Prespectiva lui Liam .
Razele soarelui ma trezes , descoperind ca ma aflam intr-o stransoare , o greutate lasanduse pe mine , cand imi intorc capul descopar ca eram in bratele lui Alexander , incerc sa ma eliberez din acea stransoare dar fara succes , acesta simtind ca ma zbat se trezeste .
- Dami ,drumul , ma rastesc eu la el .
Acesta imi da drumu , dar cand sa ma riduc sunt strapuns de o durere ingrozitoare , cazand la loc in pat .
-Te rog frumos , ma ierti pentru ce am ti-am facut in noaptea trecuta , promit nu se va mai itampla fara acordul tau , imi spune el cu o voce trista , se vedea ca ii pare rau .
-Te iert , ii zic eu , stiind ca daca nu il iert va incepe din nou razboiul .
-Multumesc ca ma ierti , te pot ajuta cu ceva ,ca sa ma revansez , ma itreaba el .
-Da, te rog ajutama sa ajung la baie .
Dupa ce aude afirmatia mea , ma ia stil mirasa si ma duce in baie . Ma ajuta sa imi fac nevoile pentru ca eu nu ma mai puteam tine pe piciarele mele , dupa coborand cu mina la masa , acolo erau deja parinti lui . Ma asaza pe un scaun si se pune si el pe sacaunul alaturat .
-Imi cer scuze pentru comportamentul fiului meu de noaptea trecuta , spune mama lui .
-La-m iertat deja , pana la urma este sotul meu .
Dupa afirmata mea femeia imi ofera un zambet .
Pe urma incepem sa mancam cu toti , cand dintr-o data imi vin o stare de ametala si de voma .
-Alexander , te rog ajutama sa ajung in baie, spun eu fara vlaga .
Alexander ma ia in brate si ma duce in baie unde vomit , dupa in jurul meu din ce in ce mai ne clar , pana devine negru ultimul lucru pe care il aud este :
-Liam , revinoti .
Ii aud vocea lui Alexander panicat , dupa care nu mai aud nimic .La media este Liam , sper sa va placa .😀😀😀.