Pespectiva lui Alexander.
Trecusera 2 zile de la moarte iubitului meu sot Laiam , nu mam putut dezlipi de langa trupl inert al sufletului meu pereche astazi este ziua in care il voi vede pentru ultima oara ,ziua blestemata a inmormantari lui , e doliu in ambele regate si copiii nostri stau in bratele mele langa sicriul lui , in regat nu mai e o floare , tate vor fi depuse la capela familiei regale , nici o floare nu va inflori in aceasta tara pana cand el nu se va intoarce , sa stins floarea tuturor florilor . Am poruncit ca la camera copiilor sa fie puse grati la usi ferestre si sa fie pus un blestem ca nimeni nafara de mine sa nu intre si iesi din camera lor , si copiii sa poata intra si iesi doar cu mine singuri nu . Mormantarea incepe acum , ultimul ritual este facut acum , iubirea mea este asezat in capel de unde nu il mai pot vedea .Trei ani mai tarziu .
Timpul a trecut asa greu fara el copiii au mai crescut , pot spune ca doar pe ei ii mai am , acum intru in camera lor , stateau si se jucau in camera lor .La vederea aparitiei mele vin amandoi alergand spre mine , ii iau in brate si ma invart cu ei prin camera .
-Tati cand putem iesi la plimbare , cand vine mami ne ai promis ca vine zice Sgmun si Eric , la auzul cuvintelor spuse de catre copiii , incep sa plang .
-O sa vina va promit .
Dupa ce m-am jucat cu ei iam pus la culcare , dupa iesind .
Timpul ma facut sa devin un rege dur si fara mila , comportanduma cum eram inainte decat cu copiii mei , de dragul lor am hotarat sa ma casatoresc cu fica unui conte , pentru copiii mei sa aiba o mama .
Peste o saptamana.
Ziua nunti mele a venit , la auzul vesti regatul lumini a declarat razboi , indignati si dorindusi nepotul .
Acum stau in fata altarului si astept sa vina .
Prespectiva lui Liam.
Am luptat in lumea umbrelor , am devenit char regele umbrelor , totul pentru a ma putea intoarce la sotul si copiii mei , dar el ce face isi reface viata cu alta si imi inchide copiii in turn . Am sa ma razbun omorando pe acea fata .
Prespectiva lui Alexander.
Mireasa ajunse in fata altarului , cand dintr-o data luminile se sting si apare un fum gros in toata incaperea , pe podea parand o pentagrama din sange , din ea iesind o silueta ce se indreapta cat ai clipi , fara a ma lasa sa sa reactionez ii infige direc in inima o sabie , prabusinduse la pamant , scot sabia si o indreptspre silueta si atac , dar se fereste , dar raman inmarmurit cand ii cade perelina , era chiar Liam sotul meu , mai alb ca laptele si foarte infricosetor .
-Liam , intreb eu cu vocea ragusita .
-Da , dar pentru tine dragul meu Sot sunt Liam Rege al umbrelor si print al regatului lumini . Spune el cu voce dura , dupacare se indreapta spre turn , intra in turn . Intru si eu dupa el , nici nu stiiu cum poate sa intre in camera lor .
Prespectiva lui Liam.
Rup vraja si intru la pui mei cand ma vad vin la mine .
-Cine esti ma intreaba .
-Sunt mama voastra si m-am intors la voi .
-Dragi mei imi pare rau ca am murit , am facut tot ce a trebuit pentru a ma intoarce la voi , sper ca ma puteti ierta spun incepand sa plang , ei vin si ma inbratisaza .
-Te iertam mami , spun ei .
Pe usa intra si Alexander .
-Imi pare rau ca am vrut sa te inlocuiesc , nu am crezut ca te vei mai intoarce la mine , te rog sa ma ierti , pe copiii i-am inchis pentru ai proteja . Spune sotul meu incepand si el sa planga , vrand sa ma inbratisaza dar il resping .
-Imi pare rau dar nu pot sa te iert pe moment , poate dupa un timp imi vei recapata increderea dar momentan , nu pot .
-Bine , voi incerca din rasputeri sa te recastig spune incepand din nou sa planga , pe aia nici nu am iubito , am vrut doar ca copiii sa aba o mama . Nu asi fi ibito nici odata pe tine te iubesc , iti jur ca nu te voi mai inlocui nicodata .
-Bine am sa ti mai dau o sansa .
La auzul spuselor mele , vine si ma saruta eu ii permit sa ma sarute . Dupa putin timp despartindune , ma ia in brate strans ne mai vrand sa imi dea drumul , copiii adormisera la picioarele mele , ii iau si ii asez pe fecare in patutul lui iesim din camera lor si ne indreptam catre camera noastra , ajunsi acolo observ ca nimic nu se schibase nici un obiect nu era miscat decat asternuturile pe care nacusem . M-am asezat pe pat langa mine asezanduse si iubirea mea , lam iertat pentru ca il iubesc .
-Si cum de ai devenit regele umbrelor ma intreaba .
-Pai pentru a ajunge din nou pe pamant a trebuit sa devin rege ,castigand in potriva fostului rege , el fiind singura umbra ce putea sa se materialixeze pe pamant , singurul mod de a optine aceasta abilitate este prin uciderea posesorului si asa am ajuns rege , dar nu pot sa stau pe pamant decat o saptamana pe luna . Asa ca nu pot veni dupa bunul meu plac .
Copiii vad ca te iubesc asa ca nu pot sa ii iau cu mine , numai daca veniti voi la mine si acest lucru poti sa il faci cu ajutorul acestor lantisoare , sun dandui trei lantisoare ce aveau o piatra de o culoare gri in capatul fiecaruia . Tot ce trebuie sa spuneti este vreau pe taramul umbrelor si veti ajunge la mine .
-Asa vom face vom veni cat de des e posibil , dar sa petrecem cum se cuvine saptamana aceasta .Spune si ma saruta dulce si pasional , ne asezam in pat si incepem sa ne povestm unuia si altuia ce am mai facut . Am aflat ca el ia inchis pe copiii pentru a nu fi prinsi de de catre rapitori . Am stat amandoi inbratisati adormind unul in bratele celuilalt mia lipsit mult .Sper ca va place , are 1014 cuvinte