1) Vítej v pekle, sestřičko

8.2K 254 31
                                    

"Amélie, nezapomeň si sbalit kartáček na zuby!" zakřičela na mě Grace z kuchyně. Právě jsem byla v mém pokoji a dobalovala si poslední potřebné věci, které budu potřebovat k přežití léta.

"Mám všechno, Grace!" opětovala jsem její křik a pokoušela se zavřít můj kufr. Byl stejně velký, jako já, ale přecpaný, až přetékal. Potřebovala jsem tu mrchu zavřít, proto jsem skočila navrch a jedním rychlím pohybem kufr zazipovala.

Vzala jsem držadlo kufru, z postele popadla mikinu a naposledy se podívala na můj pokoj. Celý uklizený, aby během léta mohl být použitý jako pokoj pro hosty, kdyby se cokoliv stalo.

Šla jsem dolů z prvního patra, kde se nacházela ložnice a dva pokoje, všechny s vlastní koupelnou, do přízemí. Na posledním schodě jsem ale špatně podržela kufr, ten se začal řítit dolů a já spolu s ním. Bolelo to jako čert.

"Lížeš podlahu nebo co?" smál se mi Benjamin. Ben je můj starší bratr. Celé naše dětství jsme prožili bok po boku, ovšem je to chlap. Chlap s mozkem menší než hrášek.

"Představ si, že jo. Je docela fajn. Určitě lepší než ta tvoje holka včera, chceš to porovnat?" vyplázla jsem na něj jazyk. Měli jsme pokoje vedle sebe, i když se snažil každou holku skrýt, jejich vzdechy stěny už bohužel nedokázaly zadržet.

"Na to radši ani neodpovídej," poplácal se smíchem po rameni Bena Samuel."Pojďte, Grace je celá nervózní, proto navařila tolik jídla, že máme vystaráno na celé prázdniny."

Samuel byl manžel Grace. Oba dva se nás ujali, když Benovi bylo deset a mě šest. Měli jsme obrovské štěstí, někteří procestují několik dětských domovů, to ovšem nebyl náš případ. Grace se Samem říkají, že oba dva viděli něco jiného. Grace chtěla adoptovat mě, prý jakoby v ní něco kliklo a věděla, že jsem to já. Sam na druhou stranu zažil to samé s Benem. Proto byla jejich volba jasná a my jsme nemohli být šťastnější.

Všichni jsme si sedli do kuchyně ke stolu, který byl pokrytý nejlepšími dobrotami. Byl tu francouzský toust, vajíčka na tři způsoby, míchaná, volská a na tvrdo. Také tu byly přísady na vytvoření anglické snídaně jako klobásky, Samovi oblíbené fazole v rajčatové omáčce, žampiony a má nenáviděná rajčata.

"Grace, to jsi vážně nemusela, vždyť tam dostaneme najíst," zasmála jsem se společně s Benem a Samem. Grace se ovšem smrtelně vážně podívala na všechny z nás, tudíž jsme se přestali smát a pustili se do jídla.

Grace si povzdechla, posadila se vedle Samuela a též se pustila do jídla. Když jsme byli všichni nacpaní k prasknutí, věděli jsme, že je čas.

"Děti moje-"přerušil Grace vzlyk, který se jí držel v krku, "Doufám, že víte, že jestli chcete, můžeme všichni zůstat doma a prostě-"

"Grace," přerušila jsem jí lehkým hlasem, "musíte si udělat pořádnou dovolenou, my s Benem si poradíme."

"Ale Amálko, budeš tam úplně sama, kdyby byl vážně jen kousek tebe, který tam nechce-" začala Grace, ale já jí opět lehce přerušila, přičemž jsem položila mou ruku na vršek její.

"Nebudu sama, budu mít Bena. Celou dobu na mě bude dohlížet, aby se mi nic nestalo. Třeba si ještě najdu nějaké kámoše," mrkla jsem na ní. Ve skutečnosti jsem byla vystrašená, jak bude celé léto probíhat. Ale jsem ten typ člověka, co zachová tvrdou tvář před ostatními.

"Kámoše s výhodama, leda tak," zamumlal si pod vousy Samuel, za což si vysloužil pohlavek od Grace a smrtelný pohled od Benjamina.

Všechno nádobí jsme naskládali do myčky a naše kufry jsme hodili do auta. Všichni jsme nasedli do auta a vydali se na cestu dlouhou pouze několik desítek minut. Jeli jsme na velké parkoviště za městem, odkud jsme měli autobusem odjet na tábor. Armádní tábor.

Když jsme dojeli na parkoviště, bylo tu docela zalidněno. Všude bylo plno rodin, ale jediné ženské, které tu byly, byly mamky od kluků, které se účastní tábora.

Grace s Samuelem byli viditelně smutní, že nás oba dva posílají pryč, i když jen na dva měsíce. Samuel si odvedl Bena stranou na chlapský pokec, takže jsme zbyly jen já a Grace, která měla slzy v očích.

"Neplakej Grace, vždyť se nic neděje, za několik týdnů se uvidíme,"objala jsem jí. "Každý mi posílejte aspoň jednu fotku, jaké to tam je, každý víkend si zavoláme a každý si to užijeme, ano?"

"Jsi nejlepší dcera, co si matka může přát, Amálko," odtáhla se ode mě se slzami v očích. "Tvoje maminka je na tebe také určitě pyšná."

V tu chvíli jsem cítila štiplavé slzy v mých očích. Vzpomínka na mé rodiče vždy způsobí záplavu v mých smaragdech. Grace mě pohladila po vlasech, přičemž mi poslala sympatizující pohled.

Vedle nás se objevil Samuel a Benjamin. Sam si ihned Grace přitáhl k sobě za její boky. Asi byl vyděšený přítomností takového počtu testosteronu. Ben na druhou stranou položil ruce přes má ramena a zářivě se na mě usmál.

"Je čas jít moje drahá sestřičko," smál se Ben, když se rozhlížel kolem parkoviště.

Naposledy jsme objali Grace se Samuelem, vyslechli si poslední přednášky o tom, jak si musíme čistit zuby, nesmíme zapomínat pořádně jíst a sex jenom s ochranou. Když nasedli do auta, mé oči se začaly opět zavlažovat.

Oba dva mávali, když odjížděli. Jakmile jsme koukali na zadní část auta, jedna blbá slza přelezla mou pevně vybudovanou přehradu. Ben si mě natočil k sobě a slzu mi setřel.

"Nebuď smutná Mel, teď budeš jediná holka, tudíž nejvíc sexy ženská v celým areálu," mrkl na mě se smíchem Benjamin. "Musíš vybudovat obranou stěnu, díky které odrazíš špatný blbce. Nechci aby si moje sestřička vybudovala pověst roznožky, ano?"

"Ale to, že můj bratr si vybudoval pověst zástrčky už nevadí," zamumlala jsem pro sebe, tak aby to Benjamin neslyšel.

Oba dva jsme dali kufry do velkého autobusu, který bude náš hotel pro několik dalších hodin. Jelikož jsme nikoho neznali, Ben se rozhodl, že bude sedět vedle mě. Já si ovšem zabrala místo u okna, protože co si budeme nalhávat, místo u uličky je to nejhorší.

Při vstupu do autobusu jsme se nahlásili nějakému staršímu pánovi, který se představil pod jménem Matthew. Byl to vedoucí celého tábora, milý starší pán. Zaškrtl si nás v tabulce a pustil nás do autobusu.

Když jsme si sedli, uviděli jsme pár kluků, ale celkově byl autobus celkem prázdný. Pár minut jsme si s Benem povídali, poté se začal autobus naplňovat. Několik kluků si s Benem plácli, ale většina kluků mě pouze očumovala. Nikdo mi ani nekoukl do očí.

Mé oči ale zaujal jeden velmi dobře stavěný kluk, spíše muž. Vstoupil do autobusu jako poslední. Byl vysoký, silně stavěný. Měl hnědé vlasy, které ladili s jeho čokoládovýma očima. Rozhlédl se po celém autobuse. Když mě jeho oči zpozorovaly, prohlédl si mě od shora nahoru, jak nejlépe mohl. Poté bez jediné změny ve výrazu zapadl vedle Matthewa.

"Vítej v pekle, sestřičko" zašeptal mi Ben do ucha, na což jsem jen protočila očima a uši si zacpala sluchátky.

Army Camp (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat