"Sakra!" zakřičel Julian když šlápl do hnědého smradlavého bobku, který ležel na cestě. Začal skoro tančit, jak se snažil očistit své boty.
Právě jsme byli na cestě do ohraničeného areálu na straně celého kempu. Tento kus byl velký jako celý kemp, ale zároveň byl pouze z přírody a nějakých překážek, beden, celkově přestavěný do stylu cvičiště.
"Tak, všichni ke mně!" křikem zašeptal Noah a odvedl nás směrem za keře, aby na nás nikdo nedohlédl.
Připravovali jsme se na začátek hry. Náš cíl byl získat vlajku dalšího týmu a tím ho porazit. Jenže jako první jsme ji museli najít, v tom byla ta zákeřnost. Rozděleni jsme byli po chatkách, jedna chatka jeden tým. Julian, Aiden a já jsme byli v týmu s Noahem a dalšími kluky, kteří měli pokoj pode mnou. Nebyli ovšem malí ani velcí. Takže se nám do boje hodili a byli jednou z nejdůležitějších zbraní.
"Má někdo nějaký plán?" zeptal se Noah a rozhlédl se po naší skupině. Všichni kluci vypadali bezradně. Snažili se koukat všude jinam než do očí a v tu chvíli jsem pochopila, že je to na mně.
"Takže mimina, tady je, jak to uděláme," řekla jsem a nahnala je do kolečka. "Rozdělíme se na dvě party. Noahu, ty povedeš tady kluky. Společně budete hlavní bojovníci. Hlavně se nenechte chytit, budete návnada. Nezapomeňte že jakmile vás někdo označí fixem, jste ze hry. Ten fix máte i vy, takže se nebojte ho použít na ně dřív, než oni na vás. Způsobíte, aby se soustředili na vás, protože si budou myslet, že jdeme všichni." počkala jsem na Noahovo přikývnutí, které mi dalo najevo, že souhlasí s mým plánem.
"Potom přijde řada na nás." otočila jsem se na zbývající. "Juliane, Aidene, vy půjdete se mnou. Nikdo o nás nesmí vědět. Naším úkolem bude najít vlajku a získat jí. Musíme předpokládat, že tam bude nějaká ochranka, ale slabší než v jejím větším okolí."
"Jo, jenže jak jí najdeme?" podrbal se na hlavě Julian. Aiden na tom byl podobně, měl vykulené oči a napjatě sledoval, co se kolem něho děje.
"To nechte na mně," usmála jsem se na všechny, společně jsme si všichni plácli a už jsme šli každý jiným směrem.
------------------------------------
"Noah píše, že už jsme zůstali jen my a tým Ellie," oznámila jsem klukům, když jsme šli směrem z naší první dobyté vlajky. Porazili jsme tým, který vedl Jake. Chudák se snažil, jenže celý jeho tým byl z hormonálních kluků, kteří se rozhodli, že tahle hra je pod jejich úroveň. Proto jsme s kluky neměli žádný problém vlajku vzít, ještě bychom se tam stihli nasvačit.
"Myslím, že po tomhle jsme v pohodě," začal Julian. Bohužel jsem v kostech cítila, že to tak lehké nebude. Tým Ellie byl utvořený z těch nejsilnějších kluků v táboře. Mezi nimi také Ben a Egáč.
"Tak jsi blbej? Vždyť její kluci ti to nandali i v dřepech!" pokroutil nad ním hlavou Aiden a mně nezbylo nic jiného než souhlasit. Měli nad námi velkou přesilu a všichni to věděli. Jenže my měli mozek, což je taky důležitá věc.
"Pšt! Koukejte!" zašeptala jsem a okamžitě se přikrčila. Kluci následovali můj příklad a dívali jsme se na scénu před námi. Viděli jsme téměř celý tým Ellie, až na ní a Bena.
Všichni stáli v kolečku a pozorovali okolí kolem nich. Nacházeli se u rozhledny, díky které měli ti nahoře rozhled po celém dění. Hned mi došlo, že vlajka bude nahoře společně s Ellie a Benem. Jenže kluci u vchodu byli dvakrát větší než my všichni dohromady. Najednou jsem ucítila v ruce vibrování mého mobilu. Noah.
ČTEŠ
Army Camp (CZ)
RomanceZa našimi zády se po chvíli ozvalo odkašlání. Veškerý smích utichl a já pomalu slezla z Benjamina. "Plná nadšení koukám, co, Greyová?" s ironickým podtónem se ozval opět Noah. Zdálo se mi, že je všude, což asi dává smysl, když patří mezi vedoucí ke...