Capitolul 9

274 21 2
                                    

Prespectiva lui Alexander. 
Dupa ce batranul se prabuseste, rog cativa soldati sa  il duca la medicul cel mai apropiat , copilul tinandul eu in brate , steaua ce imi o daduse batranul incepe sa se invarta necontenit din ea iesind o fata foarte frumoasa .

  Dupa ce batranul se prabuseste, rog cativa soldati sa  il duca la medicul cel mai apropiat , copilul tinandul eu in brate , steaua ce imi o daduse batranul incepe sa se invarta necontenit din ea iesind o fata foarte frumoasa

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Buna ziua stapane ,eu ma numes Stela , cu ce va pot ajuta , imi spune tanara .
-Asi dori sa ma conduci catre vrajitoarea de miazazi  , te rog .
-Asta fiind spuse urmatima , ordinele dumneavroasta sunt porunca mea , spune Stela .
Inmanez copilul unui soldat dupa care ne urcam pe cai si ne indreptam spre vrajitoare  sperand sa il gasesc pe iubitul meu sot .
 
Prespectiva lui Liam  .
Sunt inchis aici de cateva saptamani , sunt legat si torturat in fiecare zi , nu am mai mancat de cateva saptamani de canb am fost rapit , cred ca este o pestera uitata de toti , puiul meu ne nascu se zbate foarte puernic in mine cred ca ii e foame  cere sange si nu pot sa ii ofer hrana sunt legat cu lanturi de argint si verbina care miio atministreaza zilnic ma slabeste foarte tare , sper sa nu il pierd  ,imi doresc ca Alexander  sa ma gaseasca cat mai repede pentru ca nu cred ca mai rezist mult timp in felul asta .

Prespectiva lui Alexander.
Am ajuns in sfarsit la casa vrajitoarei , bat la usa casei micute   si astept sa imi  mi se deschida  usa  , usa se desci cu un scartait puternice , pasesc in interior si acolo intalnesc o batrana .
-Buna fiule , cu ce te pot ajuta ?intreaba femeia .
-Va rog sa ma ajutati sa il gasesc pe sotul meu printul Liam , a fost rapit si nu il gasim nicaieri .
-Te voi ajuta dar trebuie sa imi oferi ceva in schimb . Zice batrana .
-Va ofer acasta scoica , va implor ajutatima . 
-Te voi ajuta , spune vrajitoarea , luand scoica din mana mea .
Dupa ce ia scoica se indreapta catre ciaun si o arunca in el ,  mesteca ce mesteca in timp ce rostea niste cuvinte de neinteles , pana in caun incep sa apara diverse imagini .
-Fiule sotul tau printul Liam  este inchis legat cu lanturi de argint si torturat  si  injectat cu verbina intr-un subsol al singurei case din padurea spiritelor  , dar ca sa intri in padure trebuie  ca la intrare sa oferi un suflet . Spune femeia
-Va multumesc mult .Ramas bun .
Dupa iesind din casa vrajitoarei , indreptandune spre padure spiritelor , ne oprim cateva minute si la palatul regatului lumini pentru a lua un om din temnita pentru al oferi pentru a intra in padurea spiritelor , dupa cateva ore de mers in continu ajungem in fata paduri unde era un demon ce paze ii ofer omul  , in schimb el lasanduma sa trec , indreptanduma spre casa din padure .
Ajuns acolo nu mai bat la use ci sparg usa omorad toate persoanele din casa , coborand rapid la subsol , unde il gasesc pe iubitul meu legat cu lanturi si cu foarte multe rani pe corp , tremura puernic , fara oprire si era foarte palid , rup lanturile fara sa imi pese de ca ma ard si il iau in brate. 
-Alexander ai venit , iti multumesc spune tremurand , imi dai te rog frumos putin din sangele tau , nu am mai baut sange de cand am fost rapit si copilul imi cer cu disperae . Zice Liam. 
-Da dupa care imi dau gatul intr-o parte pentru ai da frau liber .
El nu mai sta sa astepte si isi infige colti in gatul meu , e dureros sa bei sange de la un vampir dar ce nu fac eu pentru pui mei . Dupa isi scoate colti il  iau in stil mireasa si plec la castelul imparatiei întunericului . 

Sper sa va placa .🙂🙂😀

Dragostea învinge totUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum