Capitolul 7

291 20 6
                                    

Sincer nu credeam ca Zayn va face asta...nu credeam ca imi va placea asa mult...e atat de perfect. Am mai sarutat persoane pana acum dar nimic nu se compara cu ce simt pentru Zayn. El se desprinde destul de  repede de mine si ma priveste in ochi. Puteam vedea ca ii este frica de reactia mea dar tot ce fac e sa il trag inapoi spre mine si sa il sarut mai apasat decat a facut-o el. Corpul i se relaxeaza in mainile mele...il sarut pe gat dar cand ajung la tricoul sau ma opreste si imi ridica fata cu mainile sale dupa care ma saruta pe nas...e prea dragut asa ca ii zambesc...
-Aseaza-te. E primul lucru pe care il spune si totul pare atat de normal de parca am mai fi facut asta.
Ma asez si imi iau ceasca mea de ceai.
-Si o sa ne prefacem ca nu s-a intamplat nimic?
-Dar s-a intamplat. Tocmai ti-am aratat cum vreau sa ma tratezi Liam.
-Atunci voi continua cu mare placere.
-Pacat ca voi primi tratamentul asta doar pana vin ai mei...
-Doar daca nu vrei sa fiu mai mult timp langa tine...
-Ai sta mai mult timp langa Zayn Malik copilul ala de bani gata?
-Nu. Voi sta mai mult timp langa Zayn Malik baiatul care arata dubios de bine cand face orice.
Ii fac cu ochiul si incepe sa rada in timp ce obrajii ii iau foc.
-Multumesc Liam Payne baiatul care arata de parca face sala in fiecare zi dar totusi are ochi de catelus si e mai dragut decat unul.
-Nu sunt numai dragut.
Ripostez pitigaiat.
-Imi imaginez...
Imi zambeste.
-Vrei sa nu mai fiu dragut?
-Acum? Nu. Dar mi-ar placea sa te vad nervos o data...
-Vrei sa te ranesc?
-Daca ma legi poate...
Baiatul asta tocmai a...nu pot sa cred. Imi las ceaiul din mana si il prind de talie.
-Ma voi gandi la asta dar pana atunci te poti multumi cu asta.
Il sarut din nou si din nou pana cand ramanem fara respiratie.
-Ammm...putem iesi maine afara?
Dorinta lui Zayn nu ar parea o idee atat de proasta daca nu ar fi fost bolnav dar avand in vedere ca acum e mai bine si se uita cu ochii aceia de catelus voi trece cu vederea 30 de min. de stat afara.
-Da ok ok.
-Yaaaay.
Ma imbratiseaza strans.

Nu e editat inca dar mi-e prea somn asa ca il voi pune asa pentru moment

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Nu e editat inca dar mi-e prea somn asa ca il voi pune asa pentru moment.

Ziam Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum