Capitolul 10

267 21 2
                                    

Prespectiva lui Alexander.
Ajunsi la castel poruncesc sa fie pregatita mancarea pana ne intoarcem noi de la baie , il duc in baie si il ajut asa se spele  pentru burtica in timpul cat  fusese rapit crescuse si acum sarcina era evidenta si nu putea singur . Dupa ce il spal si il sterg coboram jos la masa . Dupa masa hotarasc sa  il arat pe Sigmun fiul acelui batran ce murise si mil lasase in grija , ca si conditie pentru a ma ajuta sa imi gases dragul meu sot , ii eram dator asa ca cand promit ceva ma tin decuvant .
Ajuns in camera in care era il arat lui Liam. 

-Stiiu ca te intrebi de unde il am , asa ca incep sa ii povestesc cum lam primit .
-Sper ca esti de acord sa il crestem ca pe unul din fii nostri il il intreb .

-Sunt de acord pentru ca este atat de mic si dragut , dar si pentru ca ii suntem datori tata lui si putem sa ii ducem patutul la noi in camera ? Spune Liam

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


-Sunt de acord pentru ca este atat de mic si dragut , dar si pentru ca ii suntem datori tata lui si putem sa ii ducem patutul la noi in camera ? Spune Liam.  
-Desigur ca sunt de acord , spun si ordon sevitorilor  sa fie dus patutul la noi in camera , Liam luandul in brate pe Sigmun si cerand unei servitoare sa aduca un biberon cu lapte . Servitoarea aduce imediat si Liam merge in camera noastra cu el si il hraneste . Dupa ce mananca adormind in bratele lui il ia in brate si se asaza cu el in pat deoarece patutul nu era inca adus asa ca ma pun si eu in pat si adorm si eu dupa mult timp . 

Cateva zile mai tarziu .
Eram cu Liam  si Sigmun in gradina cand deodata il vad pe Liam cum incepe sa se tina de burtica , vin imediat langa el si il prind cand era sa cada  , chiem medici care vin imediat si il ducem intr-o camera si incep sa il consulte  . 
-Majestate , majestatii sale i sa rupt apa si o sa nasca , vine unul dintre ei si imi spune .  
Il prind mana pe Liam  si il incurajez , dupa multe eforturi , reuseste sa aduca pe lume un copil superb ce ne semana amandurora  .

-Sa ai grija de el si sa il ocrotesti , sa nu iti para rau ca ma  sting voi fi  cu  voi tot timpul  , durerea e ingrozitoare si nu cred ca o pot razbate , spune cu vocea ragusita , chipul il avea schimbat tras si mai alb decat laptele  

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Sa ai grija de el si sa il ocrotesti , sa nu iti para rau ca ma  sting voi fi  cu  voi tot timpul  , durerea e ingrozitoare si nu cred ca o pot razbate , spune cu vocea ragusita , chipul il avea schimbat tras si mai alb decat laptele   .
-Nu te rog nu ma parasi  spun dar el isi inchide ochii  .  
-Faceti ceva si salvatil , ca de nu , nu o sa va crut  .
-Domnule nu avem ce sa mai facem a murit pentru ca   in timpul rapiri nu a fost hranit si dupa aceasta nu a mai putut sa isi recapete puterile  , ne pare rau . 
Am inceput sa sparg tot in calea mea si sa urlu , iubirea mea murise in bratele mele fara sa  pot face ceva , ma voi razbuna pe toate rudele celor ce mi lau rapit , ii voi rade de pe fata pamandului   .
Atunci i-am vazut pe puii mei  si ai sotului meu   am cazut in fata patutului lor  in care erau asezati .
  -Imi pare rau  ca nu veti putea avea parte de o mama , spun luandui inbrate incepand sa plang .
In ziua aceasta pierdusem persoana ce o iubeam enorm , se stinsase in  fata ochiilor mei fara ca macar sa pot face pentru el , imi a oferit dragostea lui char daca lam ranit   , m-a host alaturi in orce moment , m-a sprijinit , m-a oferit un mostenitor si tot odata un fiu , rod al dragostei noastre .

     
Spar ca va place 😀🙂😀🙂

Dragostea învinge totUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum