Capitolul 7

392 25 1
                                    

Prespectiva lui Alexander.
Dimineata urmatoare m-am trezit primul si m-am dus in bucatarie unde imi iau un sort si ma apuc sa ii fac clatite iubiri mele , el e prima persoana care m-a facut sa simpt ce nu am mai simptit pana acuma .
Intre timp simpt doua maini care ma inbratiseaza pe la spate si ma intorc instantaneu era Liam al meu .
-Ti-am facut clatite ii spun eu fericit si multumit din ce am facut .
-Atunci hai sa mancam .
Ne punem la masa si incep sa il hranesc .

Dupa ce terminam plecam sa ne plimbam prin oras

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Dupa ce terminam plecam sa ne plimbam prin oras . Ajungem in parcul de distracte unde ne luam o ingetata  si doua perechi de urechi de pisica  in parc atrageam toata atentia asupra noastra .

N-am dat pe toate caruselele si n-am distrat pe cinste , intre timp se inserase asa ca am fost nevoiti sa ne intoarcem la castel , ziua asta a fost perfecta

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

N-am dat pe toate caruselele si n-am distrat pe cinste , intre timp se inserase asa ca am fost nevoiti sa ne intoarcem la castel , ziua asta a fost perfecta .Ajunsi la castel am luat cina si n-am dus in camera noastra unde sunt surprins de un sarut pasional si dulce al iubiri mele , cand rupem sarutul il intreb .
-Ai chief de joaca iubi spun si in cep sa il sarut pe gat lasandui semne micute de colo colo .
- Da dar de data asta sa fi bland  .
-O sa am grija sa fiu bland si iti promit ca no sa mai fiu asa brutal niciodata , promit , stii ca te iubesc .
Spun dupa il iau in brate si il pun in pat asezanduma deasupra lui sarutandul pasional .
Prespectiva lui Liam .
Ma soaruta asa de tandru incat ma excita la maxim , am decis sa il las sa isi faca damblaua  , pentruca se vede cat isi doreste sa ma domine . A inceput incet incet sa ma dezbrace si sa imi lase semne .

Pana am ajuns amandoi goi si incintati , asa ca el a inceput sa cobare cu saruturile de pe gat pana ce ajunge la bazinul meu si cobara cu mainile pe membrul meu frecandul facand cerculete cu limba pe el ,cand dintr-o data il baga in gura sugaindul...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Pana am ajuns amandoi goi si incintati , asa ca el a inceput sa cobare cu saruturile de pe gat pana ce ajunge la bazinul meu si cobara cu mainile pe membrul meu frecandul facand cerculete cu limba pe el ,cand dintr-o data il baga in gura sugaindul ,iar eu gemandui numele . Pana cand sunt aproape de apogeu .
-Alexander scoateo nu mai am mult si vin .
Asa ca o scoate si ia din noptiera un lubrifiant cu care isi unge degetele dupa introduce unul in anusul meu ma tachineaza cu el ce va timp dupa care mai introduce unul pana ajunge sa introduca trei si sa le miste ,  dupa un timp le scoate .
-Esti pregatit pui ma intreaba , eu dand aprobator din cap . 
Mai ia sticluta si isi unge monstrul ce va patrunde in mine. Il pune la intrarea in mine si incepe sa patrunda incet si cu grija pana intra tot asteptand sa ma obijnuesc cu el dupa ceva timp ii spun ca se poate misca , el nemai asteptand sa mai spun ceva si incepu sa faca miscari lente , crescand  in tip ritmul pana isi da drumul in mine si eu pe el , de data asta a fost placut ,nu a duraut asa tare durerea fiind inlocuita  de placere.
-Te iubesc imi spune iesind din mine si luanduma in brate .
-Si eu ii raspund , nu dupa mult timp adormind amandoi inbratisati  .

Dragostea învinge totUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum