara mea in brate. Ultima persoana careia i-am spus "te iubesc" (Aisha) nici nu m-a auzit iar ultima persoana care imi va zice "te iubesc" (Liam) nu o voi putea auzi...
Needitat
CITEȘTI
Ziam
FanficZayn- 15 ani aproape 16. Provine dintr-o familie care e destul de ocupata cu munca dar nu il deranjeaza prea mult. Liam- 18 ani. Locuieste doar cu mama sa si este in cautare de un loc de munca. Liam este angajat sa aiba grija de Zayn si de casa fa...