Prespectiva luk Alexander .
Trecuse ceca de cand prea iubitul meu sot Liam plecase in lunes spiritelor asa ca am decis sa merg la el in imparatie, i-am luat si pe copii cu mine, fiindule dor de mama lor, dedi au stat putin cu el sau atasat repede de el, cred ca si el va fi bucuros sa me vada, am deschis un portal pana la granite cu imparatie umbrelor, am trecut prin el ajungand intr-o secunda acolo atat eu cat si copii, la poarta erau dou strajeri ce ma intraba.
-Cine esti si ce doresti?
-Sunt Regele imparatie intumericului, si tot odata sot al regelui vostru, am venit in vizita.
-Imediat il vom anunta pe rege de venira dumneavoastra, scuzatine impolitetea, asteptati cateva minute pana cand va veni una dintre garzile regale pentru a va escorta pana la palat.
-Nu este nici o problema.
Dupa asta unul dintre ei dispare si reapare peste cateva minute cu inca o persona, acasta ne conduce pana in fata unui castle inpunator, dupa disparand si acesta, bat in usa principala a castelului si in fata mea apare un majordom.
-Puteti intra inaltime, Regele va asteapta in biroul lui, ne conduce pana intr-o camera cu un birou din lemn masiv, scaunul se intoarce instanstantaneu sore noi la auzul usi deschizanduse , nu era nimeni altul decat pra ibitul meu Lian.
-Pori pleca acum Veil, ii spune ajordomului acesta plecand imediat.
Se ridica de pe scaunul lui si vine inspre mine si copii acestia ii satr ediat in brate fericititi.
-Mami striga copii bucurosi, ii ia in brate si ii saruta pe fie care .
-Ati fost cuminti cat nu ne-am vazut intraba.
-Da, mami.
-Atunci meritati ceva dulce ce var place ii intraba?
- Tort cu ciocolata si visine.
Atunci veti primi.
Let spune dupa care se OSI intinde una dintre mani pe birou de unde ia un clopotel, suna din el si in cateva minute barbatul ce ne adus in biroul lui aparte.
- Ce doriti majestate?
-Un tort cu ciocolata si visine pentru cei mici.
-Mai doriti ceva inaltime voastra?
-Nu momentan. Ii raspunde.
Acesta plecand si revenind imediat cu un tort, un cutit, farfuri , lingurite si un cutit. Tae sin el pine pe doua dintre el, oferindule copilor.
Si ducandui pe acestia pe un fotoliu din camera.
-Ce mai faci iubie cum mai esti, pe mine nu ma pupi. Fac eu o fata de catelusi ploat. La vederea fetei mele se apropie de mine si imi ofera un sarut pe obraz si imi sopteste la ureche nu cat copii sunt aici.
-Iubire am gasit o solutie ca noi sa nu mai fim despartiti, dar asta numai daca esti si tu de acord cu ea, iti propun sa unim regatele noastre si asa tu si copii vei puteti sta aici cu mine si vom puta rezolva problemele regatului mai usor.
- Sunt de acord atata timp cat voice putea sta mai mult cu tine.
Prespectiva autor.
Peste un an.
Acestea au reusit sa uneasca regatele formand unul mai puternic din punct de vederea militar, politic, regatul, nou numinduse regatul Everything, un regat unde oameni, vampiri, spiritele convetuind impreuna.
Cat despre relatia dintre Alexander si Liam a continuat sa fie una bazata pe iubirea lor pura traind fericititi .
Cat despre copii nu va pot spune mai mult pentru ca asta e alta poveste ce va voi destainuio alta data, tot ce va spun despre ei este ca au crescut frumos alturi de parinti lor.
Si am incalecat pe o sa si vam spus o povestea asa .
~~~ Sfarsit ~~~
Super sa va fi placut povestea aceasta.